לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא הרבה אולי ממש מעט, לא הרבה אבל בכל זאת קצת....


Avatarכינוי:  thoughts

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

אינטואיציה


כבר קרה לכם פעם שהיתה לכם אינטואיציה ממש שליילית על מישהו נתתם לזה צאנס או שהוא או היא המשיכו לנדנד וגיליתם אחרת. כלומר לפחות אצלי זה עדין שם הספק הקטן הזה בקשר לאמינותו אבל המציאות מוכיחה לי יום יום אחרת.

עכשיו תארו לכם שלתוך זה נכנס אדם חדש לגמרה. שעבורכם על ההתחלה מדובר בחבר פוטנציאלי ללא התלבטיות והחבר הקודם שה שהתחלתי איתו את הסיפור מרגיש לגבי אותו אדם בדיוק הפוך והוא טורח לספר לך על זה.

 

אוקי, "על טעם ועל ריח אין מה להתווכח" כמו שאומרים. אבל עדין מרגיש לי כפרדוקס הזוי.

 

כמובן שמה שנאמר לי על ידי החבר הראשון גורם לי רק להסתקרן יותר לגבי האדם החדש ולירצות להכיר אותו יותר... כי זה זה מעלה ספק על האינטואיציה שלי ומבחינתי זה מקרה מעניין למבחן. 

 

אבל עדי פרדוקס הזוי.... אני מנסה להבין את החוקיות

 

תעזרו לי

נכתב על ידי thoughts , 30/1/2014 22:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,664

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthoughts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על thoughts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)