לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

DESIGN§FASHION



Avatarכינוי:  DESIGN§FASHION

בת: 26

ICQ: 357833341 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

פוסט ביינים(:


שלום לכם^^
בזמן האחרון נתקלתי בהמון בלוגי אופנה.וקצת התחלתי להרהר לגבי הבלוג.אולי אני לא מספיק טובה?אולי לא כדאי לנסות בכלל?
אבל אז הבנתי משהו:שאופנה זה משהו שצריך לבוא מהלב ואם שלדים שמהלכים בסדין גזור נקראים אופנה:


Fendi
אז כנראה שאני לא מבינה באופנה.
זה שכולם לובשים עכשיו גיזרה גבוהה וחושבים שזה ייחודי תתעורו מהסרט ותסתכלו על הפרחות שמסביבכם ותגלו  שהם אתכם בקבוצה.
אני כ"כ מרגישה מגעיל על זה שכל אחד חושב שהוא ייחודי  וכשהוא שם לב הופ וכולם מתלבשים כמוהו.
ילדה אחת שאני אוהבת את הבלוג שלה ילדה יחודית ומדהימה שאני בטוחה שכבר שמעתם עליה פעם  היא עמית דרוקר הלוואי והיה לי את האומץ להתלבש כמוהה:


מדהימה נכון?

טוב עד כאן..(:
אולי עוד מעט אעלה פוסט עם מדריך ולבוש.



נכתב על ידי DESIGN§FASHION , 3/7/2010 12:35  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDESIGN§FASHION אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DESIGN§FASHION ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)