לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Cool זה מגניב . אבל גם רגוע . להישאר רגועה גם כשזה כבר לא מתאים ..


ככה . באלי . בלי . תאור . P: . בלוג . אישי . בואו . לבקר .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

ציטוטיישן


פו הדב: " לחשוב ! לחשוב ! לחשוב ! "

פו הדב [ איה, או שמא שמו איו, החמור ההוא בכל מקרה ]: "האם זהו בוקר טוב ? אני מפקפק"

לא זוכרת מי אמר לי את זה: "סיגריות וחיים זה בול אותו דבר: מתים מזה"

כשסבתא רבה שלי ז"ל הייתה בת 98 ואמרו לה שכדאי שתכתוב צוואה: "When the time comes we'll talk about it"

ציטוט של המחשבות שלי כשדיברתי עם עצמי בתוכי: "אתם לא תצליחו לעבוד עלי" הסיטואציה: היה גשם חזק בלילה, פחדתי מהחושך בחדר שלי, [כן, זה קורה לי לפעמים], אז הדלקתי אור קטן, אבל הפחד לא נעלם, אני הרי יודעת שיש חושך בחוץ ....

אממ .. היו לי עוד מלא ששכחתי ..

3>

[וואו שלושה פוסטים ביום אחד . טוב אחד הודעה, אחד תשובות לשאלון אבל עדיין ..]

נכתב על ידי , 28/2/2010 19:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מה אתן מחשיבות כמוזר?
אממ .. כזה שמתייחס מוזר לאחרים. אמממ ... שונה , אני מניחה . חבל שזה גורם לנו להתייחס רע לאנשים .

מה הדבר הכי מוזר שיצא לכן לעשות?
אממ ..... בשיעור תאטרון: להתחיל להרצות בג'יבריש על פאראמור, להחליף לעיברית, ואז לג'יבריש, ואז לעיברית, ואז לג'יבריש .....

מה הדבר הכי מוזר שיצא לכן לאכול?
אממ .. תמנון XP

מי הבן-אדם הכי מוזר שפגשתן?
אממ .. קשה . פגשתי כל-כך הרבה מוזרים ....

מהוא המקום הכי מוזר שיצא לכן להיות בו?
לא הייתי במקומות כל-כך מוזרים ..

מה הסיטואציה הכי מוזרה שהשתתפתן בה?
אתמול [ וזה אחד ממיליוני סיטואציות שאני נמצאת בהן בשבתות וחגים וחול ] ; אני ואח שלי ניסינו לנגן את יונתן הקטן על הלחיים שלנו ...

ולסיום - האם אתן חושבות שמוזר זה טוב, או רע?
טווווווב ! מוזר=שונה=מיוחד=אווטסיידר=אני-בין-השאר=שווה :)

נכתב על ידי , 28/2/2010 18:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אממ .. הודעה


לכל מי שקרא את הפרק הראשון של "מועד הגשה" ,

אני לא אמשיך לפרסם את הסיפור .

מי שממש רוצה לדעת ת'המשך ..

[מי שלא קיים]

יכול לבקש ממני תקציר במסן .

אממ .. הבעיה בסיפור הזה היא שאני עדיין בונה אותו,

והנה כבר בפרק הראשון סתרתי את עצמי [ או אולי סטרתי את עצמי ? ]

כתבתי בהתחלה שיש לה שבוע להגיש מה שהיא צריכ להגיש ,

ואחר כך שאין לה מושג מה זה יום ולילה ....

הקטע הוא שתוך כדי כתיבה אני גם עורכת את עצמי ,

וזה עלול מאוד לבלבל ..

אז...

סורי למי שאהב :|

3> יו אוול

[ במיוחד אותך סיס, אם את קוראת ^^ ]

נכתב על ידי , 28/2/2010 11:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדן D; אחת מיוחדת מתוך אלף מיוחדות . ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדן D; אחת מיוחדת מתוך אלף מיוחדות . ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)