לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פאזל.


מורכבת מאלפי חתיכות.

כינוי:  הבחורה במדים.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

עידכונים של הזמן האחרון, ואני הנשוי.


היום יש לי קצת זמן לעדכן, כי אני לא עובדת היום.

הרבה זמן שלא הייתי פה, מאז שהאקס שלי גילה את הבלוג הזה.

הוא נגעל ממני איך דיברתי על סקס, איך דיברתי על בחורים אחרים.

מה לעשות שהשיגרה שטפה את הקשר שלנו והתחלתי קצת להסתכל הצידה, אבל לא עשיתי כלום! יחי ההבדל הגדול.

התחלתי לרצות דברים אחרים.

ואני מטומטמת כי היה לי בחור מצוייד היטב, יפה, בחור טוב, בדיוק לטעמי. בדיוק.

ואני.. אני זרקתי את זה לפח, כי רציתי דברים אחרים שכרגע כאילו ואין להם ערך אחרי הפרידה הזאת. כאילו הם כאלה סתמיים.

אני פגעתי בו הרבה בזמן האחרון שלפני הפרידה, והכל התחיל שהוא ראה את הבלוג, ואז שיחות עם כמה בחורים, שכולה הם קראו לי מאמי ונסיכה ודברים כאלה, והוא םגע בי עם התגובות שלו, החשדנות שלו, זה שהוא חנק אותי שהוא כבר לא סומך עליי.

לפני שבועיים, אחרי חג סוכות הראשון נפרדתי ממנו. הוא בא לקח את הדברים שלו (עוד נשארו פה כמה), סיימנו את זה יפה, כיום אנחנו בכלל לא בקשר.

וכואב לי. כואב, ויש לי חלל ענק שחסר, אבל אני שלמה עם מה שעשיתי.

כמובן שהיינו בהפסקה ועוד לפני התחיל איזה נשוי לדבר איתי.

הוא היה איתי בתיגבור, הוא לא מהתחנה שלי, התחלנו לדבר בתיגבור, והוא הציק לי ואני עקצתי אותו.

הוא סתם התחיל לדבר איתי, ושהייתי בהפסקה משגיא התחלנו להתקרב, זה התחיל בדיבורים על סקס, ושיחות סייבר, והגיע גם כן לשיחות אישיות.

הוא סיפר לי על כל הצרות שלו בבית, על אישתו ועל הילדה שלו.

אחרי כל שיחת סייבר הייתי מצטערת על מה שהיה, אבל הריגוש סחף אותי כל פעם מחדש.

הוא רצה להפגש וזה ניהיה כבר ממש אישי, הוא ניהיה קצת אובססיבי אליי, והודה כי הוא מתחיל להרגיש אליי דברים, שממש יפה אצלי ועושה אותי שונה מבחורות אחרות שאני בחורה יפה, ואני חרמנית אבל לא שרמוטה, שאני בחורה טובה ולא אדישה, אכפתית לסביבה. 

הוא בחור בן 32.

הוא אמר לי אני לא מבין איך בחורה בת 19 משגעת אותי ככה, אני לא מרגיש בכלל שאני מדבר עם בחורה בת 19, אלא עם בחורה בת 26, כל הזמן אמר לי כמה אני בוגרת.

היה לנו שיחות טובות, גם אישיות טובות וגם סייבר.

הוא היה מתקשר כדי שנגמור ביחד.

ואז היה אומר לי " וואוו מה את עושה לי, אני לא מאמין".

ואז ממשיך לדבר איתי ומספר לי על אישתו ועל הילדה שלו.

זה נראה לי מוזר ודפוק. חולני כזה.

אתמול אמרתי לו שאני מעוניינת לסיים את הדבר הזה, זה לא בריא ולא טוב ואני מעדיפה שלא ניפגש.

אם אני יפגש איתו אני ירצה לשכב איתו, ואני לא מסוגלת להיות האישה הזאת, לא מסוגלת שאני רואה תמונות שלו עם אישתו ועם הילדה שלו שהוא טוען שהיא כל עולמו.

זה ניהיה כ''כ אישי בנינו.

ואני רואה שהוא התחיל להרגיש דברים, אחרת הוא גם לא היה מתעקש כל כך שאני אומרת לו שאני רוצה להפסיק את זה.

אם הייתי סתם בחורה לזיון הוא לא היה מתעקש בלי סוף, באובססיביות כזאת בלתי נפסקת או נשלטת.

הוא אמר לי שהוא מדבר איתי יותר מאישתו.

עכשיו אתם מבינים כמה זה חולני?

הדבר היחיד שיש לי אליו זה משיכה ענקית, ואני בכלל לא מבינה למה.

הדבר היחיד שיש לו זה גובה וגדול. חוץ מזה אין בו כלום, הוא מכוער ואין לו גוף משהו, הוא רזה ממש.

אני לא מבינה מה יש לי מבחור בן 32.

אני חולת נפש.

אתם יכולים להגיד את זה, אני מודעת לזה.

נכתב על ידי הבחורה במדים. , 27/10/2011 10:58  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבחורה במדים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבחורה במדים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)