לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד ילדה בדיאטה שרוצה להיות סינדרלה


שהולכת עד הסוף D:

יום הולדת שמחAvatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

יום שני


טוב בנתיים הולך סבבה
לא הלכתי לב"ס היתעוררתי מאוחר 12 בצוהריים

 

בוקר:X

צוהריים:הלכתי לאיזה אתר וראיתי מה טוב לארוחת צוהריים טובה

5 כפות אורז כנפים עוף ברוטב ותפוח אדמה אחד
שתיתי גם חצי כוס מיץ שזה בערך:48 קלוריות

ביינים:בננה ותה
ערב:לא ממש הייתי רעבה
בננה כוס מיץ מנגו

אולי אני ירשה לעצמי משהו קטן היום כי לא אכלתי ארוחת בוקר
תגידו לי אתם אההההה

לא הלכתי בסוף למכון אבל עשיתי 70 כפיפות בטן

קצת תרגילי כושר
רקדתי בערך 20 דקות בלי הפסקה  

נכתב על ידי , 25/1/2010 12:20  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום הראשון לדיאטה שלי


נראה לי זה דווקא מיסתדר לי יופי

וגם זה לא כל כך מפריע לי לא לאכול

אולי זה בגלל שזה היום הראשון

בוקר:

חצי באגט עם:

חומוס

כפית או שנים של טונה

2 חתיכות של עגבניות ומלפפון

סה"כ:315 קלוריות

בניים:שחכתי להביא XD

צוהריים: פסטה עם רוטב

קציצת בשר אחת

וכמה פרסות עגבניה

בערך:375 קלוריות

בניים:חטיף אנרג'י 99 קלוריות (ממש טעים)

ערב: חביתה שתי ביצים

פרוסת לחם רגיל(לא מאמינה ממש בלחם קל וכל החרטה הזה)

עם ירקות(עגבניה)

בננה

בערך:360 קלוריות

סה''כ קלוריות : 1006

לא יודעת עם הרבה או לא אף פעם לא עשיתי דיאטה

תגידו לי אתם

אתר לספירת קלוריות לכל ארוחה: http://www.diets.co.il/dietsTeen/calc_t.asp

הייתם מאמינים שהמשקל שלי אמור להיות 58 ?

 לא להאמין איזה פרה אני D:

 "עוד נגיע,נגיע......."

 

עריכה: מחר אני חושבת שאני אשקל ונראה כמה אני רק שלא עליתי או משהו כזה DX

 

נכתב על ידי , 24/1/2010 18:26  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון


פוסט ראשון שלי מתחילה דיאטה

החלטתי לשים סוף לזה שאני לא מרגשה טוב אם עצמי

ולחשוב על הילדה הרזה הבלונדינית עם העניים הכחולות

שפשוט השמינה בלי לשים לב ואכזבה הרבה אנשים שאני

אוהבת ושלא ראיתי מילדותי היפה והרזה כמובן

            "תגידו לי אותם מה יותר טוב,

                                         להשמין ולסבול,

                                                                         או לרזות להרגיש טוב אם עצמי"

 

 

אז החלטתי להתחיל לשמור לא רק כדי להיות רזה אלה כדי לשמור על אורך חיים בריא

 יותר ואני לא עומדת להיו אנורקסית

מקווה שהבלוג יביא לי מוטיבציה לזה D:

לא ממהרת לשום מקום [או שכן] אבל מצפה מעצמי לרזות עד סוף החופש הגדול

כללים ברורים ביותר:

*בלי ממתקים ושתיה מתוקה יותר[אולי פעם ביומיים כוס מיץ]

*לא לאכול לחם חוץ מארוחת בוקר

*לא לאכול אחרי שעה שבע[מקוה לקיים XD]

*לא לאכול שתי צלחות בארוחת הצוהריים

*לנצל כל היזדמנות וללכת למכון כושר XD

נראה לי המטרה הראשונה זה להגיע ל 70 ואז נראה D:

 

נכתב על ידי , 23/1/2010 22:27  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד ילדה בדיאטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד ילדה בדיאטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)