לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לבנות בלבד


אופנה,בנים,שינוי תדמית,תסרוקות,בצפר,אהבה ועד...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2010


על מה יהיה מדובר בפוסט?!

אז ככה...

בפוסט יהיה מדובר על

-בצפר

-בגדים

-שינוי תדמית

-איך להתאים צבעים

-שיער

-איפור

-ציפורניים

-סלנגים

-משפטי אהבה

ועוד..

תהנו!!!

 

 

בצפר

:)

רוב הילדים לא אוהבים בצפר אבל אין מה לעשות חייבים ללמוד :S

אבל אפשר בכל זאת להפוך את הבצפר ליותר כיף כמו

להיות עם חברים להתלבש יפה ושיחמיאו לך על הבגדים

להכיר חברים ועוד...^_^

איך להפוך את התלבושת האחידה ליפה?

תלבושת אחידה זה הרוב חולצת בית ספר ואיזה מכנס שמתחשק לך

חלק עליון:

את יכולה לשים מתחת לחולצת בצפר

גופיה נמתחת איזה צבע שבא לך אבל תדאגי שזה יתאים לצבע של המכנס והחולצה!!!

את יכולה לשים סווצ'רט יפה עם סמל בצפר

אפשר סריג יפה או ווסט,חולצה עם חצי שרוול וכ"ו...

חלק תחתון:

מכנסיים את יכולה איזה שבא לך

אני ממליצה לשים

טייץ,סיקי,טרנינג,מכנסיים קצרים,מכנסיים 4\3,חצאית.

אביזרי אופנה:

את לא רוצה להיראות פשוטה נכון?!?

אז תלבשי תכשיטים וכל מני דברים יפים שיעשו אותך מיוחדת כמו

חגורה,צעיף,שרשרת,סיכות יפות,סרטים לשיער,כובעים,טבעות וצמידים.

שיער:

-גוונים

-פסים

-פס

-החלקה

-לתלתל שיער

תסרוקת:

-פוני צד

-פוני בובה

-פוני אסוף למעלה עם סיכה

-פוני עם סיכה

-שיער חלק

-שיער מדורג

-פזור

-אסוף

איך להיות תלמידה מצתיינת??

-להשקיעה בלימודים

-להקשיב בשיעור ולא להפריע

-להשתתף

-להעתיק למחברת

 

עם את יושבת מאחורה ואת רוצה לדבר עם חברה,

תעבירי לה פתק בלי שהמורה תראה כי עם היא רואה אממ

אני לא לא רוצה לדעת מה היא תעשה חיחחיXD

 עם את יושבת מקדימה ורוצה להעביר פתק הכניסי את הפתק למחדד ותתני למי שבא לך:):)

 

 

התאמת צבעים לבגדים:

ימים גשומים

-ג'ינס שחור,חולצה לבנה,ג'קט כחול כהה,מגפיים לבנות

-ג'ינס כחול,חולצה לבנה,נעליי ספורט שחורות

-ג'ינס כחול,חולצה ורודה,ג'קט ורוד כהה,נעליים שחורות

-טייץ אפור,חולצה שחורה ג'קט לבן,מגפיים שחורות

-ג'ינס לבן,חולצה ירוקה,ג'קט ירוק כהה מגפיים לבנות

ללבוש אקססוריז

 

ימים חמימים

-מכנס עד הברך שחור,חולצה ורודה,סנדלי גלדיאטור שחורות

-מכנס עד הברך אפור כהה,חולצה סגולה,נעליי ספורט לבנות

-מכנס סקיני שחור או מכנסי בלון,חולצה תכלת בהיר,נעלי ספורט שחורות

-טייץ עד הברך לבן,חולצה צהובה בננה,נעלי ספורט לבנות

 

ימים נעימים

-מכנס ארוף אפור,חולצה ורודה (ורוד בייבי) ונעליי ספורט

-טייץ שחור,חולצהירוקה ונעליי ספורט שחורות

-סקיני לבן,חולצה כחולה כהה ונעליי בובה שחורות

-ג'ינס בהיר,חולצה אדומה ונעליי ספורט לבנות

-טייץ אפור גופייה נמתחת לבנה ומעל חולצה כחולה כהה אפורה נעליי נייק

 

ציפורניים

פרנץ'-

כדי לעשות פרנץ' צריך שתי לקים באיזה צבע שאת רוצה מומלץ ורוד בהיר או לבן

 

פצירה (כדי לסדר ציפורניים לפני).

