לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

My Story


bloopibloopblog

Avatarכינוי: 

בן: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

אתגר! יש פרסים!


אוקיי זה יהיה פוסט אתגר ואולי בהמשך אני אערוך אותו לפוסט שגרתי.

אוקיי זה הולך ככה, יהיו 2 שלבים או 3 שלבים באתגר

כל מי שינצח בשלב אחד מהאתגר יקבל את הפרס לאתגר,

מי שיהיה במקום הראשון של כל האתגרים יקבל פרס נוסף במיוחד כזוכה הגדול של האתגרים.

להלן השלבים:

 

 

שלב 1 -

אני אתן לכם מילה מבולבת שקשורה לבלוגים בכללי ושל דברים שנמצאים בבלוג הזה

(חלקם גם בפוסטים, אבל הרוב לא)

מי שימצא את המילה המבולבת יזכה בנקודה אחת.

אפשרות: רוצים להפוך את הנקודה הזאת ל-3 נקודות?

כל מה שצריך לעשות זה לרשום מושג נוסף קשור לבלוגים/דברים שאני בדרך כלל מדבר עליהם בבלוג/דברים מהרשימות

באותה אות שמתחיל הפתרון.

אך שימו לב, יקח לכם זמן לחשוב על מושג בעוד אדם אחר כבר יכול לחטוף את השאלה.

דוגמא:

לובג - בלוג

לאפשרות - בר מצווה.

תזכרו, האוצפיה מדברת על האות הראשונה של התשובה, לא של המילה שאני מביא לכם.

 

 

הערה: לדברים קשים אני אתן רמז מראש, ניתן גם לבקש רמז לשאלה אחרי 5 דקות מהופעת השאלה.

http://www.industry.org.il/_Uploads/dbsArticles/tr(1).jpgפרסיםhttp://www.industry.org.il/_Uploads/dbsArticles/tr(1).jpg

 

עיצוב פוטושופ איכותי עם איזה כיתוב שתרצו ואיזה סגנון שתרצו למען הבלוג שלכם.

פרסום הבלוגר בבלוג שלי באופן מובלט למשך שבוע.

 

שלב 2 -

אני אפרסם באופן ספונטני בפוסטים או בסתם חלקים באתר מילים באנגלית,

שלידיהם כוכבית.

המילים ביחד יוצרות משפט, עליכם למצוא את כל המילים ולהרכיב את המשפט.

לדוגמא:

*i* *pizza* *like*

מובן שהמשפט הינו i like pizza.

*ולא, אני לא עושה את זה רק 3 מילים.

שלב 2 יתחיל מחר.

 

http://www.industry.org.il/_Uploads/dbsArticles/tr(1).jpgפרסיםhttp://www.industry.org.il/_Uploads/dbsArticles/tr(1).jpg

 

לינקוק הבלוגר הזוכה בפוסט הבא (לא פוסט הפרסים).

חתימה/כותרת לרשימה לבלוגר הזוכה.

 

 

בינתיים הפרסים לזוכה האתגר לא יפורסמו, ואולי יהיה גם שלב שלישי.

המשיכו להתעדכן.

 

~~~

 

כל תגובה בקפיצות של 10 תקבל לינקוק בגדול לפוסט הבא.

*פרס התגובות ינתן פעם אחת לאדם, אם הגבת בתגובה 10 ו-20 תקבל את אותו פרס אילו היית מגיב רק בתגובה 10.

 

חוקים

אין להגיב יותר מתגובה אחת לשאלה,

אם הגבתם בטעות משהו שלא התכוונתם אליו או ש"התחרבש" לכם במקלדת

אסור לכם להגיב שנית בשום אופן.

והכי חשוב! להנות [:

 

 

לבעיות/פניות/בקשות

מסנ - [email protected]

אימייל - same

 

 

שלב 1 מתחיל עכשיו!

 

מילה ראשונה - קיצאי (רמז, אדם שאני שונא).

 

נ.ב

ממש ממש השקעתי (כמה שעות) על האתגר הזה, מקווה שתגיבו ותשתתפו.

 

~~~

 

לצערי אני במחסום כתיבה נורא ]=

רציתי לכתוב על משהו, אבל אני לא יודע..

נאממ מקווה שזה יעבור..

נכתב על ידי , 8/2/2010 16:56  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

342
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbloops אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bloops ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)