לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2010

המשך סיפור (:


פרק 3

הוא שתק ואז אמר ..." אמ..."

חיכיתי בקוצר רוח לתשובתו.

"מה זה משנה ? " אמר והמשיך ללכת.

"אני רוצה לדעת " אמרתי והלכתי בעקבותיו

"אני התכוונתי כאילו לא אוהב בתור ידידה " אמר

"אני יודעת . אבל אמרת גם חשובה ." אמרתי

"אני יגיד לך אחרי שאני יחשוב על זה " אמר

"טוב" עניתי והמשכנו ללכת.

ישבנו קצת בפארק ודיברנו.

"אתה מודע לזה שזה מסוכן נכון ?"

"כן מודע ." אמר

"אז למה אתה ממשיך לעשן ?"

"כי אני מכור "

"אתה רוצה להפסיק ?"

"לא ממש אכפת לי .."

"אה..."

"כן .." אמר ושאף שוב מהסיגריה

"אין לך משהו אחר שאתה מכור אליו ?"

"יש "

"והוא ?"

"אני מכור אבל בקטנה כזה .."

"ל .."

"נשיקות " אמר

"נו ,זה עדיף על סיגריות"

"כן .. אבל עכשיו אין לי חברה , לרוב שיש לי חברה שלא מעשנת אני מעשן פחות  "

"אז תמצא אחת "

"לא יודע .."

"אתה לא אוהב אף אחת ?"

"אני כן . בגלל זה נפרדתי מנטע "

"את מי ?"

"אני לא אומר ."

"נו .."

"לא "

"בבקשה "

"לא ."

"נו ... אתה מתבייש להגיד את השם שלה?"

"קצת .."

"אני מכירה אותה .?"

"כן ."

"היא נמצאת פה ?" שאלתי אחרי שראיתי שמסתבר שיש כאן המון ילדים וילדות מהכיתה שלנו ומהשכבה.

"כן " ענה

"וואי יש פה מלא "

"נכון "

"היא קרובה עכשיו ?"

"מאוד "

"אתה אוהב אותה הרבה זמן ?"

"שנתיים "

"מה ? "

"כן ... אני חבר של נטע שנתיים וחצי  אבל היא הייתה כל כך מסכנה אחרי המוות של סבתא שלה , הייתה בדיכאון .."

"אה ..."

"כן "

"טוב עוד שאלות .. אמממ התנשקתם פעם ?"

"כן , במסיבת תחפושות אני ידעתי למה היא תתחפש , אז ידעתי שזאת היא , ואז חיבבתי אותה ואחרי הנשיקה התאהבתי בה , ונטע לא ידעה על זה ."

"למה היא התחפשה ?"

"את תדעי ! "

"נו ..."

"לא "

"אם תשלח לי אס אמ אס אתה תרגיש יותר טוב ?"

"לא. "

"נו אז איך ?"

"יודעת מה ? מחר בבוקר נלך ביחד , ואז אני ינשק אותה באמצע שיעור " אמר בביטחון

"אוקי " אמרתי בחיוך

קמנו והמשכנו ללכת .

מקווה שנהנתם (:

678212

נכתב על ידי , 6/2/2010 22:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המשך סיפור :]


פרק 2

המשכנו להתקדם ..

"אז מה קטינה ?" שאל עופר ושם את ידו על כתפי

"כלום .. מה איתך ? " שאלתי

"רגיל ... "אמר

"מה עם נטע ? " שאלתי

"נפרדנו "

"מה מתי ? "

"אתמול "

"מי נפרד  מי מי ? שאלתי

"אני מימנה ."

"מה ? אבל למה ?"

"כי אני כבר לא אוהב אותה ."

"איך ?"

"לא אוהב ."

"טוב ... ומה עם ליאו? "

"הוא עדיין עם שחר .."

"אה ... יופי "

"ורועי ? "

"עדיין מאוהב באותה אחת "

"נו תגיד לי כבר במי "

"לא .."

נפרדנו מרועי וליאו כמה דקות קודם.

והמשכנו ללכת הביתה .

עצרנו בפיצרייה .

קניתי קולה ופיצה

והוא קנה  בירה סיגריות ולחם עם זעתר .

"אולי תפסיק לשתות בירה ולעשן ?" אמרתי בדרך הביתה אחרי שעזנו את הפיצרייה והוא הדליק סיגריה .

"לא . " אמר והמשיך לו

"נו .." אמרתי

"לא."

"למה ? זה מסוכן "

"אבל אני נהנה מזה "

"אז תמצא משהו אחר להנות מימנו . " אמרתי

" אין לי " אמר

"בנות ? "

"מעניין ביותר" אמר

"חחח נו ."