 

סלוטייפ שקוף (כדי שהקו של הלק יצא יותר מדוייק).

 

1)מנקים את הציפורניים עם אציטון וצמר גפן.

2)תמרחו לק בצבע העור שלכן מה שמתאים לכן.

3) תחכו עד שהלק יתייבש ואז תחתכו חתיכות של דבק סלוטייפ ותדביקו על הציפורן

ותשימו עד למקום שאתם רוצים את הלק הלבן.

4)מרחו את הלק הלבן

5)חכו עד שהלק יתייבש והסירו את הסלוטייפ

6)אפשר גם למרוח לאחר מכן מחזק ציפורניים כדי שהלק לא יתקלף

 

אהבה

מה אומרת כל נשיקה?

נשיקה על היד - אני מעריץ אותך.

נשיקה על הלחי - אני רוצה ליהיות רק ידיד שלך.

נשיקה בצוואר - אני רוצה אותך.

נשיקה על השפתיים - אני אוהב אותך.

נשיקה באוזן - אני רוצה לשחק איתך באהבה.

נשיקה בכל מקום אחר - בואי לא ניסחף.

מבט לתוך העיניים - נשקי אותי.

משחק לך בשיער - אני לא יכול ליחיות בלעדייך.

ידיים מסביב למותניים - אני יותר מידי אוהב אותך בשביל לתת לך ללכת.

נשיקה על האף - את חמודה.

נשיקה על העיניים-  את יכולה לסמוך עליי.

נשיקה במצח - אני כאן בשבילך.

מלטף לך את הלחי - את חשובה לי

משפטי אהבה

 

אהבה היא כמו אש, או שהיא מחממת או שהיא שורפת
האהבה היא כמו תה לפעמים היא מתוקה ולפעמים היא מרה אהבה
- יש לה התחלה ואין לה סוף
 אהבה היא כמו סיגריה, כשגומרים אחת רוצים מיד אחרת!!
אהבה היא כמו שמים, אין לה גבולות אהבה-
  אהבה אמיתית נשארת תמיד, ואהבה סתמית נגמרת כאילו לא הייתה.
אהבה היא כמו אישה: אי אפשר איתה ואי אפשר בלעדיה
תתיחס לאהבה כמו למיץ פריגת- תבוא טבעי..

בנים הם כמו כדור סל יש להם תפקיד אחד... לקפוץ לי..!

*אהבה היא חוש עליון לבחור אחד מתוך מיליון

*האהבה זה מה שאני מרגיש כשאני רואה אותה ונמצא לידה

*אהבה לא רואים ולא שומעים אהבה מרגישים... סוד החיים הוא האהבה

*אהבה היא מילה- שלא ניתנה להגדירה

*אהבה- מילה קטנה, עם פירוש גדול

*יש דבר אחד יותר כיף מלאהוב... להרגיש נאהב

*אהבה זה להפוך יום רגיל ליום כחול

*אהבה היא אויר לנשימה

*אם פעם ניסיתם לתאר משהו ולא הצלחתם - אז זוהי אהבה

*אהבה- רגש בלתי מוסבר, אבל שווה לנסות אותו...

*אהבה - 4 אותיות, 3 הברות, 2 מפגרים ולב שבור אחד

*אהבה זה ללמוד לתת, ולשמוח לקבל

 על ענן בשמים יושב קופידון...

 מחפש את הלב בו ישלח חץ ראשון.....

יכוון ויפגע בליבי המשוגע- והיום הוא שלך,

ואוהב רק אותך.

 קופידון ירה לי חץ בלב

הלב נפתח ובו נכתב

אוהבת אותך תמיד אוהבת אותך לעד

יש לב אדום ולב רחב ולב עשוי כולו זהב יש לב

מקסים ומיוחד ולב מתוק משוקולד ואם

יש חץ בתוך הלב זה לב שרק אותך אוהב הלב

 שלי כולו שלך: אני פשוט אוהבת אותך!!!

 הים בחר בצבע כחול ואני בך

הדגים זקוקים למים

 ואני לך

 הים נושק לחוף ואני לך כי אהבתי, אני אוהבת ותמיד אוהב אותך!

