לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Imagine all the people Living life in peace




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

חורף (:


טוב , אני מניחה שלזה כ"כ חיכיתי ...

למזג אוויר שמתאר את מה שהולך לי בפנים

וזה מרגיש טוב , זה מרגיש .

אני לא רואה את עצמי בתור מישהי שמדחיקה דברים , אבל דווקא את הדבר הזה אני מדחיקה , דווקא את הדבר שלא כדאי לי להדחיק .

אני לא מדברת על זה עם אפחד , אני לא מדברת על זה אפילו עם עצמי ... כאילו זה לא קיים .

אבל זה קיים .

והסערה בחוץ משום מה מזכירה לי את זה נורא , כל הברקים והרעמים האלה , כל הטבע הזה ... הרי זה לא אשמתי .. זה הטבע שלי

לפחות אני מתרצת לעצמי שזה לא אשמתי כל פעם שאני עושה מעשה טיפשי שלא חשבתי פעמיים לפניי שעשיתי אותו .

וכולנו אוהבים את השקט הזה , את הרגעים האלה שאנחנו שמים שירים טובים כשבחוץ כאוס ודווקא אז להרגיש שלמות של רוגע . שקט מוחשי כ"כ .

אני נורא מאמינה בעצמי עכשיו . זה בטח יעבור עוד מעט , אבל ממש עכשיו יש לי מעין התגלות פנימית שרומזת לי על העתיד שלי ועל כמה שהוא הולך להיות סוער .

ושאני אצליח למרות הכל ... זה יהיה המוטו שלי .. למרות הכל , כנגד כל הסיכויים .

 

נכתב על ידי the new bella , 12/12/2010 17:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




באמצע הדרך

כשאני ניסיתי להסביר את עצמי

לא נתת לי צ'אנס

אבל איך אפשר להאשים אותך

איתי הכל מסובך

בבקשה אל תלכי , אני צריכה אותך לידי

בבקשה תזכרי , זה לא מי שאני

 

תמיד באמצע הדרך משהו משתבש

הרצון נשאר , אבל הכוח הולך

 

אם אין דרך מילוט שתאפשר לי לברוח מעצמי

אם בסופו של כל יום אני מבקשת למותי

מבט אחד ממך מרגיע את השדים

הופך אותם לקצת פחות מאיימים

בבקשה תישארי , טוב לי כשאת איתי

בבקשה תשכחי , זה לא מי שאני

 

תמיד באמצע הדרך משהו משתבש

הרצון נשאר , אבל הכוח הולך

ברגע אחד נטול מחשבות

הלוואי וכך יכולנו לחיות

 


הרגשה כזאת שלא משנה מה תעשה וכמה תנסה לשמור על המצב רגוע , זה רק עניין של זמן עד שמשהו ישתבש
נכתב על ידי the new bella , 10/12/2010 18:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  the new bella

בת: 30

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe new bella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the new bella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)