לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

OMG!! sooo boring


Look at this CRAZY girl

Avatarכינוי:  Fuck!~you'r SEXY

בת: 27

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

כמה שירים שאני רוצה לקדיש לאנשים חשובים בשבילי &#9829;


קודם כל- זה עדיין בקישורים, אנילא יודעת איך להשים סירטון בבלוג המזורגג הזה.

 

אוקיי עכשיו, אני רוצה להקדיש את השיר הבא, לחברה הכי טובה שלי,

     ואני הכי אוהבת אותך,

     ואת כל חיי, ואת מכירה אותי הכי טוב, מבינה את הראש שלי..את הכל 3>

     סביון, אני אוהבת אותך יפתי תחזרי מהר.

     your my best friend by Queen

     http://www.youtube.com/watch?v=9oOHrAMes

     קודם כל, הלהקה קווין, היא אגדית.

     אין עליה, היא האמא של כל תעשיית המוזיקה בעולם.

 

עכשיו הייתי רוצה לעבור לחברה שגם כן, מאוד קרובה אלי,

     לוס, תאמיני או לא, אבל אנחנו דיי דומות, חוץ מזה שאת שקטה ואני לא .__.

     מורן השיר הזה בשבילך 3>

     The Beatles - Lucy In The Sky

     http://www.youtube.com/watch?v=cjp9xR5jgGI

     א. גם הביטלס הם חלק בלתי נפרד מתעשיית המוזיקה.

     ב. אין עליהם קול

     ג. לוסי- זה כלכך את XD

     ד. שיר מדהים.

 

את השיר השלישי אני רוצה להקדיש למישהי שגם מאודמאוד חשובה לי,

     אנה 3>

     Avril Lavigne-I'm With You

     http://www.youtube.com/watch?v=bW2LTnzD-vE

     אבריל לבין היא אחת מהזמרות הראשונות שהתחלתי לשמוע.

     היא תותחית,

     ואנה אוהבת אותה יותר מכל אחד/אחת אחרת.

     אנה, המלים האלו נכון בשבילנו 3>

 

עכשיו הייתי רוצה לעבור לאחד ה-ידידים, הכי הכי שלי,

     תמירוש 3>

     אני אוהבת אותך ברוכים הבאים לארץ 3>

     http://www.youtube.com/watch?v=i8C_lhmpIgk

     חלומות של אחרים- עידן ריכל.

     השיר שתמירוש הכי אוהב, מוקדש לך מאמי ♥

נכתב על ידי Fuck!~you'r SEXY , 8/2/2010 18:30  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFuck!~you'r SEXY אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fuck!~you'r SEXY ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)