התאהבתי בך ותראו מה קרה לי?!?

 הוא אמר לי לשכב.. שכבתי.

הוא אמר לי לפתוח... פתחתי.

 הוא שאל אם זה כואב? כן, אמרתי...

 אחר כך ראיתי, יורד לי דם...

הוא שאל אם זאת פעם ראשונה? כן, אמרתי......

פעם ראשונה אצל רופא שיניים !!!!!!!!!!!!!

הרבה צדפים יש בים

הרבה בנים יש בעולם

 אך לא כל צדף יביא לך פנינה ולא כל בן יעניק לך אהבה

 אין אהבה טהורה כי כמעט לכולם אותה מטרה...

מיים= חיים חיים= אהבה אהבה= סקס סקס=איידס איידס=מוות מסקנה: עדיף לשתות קולה

 

שינוי תדמית

עוברים בית ספר ? רוצים לשנות תדמית , להיות אדם חדש ?

 

שיער - שיער זה דבר חשוב מאוד , שמראה גם מי אתה .

אני מציע לעשות משהו שונה בשיער , משהו שיתאים לך ( ושההורים יסכימו ) :

פוני , פוני על הצד , גוונים , צבע אחר , לקצר או להאריך את השיער , מדורג ועוד ..

כל מה שיראה שינוי בשיער שיער שלכן , ומשהו שיגרום לו להראות נוצץ D:

 

איפור - אני אישית לא כלכך אוהבת להתאפר , אבל אני חושבת שלפחות

משהו בסיסי במייקאובר חייב להיות :

עיפרון שחור / ירוק / כחול , מייקאפ , ליפגלוס , צללית עדינה ( צבעים בהירים ) ועוד ..

כמובן שלא חייבים איפור (:

 

ביגוד - כמו שיער , בגדים הם גם דבר חשוב שמראה מי אתה .

אני לא יכולה להגיד מה ללבוש , כי כל אחת והטעם שלה . (:

אבל , אני עדיין רוצה להמליץ על כמה חנויות :

ZARA -

זארה זאת חנות נחמדה + , שיש בה חולצות יפות [=

TNT -

אני אישית מאוד אוהבת את TNT , ויש להם מכנסונים יפים , חולצות מקוריות ביותר ,

ג'ינסים יפים , ואפילו בגדי ים תיקים וחגורות יפות D:

seven - 24 -

זאת חנות יחסית חדשה , אבל יש לה בגדים מדהימים (:

שמלות ממש יפות , וגם נעליים .

תמנון -

חנות נחמדה . היום יותר אנשם מבוגרים קונים בה ( ואני לא מבינה למה ) .

יש לה חולצות מדהימות [;

GRIP -

חנות ממש נחמדה . מכנסונים יפים + , חולצות פחות .

Golf -

לא כלכך הטעם שלי , אבל פה ושם חולצות יפות D:

CASTRO -

קיץ הזה יצאו בקאסטרו חולצות מהממות [ !!!1 ]

RENUAR -

חולצות חמודות מאוד , מכנסיים פה ושם מדהימים .

FOX -

אין מה להגיד על פוקס , חברה ממש ממש טובה (:

בחורף ג'ינסים ומעילים ממש יפים , ובקיץ חולצות ומכנסונים מדהימים .

בוניטה -אני לא קונה בחנות הזאת , אבל ראיתי את הקטלוג ואני חייבת להגיד שהוא יפה מאוד D:

NO NAME -

חולצות מדהימות , אין מה להגיד . (=

 BLUE BIRD ( בלו בירד ) -

אופנה מ ד ה י מ ה [ !!!! ]

חולצות יפות וגם בגדי ים .

Pull & Bear -

אחת החנויות הטובות שיש DD ;

אוהבת מאוד את הסיגנון שלהם .

( אם שחכתי חנות בבקשה תרשמו בתגובות ) .

 

נעליים - דווקא את הנעליים לא צריך לשנות ( אם רוצים ) , אבל אני תמיד

ממליצה על כפכפים ואדידס או משהו בסגנון ואנס!

 

התנהגות - אני אישית חושבת שכל אחד צריך להיות הוא עצמו , אבל אם כבר

אפשר להעלות את הביטחון העצמי :

כל בוקר שאת קמה , להגיד מול המראה " אני יפה , אני חכמה , אני מצחיקה , יש לי חברים שאוהבים אותי " ..

