לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

ארדואן, נמאסת


זה התחיל בהבטחת פרשנים פוליטיים שאין מדובר בבחירתו של מנהיג מוסלמי קיצוני להנהגתה של טורקיה. בהתחלה עוד יכולנו לראות שאריות מן היחסים המשובחים ששררו לפני עלייתו לשלטון, נהננו מהדילים הזולים ושמחנו בחברתנו המוסלמית-אירופית הקרובה. אך התרחש מפנה, וטורקיה המתונה, הליברלית יחסית, המדינה שנחשבה למבינת עניין, הפכה עורה והנה לנו מדינה עוינת נוספת לאוסף.

 

אפשר לומר שנתינת החסות של ממשלת טורקיה למשט לעזה תיהיה הקש שישבור את גב הגמל. ההנהגה הטורקית מימנה, אירגנה ודחפה את המשט באופן עקיף. היא סייעה לארגוניםהמוסלמיים הקיצוניים שבארצה להוציא את המשט הזה לפועל ובכך הפכה שותפה לפרובוקציה תקשורתית של ממש שכולה מכוונת נגד ישראל מסיבות פוליטיות טהורות. פעילי חמאס הם שחיכו על חוף עזה לקבלת המשלוח שהתחפש לסיוע הומניטרי, פעילי טרור שאחראיים יותר מכולם למצב בעזה הם הנציגים שהיו אמורים לקבל את אותן חבילות צבועות שלום ואחווה.

 

אם היה ספק בדבר יחסי ישראל-טורקיה החדשים, הרי לנו תמונה ברורה יותר. על כס המנהיג העליון באנקרה יושב אדם שלא מהסס פעם אחר פעם להשמיץ את ישראל, וזאת הן בתקשורת והן בישיבות ממשלתו. הוא שונה מכל מנהיגי טורקיה האחרונים ואיננו מתכוון לתמוך בישראל במאבקה בטרור, ומעל לכל אין לו כוונה לתת יד למשא ומתן הוגן בין ישראל לפלסטינים. בראשות טורקיה עומדת דמות חדשה-ישנה, מאחר ואין שוני רב בין דמותו לבין זו של בשאר אל-אסד, כשאר השוני היחיד הוא ראשות המדינה בראשה שניהם עומדים. ויותר מזה, ביכולתו של הטורקי לעשות הרבה יותר מאשר הסורי כנגד ישראל, ראו דוגמת המשט.

 

טורקיה לא יכולה להמשיך לרקוד בשתי המסיבות של ישראל, היא תצטרך לבחור ביןהתדמית של הצרה החדשה שלנו, לבין התדמית של ארץ הדילים שמתמלאת בדוברי עברית מדי מועדים וחגים, יולי ואוגוסט. עם כל הכבוד, שכן בלקני שלי, לא מתאים לי לשמוע על העוול שאתה עושה לישראל במבזק חדשות 2, ודקה לאחר מכן, כשיוצאים לפרסומות, לראות את משדרי התיירות הערוכים להפליא שלך.

נכתב על ידי , 31/5/2010 08:46   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , האופטימיים , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לehad אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ehad ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)