לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Seize the day or die regretting the time you lost

Avatarכינוי:  Princess Z

מין: נקבה

Skype:  Yaeln_ 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2017

להתאהב בי בחודשיים


איך אני עושה את זה?
בדייט הראשון פרשת הכל על השולחן, אתה טס עוד חודשיים לכמעט חצי שנה,
אתה רוצה שנמשיך לצאת ולראות לאיפה זה הולך,
אבל צריך לשים את העובדות מולנו.
אתה טס עוד חודשיים לכמעט חצי שנה.
ואתה? אתה אמרת לי "מבחינתי אם יהיו רגשות שתזדיין הטיסה"
וכל החברות אומרות לי לא לפתח ציפיות, לצפות להכי גרוע ומקסימום אופתע לטובה
אבל איך אני יכולה להישאר אדישה למשפט הזה?
"אני טס נכון לכרגע".
איך אני יכולה לא לפתח ציפיות?
ואז המחשבות עולות, איך אני גורמת לך להתאהב בי בחודשיים?
אני כותבת לך כל יום? או מחכה שאתה תשלח לי הודעה? 
אני כותבת לך את כל מה שיושב לי על הלב או הופכת למאופקת ועונה לך בתשובות קצרות?
כשאנחנו יוצאים, לנשק אותך? לתת לך על ההתחלה, או אולי לחכות לדייט הרביעי? או אולי השביעי? או אולי כבר מחר?
ואיך אנחנו עושים את זה, כשאתה עובד כל יום ואני לוחמת בבסיס סגור?
ואיך אנחנו עושים את זה, כשאתה גר בירושלים ואני בכלל מפתח תקווה?
אמרתי לך אתמול שאתה צריך לכתוב לי יותר,

"אתה מבין שאם אנחנו לא מדברים באמצע שבוע זה יהיה הרבה יותר קשה לגרום לך להתאהב בי בחודשיים?"
ואתה צחקת ונישקת אותי
מה אני עושה עם זה,
שאני צריכה לגרום לך להתאהב בי בחודשיים
אבל בינתיים אני זו שמתאהבת? 

נכתב על ידי Princess Z , 26/3/2017 15:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPrincess Z אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Princess Z ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)