וכל מיני דברים שאת יודעת שיעודדו אותך [=

סלנגים:

 

עמה=עיוורת=מפגרת

סטלה=סתומה=דפוקה

בוגרה=דובה=שמנה&מחוצ'קנת&מכוערת

אחלה=טוב=מצויין

סבבה=טוב=מצויין

קול=מגניב=אחלה

או.קיי.=טוב=בסדר

מאמי=אתה&את=כינוי חיבה

כפרה=אתה&את=כינוי חיבה

חיימשלי=אתה&את=כינוי חיבה

אהובתי=חברה טובה=חברה הכי טובה

החצי השני שלי=החברה שמשלימה אותי=החברה הכי טובה שלי

קובבות=קובות[אוכל]=כינוי

יפה'שלי=אתה&את=ברכה

מותק=אתה&את=כינוי חיבה

נשמה=אתה&את=כינוי חיבה

פאקינג=אוף=שיט

שיט=אוף=בטעות

זובי=אף פעם=לעולם לא

חרא=רע=איזה רע

זיין=[קללה]אפעם לא=לעולם לא

אחי=אתה=חבר שלי

אחותי=את=חברה שלי

כוסון=חתיך=יפה

כוסית=חתיכה=יפה

חננה=חנון=לא מקובל

סנובית=חשה למעלה=שוויצריית

סנוב=חש למעלה=שוויצר

חש=שוויצר=חושב את עצמו גבוה

חשה=שוויצרית=חושבת את עצמה גבוה

אחו שילינג = משהוא גדול

בלאט= לעזעזל

אשכרה = ממש , באמת

גנוב= דפוק

דה = כן

דוגרי = אל תלך סחור סחור תגיע ישר לנקודה

דחקות = בדיחות צחוקים

יעני = כאילו

וואלה = מילה שאתה אומר שאתה מופתע

חפיף= לא נורא , עבר כבר , עזוב

טילים = מגניב , מצוין

חנג' - חנון

כונפה = מכוערת בטירוף

לשתות ברוורס - להשתין

נושך כריות = הומו , גיי , אוהב בנים

מעפן=נדוש

סבבה = טוב , טוב מאוד , בסדר

סחטיין = כל הכבוד , מצויין

איך להתנהג ביום הראשון של בצפר :

 אז ככה. נגמר החופש .

נורא מבאס. זה ידוע . אבל בכל זאת יש משהו

שגורם תחושת אושר לראות סופסוף חברות שלא ראית בחופש

אז ככה - 

ביום הראשון של בצפר אף פעם לא לומדים.. נכון ?!

אז אפשר לבוא עם תיק קטן שיש בו קלמר, יומן ומחברת

וכמה שקלים ..

בהפסקה תסתובבי בבצפר תחפשי אנשים שלא ראית מלא זמן

ותדברי איתם. זה יגרום לך תחושת אושר. וגם להם.

תנסי להתשלב שוב עם החברות שלך ..

וגם מאוד חשוב. ומאוד מצחיק זה ברגע שמגיעים לבצפר (ומיד אחרי שמצאתם איפה הכיתה שלכם )

לכו לשם ותתפסו מקום טוב (מאחורה P= ) עם חברה .שגם לא ישעמם

בשיעורים וגם לא תצטרכו לראות את הפנים של המורה שלכם !

למרות זאת חשוב מאוד להתחבב על המורה ביום הראשון. אחר כך תעשו מה שבא לכם

אחרי שהיא תחבב אותכם ! D;

מה ללבוש ליום הראשון של בצפר ובכלל :

בכל זאת . הגעתם לבצפר ואתם רוצים שיגידו כמה נחמד אתם נראים.. לא ?! P:

אם יש לכם חולצת בצפר תלכו עם החולצה (ומתחת גופיית טוניקה בצבע מתאים )

וג'ינס. ונעליים או כפכפים או אדידס,נייק ואנס וכל אלה ! D: תהנוו !

משפטים ליומן ! לפי בקשה ברשימות..

-go to school קבל תסכול ומן הסתם תצא מסטול

-מותק ,על הלב שלי אין מבצעים ואין הנחות .. שברת-שילמת

-אל תפתח פה לשטן.. הוא לא רופא שיניים !