"טוב גם מהנה ביותר "

"נו .. היית מפסיק לעשן בשביל בת ? "

"תלוי עד כמה היא חשובה לי או עד כמה אני אוהב אותה "

"נו בשבילי היית מפסיק " עצרתי נעמדתי והסתכלתי לו בעניים . ציפיתי לתשובה חיובית .

הוא שתק ואז אמר ...

-

אני אשמח לקבל תגובות (:

כבר יש 9 פרקים כתובים (:

נכתב על ידי , 5/2/2010 23:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני יספר על עצמי קצת :)


שלום , אני רוני ואני בת 14 [באפריל] מהמרכז (:

אני כותבת סיפור ורציתי לפרסם אותו פה .

אז לסיפור קוראים " Love sex and rock and roll"

מקווה שתהנו (:

 

 

פרק 1

 

" גם אם לא התקבלת

אני כאן בשבילך

גם אם עזבת

אני פה לצידך

גם אם שכחת להוסיף איזו מילה

העיקר שלא ויתרת לעצמך

 

גם אם לא הגעת

זה לא משנה

גם אם עזבת

אל תשתנה

גם אם שכחת להוסיף איזה תו

העיקר שחזרת הביתה עכשיו

 

ועכשיו אתה ממשיך

ואתה לא לבדך

אני כאן איתך

אני פה בשבילך

ואם אתה חושב שזה לא אמיתי

אז מותק תתעורר אתה כאן איתי " שרתי לי עם כל הלהקה שמנגנת מאחוריי .

 

לא הצגתי את עצמי .

אני אלה .

אני בת 17 וחצי מכפר סבא .

יש לי ולידידים שלי להקה .

אני הסולנית בה .

אנחנו שרים שירים שלנו .

אז בואו נרחיב קצת .

יש לי שיער שחור חלק וארוך ועניים כחולות ירוקות.

אני רזה וגבוה יחסית אבל הידידים שלי יותר .

הגיטריסט בלהקה הוא עופר .

עופר הוא בן 18 .

הוא לומד איתנו בכיתה .

אני בכלל בכיתה י"ב .

אני הכי צעירה בשכבה .

עופר בעל שיער שחור קצר ועניים חומות דבר .

הוא מסוקס מאוד , הוא שרירי אבל לא יותר מידי .

המתופף בלהקה הוא רועי .

רועי גם בן 18.

הוא גם איתנו בכיתה .

יש לו שיער בהיר שטני חלק לא ארוך במיוחד .

יש לו עניים אפורות מדהימות .

הוא קצת שזוף ושריר .

ויש לו אחלה חוש קצב.

הגיטריסט השני הוא ליאו .

הוא גם בן 18 יש לו שיער חום ארוך יחסית .

עניים ירוקות והוא שרירי .

 אנחנו תמיד מבצעים חזרות אחר הצהריים .

זה אחד השירים שכתבנו.

אז בואו נחזור קצת אחורה , לשיר .

 

" ועכשיו אתה ממשיך

ואתה לא לבדך

אני כאן איתך

אני פה בשבילך

ואם אתה חושב שזה לא אמיתי

אז מותק תתעורר אתה כאן איתי " שרתי לי .

פתאום הבנים הפסיקו לנגן .

"מה קרה ?" הסתובבתי אליהם .

"כלום , אנחנו מבואסים מכל הקטע הזה " אמר ליאו .

"איזה קטע ?" שאלתי

"עם נטע ומאי " אמר רועי

"מה שהן לא מדברות איתי ?"  שאלתי

"כן .." ענה עופר

"למה ? אני צריכה להתבאס " עניתי

"נכון ... אבל ... חשבנו .. אולי את רוצה לצרף אותן ללהקה ואז הן ידברו איתך " אמר ליאו

"לא . זאת הלהקה שלנו , אם הן לא מדברות איתי בגלל זה שיבושם להן" אמרתי

"טוב "ענה רועי

"ממשיכים ?" שאל עופר

רועי הנהן לו והמשכנו לשיר .

שסיימנו ירדנו מהבמה .

אנחנו מתכוננים למופע סיום ובגלל זה נדרשנו לרדת .

הרקדניות עלו .

"אז מה עם שם ללהקה ?" שאל ליאו

"יש הצעות ?" שאל רועי

"אולי הגמבות ?" הצעתי

"לא . חחחח שקט קטינה " אמר עופר ודחף אותי קדימה .

"אווץ' " אמרתי

"נו  אולי .. love sex and rock and roll   " הציע ליאו

ברור שכל הבנים היו בעד .

"אמ.... " אמרתי

"נו בבקשה " אמר ליאו וחיבק אותי חיבוק מתחנן .

"טוב נו ..." אמרתי

זהו זה השם של הלהקה .

love sex and rock and roll   

-

 

מקווה שאהבתם אשמח לקבל תגובות

נכתב על ידי , 5/2/2010 22:33  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוני ירקוני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוני ירקוני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)