לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


"קיר לרגע מסתיר, תמונה מהחיים שלנו פעם."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2021

חופשששש


האאא!! אני עדיין לא מאמינה ולא מרגישה שרק לפני מספר ימים סיימתי עם המבחן האחרון שלי לסמסטר הזה!

יכול להיות שזה נובע עקב העבודה במקביל ותודעה לכך שיש לי סמסטר קיץ קצרצר להשלים בקרוב, דבר שמבאס אותי למען האמת וגוזל לי מהחופש ><"

בכל מקרה, לא חשבתי שאפטר מהלחץ המאסיבי הזה בקרוב, אז אני שמחה על כל התקדמות שיש לי כמובן!

 

אם כן, החופש הזה אני ממש רוצה להתחיל לטפל בעצמי קצת יותר. כבר מחר אתחיל מהבירור הראשון בנושא שהדחקתי הכי הרבה זמן.

 

בנוסף, בגלל העומס שהיה לי, כמעט שכחתי שיש לי בלוג. :\

לכן אני מרגישה מוזר לחזור לכתוב, אבל אני מוצאת את המקום הזה כמפלט סודי ומחבוא שאני יכולה לדבר לעצמי ולהשאיר בו מחשבות ורגעים מסוימים שמצד שני זה מרגיש לי נורא נכון להמשיך לכתוב ולפתח את הפינה הזו.

 

נכתב על ידי Taijin Kyofusho , 8/8/2021 20:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Taijin Kyofusho

בת: 5



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

13,472
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTaijin Kyofusho אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Taijin Kyofusho ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)