-בנים הם כמו בצל.. אין להם לב והם גורמים לך לבכות.

-אם הייתי שוטרת הייתי עוצרת אותך על יופי מופרז

-של נעלייך מעל רגלייך. כי אין לי כח לנקות אחריך.

-מי ששווה את דימעותייך לעולם לא יגרום לך לבכות .

-אל תתנו לאהבה לשקוע. זה תפקידה של השמש .

-הדרך היחידה שתוכל להשיג אותי זה בחלום.. אז מאמי , לך לישון .

-עדיף לאבד רגע בחיים מאשר את החיים ברגע.

-אם תשמור על ראש פתוח המוח שלך יכול ליפול !!

-  i love blue,i love red , i love you in my bed.

-אהבה=

4 אותיות , 3 הברות , 2 מטומטים ולב אחד שבור.

-בנים הם כמו שירותים או שהם תפוסים או שהם מסריחים

-לפעמים האור בקצה המנהרה זאת הרכבת שבאה לדרוס אותך

-אני החלום של כל גבר .הסיוט של כל אישה.

-פש"לה- פרצופה של מורה

- i'm sexy im hot im everything you are not!

-זוג מושלם אפשר למצוא רק בחנות נעליים  .

-מרחוק אתה נראה מיליון דולר.. מקרוב אתה חייב לי שקל

-שנים אני יושבת בשירותים ועוד לא ראיתי חרא כמוך !

-אני התקע. אתה השקע.. בוא נתחשמל !

-עדיף כלב חבר מאשר חבר כלב.

-על הלב שלי יש שלט "אין כניסה" אתה פשוט דיסלקט (:

-אל תתנשקו בחדר מדרגות.. אולי האהבה עיוורת אבל השכנה לא .

-העיניים שלך כחולות כמו הים. חבל שהאף שובר גלים

-אלוהים נתן לך גוף ובעט לך בפרצוף

-מורים הם כמו עננים. שהם נעלמים נהיה חמים ונעים ! D:

-אם אתם מחייכים גם שהמצב קשה סימן שכבר מצאתם את מי להאשים

-שנולדתי אלוהים אמר לי לבחור בין יופי לזיכרון.. פאק! אני לא זוכרת מה בחרתי P:

-לילה אחד שכבתי במיטה שלי והסתכלתי על הכוכבים ואז חשבתי לעצמי " היי.. לאן לאזעזל נעלמה לי התקרה?! "

-יש הרבה בנים בים.. נוו שיטבעו כבר

-ניסיתי להטביע את הכאב.. אבל המניאק למד לשחות !

-אשתי ואני היינו מאושרים 20 שנה בערך.. ואז נפגשנו !

-עקב הקיצוצים כבה האור שבקצה המנהרה.

-התגברתי על השחצנות שלי .. עכשיו אני מושלמת ! D:

-נחמד להיות חשוב.. אבל חשוב להיות נחמד P:

-אל תסתכל בקנקן אלה במלצרית שמגישה אותו !

-אני לא מצלמה.. אל תעשה עליי פוזות .

-מי שמכור להימורים מוכן להתערב איתך שהוא לא !

-חיוך לא עולה כסף.. אבל שווה זהב! D:

-כבר שניייים שהשמנה מהפרסומת של דיאט יופלה אוכלת דיאט ועדיין נשארת דבה!

-אין דרך לאהבה.. האהבה היא הדרך !

-אין מחיר לחופש.. אבל יש לו תאריך .. 20.6 \30.6

-אני לא מחכה לאביר על הסוס הלבן. מחכה לאח שלו עם המרצדס השחורה.

-בנים הם כמו דרדסים .. יש להם ראש כחול !

-keep it real

 -אני לא צריכה כתר שידעו שאני מלכה כמו שאתה לא צריך קולר שידעו שאתה כלב.

-הגבר נברא לפני האישה כי לפני כל יצירת מופת צריך טיוטה.

-של תדאג עוד עד לסוף הימים.. תסדר לך תורת חיים! אקווווונה מטטה ! D:

50 משפטיייםם ! D:

נכתב על ידי may00098 , 31/1/2010 13:09  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  may00098

בת: 27





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmay00098 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על may00098 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)