לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

One moment on your lips, Forever on your hips!



כינוי:  ת!ת

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

64


איזה כיף לסמן קו ראשון...
איזה פדיחה זה להתלהב כשהקידומת 6...
אבל המחמאות של "איך רזית/את נראית טוב/נראה לי שעוד קילו-שניים ואת תיראי פיצוץ...לא לרדת יותר מדי" העלו את המצב רוח...

בקשר לסוף שבוע...הייתי אצל ההורים(אני לא גרה איתם כי הם גרים בחור) וזה אומר שנאלצתי לאכול רגיל...
היו כמה מקרים שרציתי לוותר על אוכל או שדיברתי באובססיה על קלוריות ואז אמא שלי אמרה "את שוב מתחילה?" וישר סתמתי.
איזה סיוט...=\
ואני לא רוצה לוותר על ביקורים אצלם כי אני לא רוצה להפוך את זה לאובססיה יותר מדי...אבל אולי אני אקטין את הכמות ביקורים..כן..

בקיצור הייתי שמחה למחוק את הסוף שבוע הזה...חבל שבאמת אני לא יכולה למחוק אותו
ביומיים האלה אולי הייתי מורידה עוד איזה חצי קילו-קילו..לא נורא..

גם היתה בטלוויזיה איזה כתבה על אנורקסיה בחדשות..מצאו מתי לשדר אותה!! אבל הביאו את אביגיל ההיא מהשרדות שגם אם לא הייתי אנה, לא הייתי רוצה להיראות כמוהה כי היא ענקית..כאילו תמיד הם מביאים איזו מישהי שמנה
והם באמת חושבים שזה מה שיעזור...אין אצלם פרופורציה..הם קיצוניים לפה ולשם
מביאים דוגמנית ששוקלת 100 קילו תחת הכותרת "מחזירים את המראה העסיסי"...רק חבל שהBMI שלה נוטה לכיוון המשקל עודף מסוכן וסורי...אבל התמונות האלה הגעילו אותי...וזה ממש לא עושה לי חשק ללבוש את הבגדים שהן מדגמנות...

חוץ מזה כל פעם שאני קצת משתכנעת שאיך שאני נראית זה בסדר, בא משהו חדש שמוכיח לי כמה אני טועה וכמה בסופו של דבר אין כמו טינספו...

בקיצור דף חדש =]
נכתב על ידי ת!ת , 31/1/2010 16:41  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



27/1/10


מתעדכן במהלך היום..

בוקר: 3 קרקרים(96) + 2 כפות קוטג' 3% (מקסימום 40) = 136

ביניים: אייס קפה לייט (160) חפיף פעם ב...מותר! אל תעירו לי על זה פליז...

צהריים: גזר (47)

ערב: סנדויץ מלחמניית דגנים עם גבינה בולגרית וירקות שהרס קצת (435)
אני לא מאמינה שאכלתי את זה!! איזה סרט!
סך הכל: 778 קלוריות

הכל בגלל שהייתי בחופש שזה אומר שהייתי הרבה בבית ובשלב מסוים כבר לא יכלתי להתעלם מהרעב...מזל שאין חופש כל יום!! אבל ככה בערך הולך להיראות כל הסוף שבוע שלי בגלל ההורים...אבל יום ראשון דף חדש+חוזרת לספורט..יהיה טוב חח..

שבוע הבא אני חוזרת לספורט..השבוע מאילוצים מסוימים אני לא יכולה =\
ציפיתי השבוע בתור ירידה ראשונה לראות תוצאה יותר גדולה על המשקל! אתמול שקלתי ככה סתם וירדתי כמה גרמים..אז כמה כבר המשקל יראה ביום שבת??

דרך אגב התחלתי לקחת תוספי תזונה..אני מקווה שאין בזה קלוריות..זה כדורים שכל כדור מכיל סידן,אבץ וויטמין C ועוד כמה דברים שלא שמעתי עליהם..
כי יש לי נשירה כבר חצי שנה(בלי קשר לאנה..זה התחיל לפני)
צריך לקחת את זה בזמן ארוחה..חרא! חחח טוב גם ככה אני לא צמה..
וזה גם מדכא תאבון =]

תגיבו בפוסט שלמטה בבקשה..

נכתב על ידי ת!ת , 27/1/2010 08:32  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום לא משהו =\


אני חולה כמו כל שבוע בחורף המסריח הזה בערך!! והתנהלתי כרגיל..בלי לנוח דקה
הגעתי סחוטה.. רע לי פיזית
העיקר שנפשית טוב לי מסיבות שאני לא יכולה לפרט כי כמו שכבר אמרתי..משתדלת להמנע מכל פרט שעלול לגלות מי אני ;]
היתרון היחיד ביום המסריח הזה זה שנמנע ממני לאכול..ככה שגם בשעות שקרקרה לי הבטן ועמדתי בפני סכנת בולמוס אכזרית..לא היה לי מה לעשות(כמובן שיכלתי להכנס בדרך לאיזה סופר ולקנות לחמניה אבל נראה לכןןןןןןןןןןן??? :P )

בסוף לא יצא לי צום 24 שעות כי אכלתי תפוז אבל לא התאכזבתי או משהו
1.אמרתי שאני לא מתכננת צומות בגלל הבולמוסים שבאים אחרי..אם יוצא לי לצום במקרה אז יופי =]
2. כולה תפוז..

קניתי סלט ארומה קטן..לא יודעת כמה קלוריות זה אבל זה לא מעניין אותי גם..
1.פעם עבדתי בארומה והיו מוכרים רק את הגדול ונדמה לי שהיו בו 360 קלוריות משהו כזה..אז כמה יהיו בקטן?
2. חוץ מהסלט טונה ששוקל 600 ומשהו קלוריות(לידיעתכן...) אני זוכרת בוודאות שכל האחרים לא עברו את ה400 קלוריות וגם לא נשקו לו..
3. יאללה אחרי היום המסריח הזה מותר לי להתפנק!!!אני צריכה להגיד תודה שאחרי שעות שהבטן קרקרה לי עוד הכרחתי את עצמי להגיד בקופה "בלי לחם בבקשה"(ברור שהלחם כלול מחיר...אבל אם היא הייתה שמה לי,בטעות, הייתי מחסלת אותו...)
גם על הרטבים ויתרתי למרות שלא זכור לי ב21 שנה שאני חיה שאי פעם אכלתי סלט בלי רוטב
אז מחיאות כפיים לי =]

יום שישי ושבת אני אוכל רגיל...אורז, עוף וזה...אין לי ברירה אחרת יחשדו בי...

היום לא התאפקתי ועליתי על המשקל...ראיתי את המחוג קצת אחרי ה64...יש מצב שזה 64.1 או משהו...שזה אומר שירדתי ב3 ימים האחרונים 900 גרם בלבד
אכזבה...בהתחלה תמיד אמורים לרדת יותר
ציפיתי לראות את המחוג לכיוון ה63...זה בטח כי לא עשיתי ספורט השבוע...חוסר זמן+מחלה.. שבוע הבא נראה מה יהיה

דבר אחרון...רק בגללכן פתחתי בלוג ובפוסט הקודם הוכחתן לי כמה זה היה שווה את זה...
סורי שלא הגבתי לכל אחת אישי,בדרך כלל אני עושה את זה אבל רק עכשיו חזרתי הבייתה ואני הרוסה..כבר העדפתי לעדכן 3>
נכתב על ידי ת!ת , 26/1/2010 20:30  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לת!ת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ת!ת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)