לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

OMG!! sooo boring


Look at this CRAZY girl

Avatarכינוי:  Fuck!~you'r SEXY

בת: 27

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

ואוו איזה יום O:


http://www.youtube.com/watch?v=QvWj18LeU1g

 

Fuck You
Lily Allen

Look inside,
Look inside,
Your tiny mind.
Then look a bit harder,
cause we're so uninspired.
So sick and tired.
Of all
The hatred you harbor,
so you say
It's not okay to be gay,
Well I think
You're just evil.
You're just some racist.
Who can't tie my laces,
You're point of view
Is medevil.

Fuck you, fuck you
Very, very much.
Cause we hate
What you do
And we hate
Your whole crew
So please
Don't stay in touch,
Fuck you, fuck you
Very, very much
Cause your words
Don't translate
And it's getting
Quite late
So please
Don't stay in touch.

Do you get,
Do you get
A little kick out.
Of being small minded
You want to be
Like your father
His approval your after
Well that's not how
You'll find it
Do you
Do you really enjoy
Living a life
That's so hateful
Cause there's a hole
Where your soul
Should be
You're losing
Control of it
And it's really
Distasteful

Fuck you, fuck you
Very, very much
Cause we hate
What you do
And we hate
Your whole crew
So please
Don't stay in touch
Fuck you, fuck you
Very, very much
Cause your words
Don't translate
And it's getting
Quite late
So please
Don't stay in touchLook inside
Look inside
Your tiny mind
Then look a bit harder
Cause we're so uninspired
So sick and tired
Of all
The hatred you harbor

Fuck you, fuck you
Very, very much
Cause we hate
What you do
And we hate
Your whole crew
So please
Don't stay in touch

Fuck you, fuck you
Very, very much
Cause your words
Don't translate
And it's getting
Quite late
So please
Don't stay in touch

השיר מוקדש לכל אלו שאני רוצה להיזדיינו לי מהחיים 3> 

  

שאלום ^^

היום היה יום מוזר O:

ונחמד ^~^

כאילו, אכלנו פיצה, והיה טעים באופן מפליא XD

חח אני מטורפת.

ונכון גל בנקין?

אז היא נתנה לי עוד משולש פיצה (O:)

אנחנו סוגשל אוייבות..א זה כזה ביזרי ..

חח ההפסקה שהייתה לי הייתה אחת ההפסקות הכי מצחיקות שהיו לי XD

ד"א- מסתבר שאני בהריון מדומה O:

כי ישלי את כל התסמינים, אבל עוד לא עשיתי סקס XD

חח גמזה ביזרי..

היה לי בסכ"ה נחמד היום ^^

צחקתי המון..

קיבלתי נכשל (45) במדעים..

היה ממש נחמד ^^

  

אני ממש רוצה ללכת לראות אווטר, אז בבקשה, מי שרוצה לבוא לראות איתי,                        

ש-י-ג-י-ד! (אהמ אהמ אנה אהמ אהמ)

אממ..ישלכם המלצות על הסרט?..

אשמח לדעת^^..

  


                                                                      אוהבת 3>

    סתם כי בלי להעלות תמונה שלי

 

עריכה (18:52)

לפעמים, מבלי שאתה שם לב, את פוגע באדם הכי יקר לך..

נכתב על ידי Fuck!~you'r SEXY , 31/1/2010 17:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Time Of Your Life-Green Day


Time Of Your Life
Green Day

Another turning point,
A fork stuck in the road.
Time grabs you by the wrist,
Directs you where to go.
So make the best of this test,
And don't ask why.
It's not a question
But a lesson learned in time.

It's something unpredictable,
But in the end is right.
I hope you had the time of your life.

So take the photographs
And still frames in your mind.
Hang it on a shelf of good health
And good time.
Tattoos of memories and dead skin on trial.
For what it's worth,
It was worth all the while.

It's something unpredictable,
But in the end is right.
I hope you had the time of your life.

It's something unpredictable,
But in the end is right.
I hope you had the time of your life.

It's something unpredictable,
But in the end is right.
I hope you had the time of your life
.

 

http://www.youtube.com/watch?v=7CPz5tpZpQ4



 

שאלום ^-^

שיר אחד הטובים.

אין על גרין דיי (H)

עיצוב חדש, אשמח לתגובות כמו "יאאא איזה עיצוב מדהים" וכד'..

אז עוד סופ"ש שייך לי לעבר.

הייתי אתמול אצל סבאסבתא, בארוחת חג,

היה בסדר..הייתי עייפה.

היום כנראה אני לא יעשה כלום, כי לאחותי יש אסתמה, אז אסור לה לצאת בכאלה ימים..

סיימתי ספר ביומיים.

שוב.

וזה מרגיז.

מאוד.

אה כן, קיבלתי תעודות,

בואו רק נגיד, שהיא לא גרמה לי לריתוק..

לפחות אין ניכשלים.

שיהיה..

טוב אין לי ממש מה לכתוב אז..

שאלון^^

סתם כי באלי O:

מידע כללי עליך:

שם: גל.

גיל: 13 וחצי.

כיתה: ח'.

בי"ס: יובל רמת ישי.

אחים אחיות: שניים, בן ובת.

 

שירים:

שיר שאת מרגישה כאילו כתבו עליך: Radiohead- Creep

שיר שאת הכי אוהבת כרגע: אממ לא יודעת..הכל בא ביחד.

שיר שהכי מזכיר לך חבר/חברה טובה: Green Day- 21 Guns

שיר שמישהו ניזכר בך: Alicia Keys- New York

 

יש/אין:

עיגילים באוזניים: יש

חבר: אין

חברה: אני סטרייטית

אהבה: תלוי

פלאפון: יש, בקרוב לא יהיה.

חדר פרטי: יאפ

 

כמה פעמים:

התנשקת: עוד לא התנשקתי נשיקה ראשונה.

התאהבת: פעם אחת.

נידלקת: מאות פעמים.

חשקת בבני מינך: עוד לא קרה לי. אני חושבת..

פלרטטת: לא יודעת..ניראלי 5 פעמים?

התעצבנת: כל יום, כל שעה, כל דקה, כל שנייה (:

התחשק לך לחבק מישהו: הרבה פעמים, לא סופרת.

רצית להכיר אנשים חדשים בחייך: כל הזמן.

רצית משהו בכל הכוח ולא קיבלת: הרבה

רצית משהו בכל הכוח, וכן קיבלת: גם הרבה.

חשבת על לסיים את חייך: המון.

ואז התחרטת: גם המון.

רצית להיות מפורסם: לא עד כדאי כך הרבה..חסתי דיי מעט.

רצית להרוג מישהו: כל יום.

רצית שמישהו יהרוג אותך: דיי הרבה, אבל זה עבר.

רצית ילדים: אף פעם.

 

האם אתה רוצה:

להתאהב: בנתיים לא.

להרוג: בטח D:

למות: עוד לא.

לטוס: הלוואי!

להתחל חיים חדשים: כל רגע שאני קיימת.

עוד אח: לא

עוד אחות: חס וחלילה! O:

בעל: כן

אישה: לא

ילדים: כן אבך רק אחד.

להשיג תואר ראשון: בטח.

 

ו...........זהו.

אין לי כוח להמציא עוד דברים. זה מחרפן ><"

 

אזאזאזאז...בייביי


תגובות?..

נכתב על ידי Fuck!~you'r SEXY , 30/1/2010 11:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFuck!~you'r SEXY אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fuck!~you'r SEXY ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)