לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יינות ישראליים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2010

יין לפסח


מתן הכשר ליין הוא אחד הדברים החשובים לכל יצרן יין בישראל, זאת מהסיבה שבמידה והם ישווקו יינות לא כשרים – הם הולכים להפסיד כאן ציבור שלם שומר מצוות אשר היה מגיע שותה את היין במידה והיה כשר. זאת הסיבה שיצרני יין רבים בארץ מנסים לייצר יין כשר אשר גם הציבור ששומר מצוות יוכל לשתות אותו ולהנות ממנו. כתוצאה מכך, רוב סוגי היינות המיוצרים בישראל הם כשרים ולכן גם יכולים לשמש בתור יין לפסח או בשמו הלועזי Passover Wine.

נכתב על ידי , 4/2/2010 15:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יקבי יין בישראל


ישנם יקבים שונים אשר מפיקים יין באיכות שונה, ישנם יינות אשר מתאימים לשימוש בתור יין לפסח וישנם כאלה שלא – דוגמה אחת לכך הוא כמובן – קברנה סוביניון. בעלי ידע מסוים וחובבי יין יודעים אילו כרמים ואילו יצרני יין הם טובים. אך לצרכן היין הממוצע אין שום צורך בלדעת איזה יין הוא טוב יותר ואיזה יין הוא טוב פחות – מומלץ פשוט להיכנס לאינטרנט ולקרוא טיפה על יינות או להגיע לחנות היינות שם יוכלו לקבל ייעוץ מקצועי מבעל החנות.

נכתב על ידי , 4/2/2010 15:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תהליך יצירת יין


תהליך היצירה של יין אדום אשר מתאים לשימוש בתור יין לפסח ובשמו הלטיני Passover Wine שונה בתכלית מתהליך יצירת היין הלבן. הענבים מהם ייוצר היין האדום יוכנסו למכונת הדחיסה בכדי ליצור סוג של עיסה שממנה יוצא המיץ – משם יועברו למקום סגור בו ישהו ביחד העיסה והמיץ – דבר שיקבע את הטעם של היין – לאחר מכן יתחילו להביא את היין לתסיסה, לאחר מכן המיץ יפתח ויועבר למיכל בו יגמור את תהליך את הסיסה שלו. לאחר מכן יין שכזה דוגמת קברנה סוביניון יועבר לבקבוק או לאחסנה על מנת ליישן אותו.

נכתב על ידי , 4/2/2010 15:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





יום הולדת שמחכינוי: 

גיל: 40





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניצר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניצר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)