לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

SunFlower



Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

אמ.... חזרתי כנראה... =]


היי

היום אחרי בערך כשנה וחצי שלא כתבתי בבלוג החלטתי לפתוח אחד שוב..

אני מקווה שבבלוג הזה יהיו אנשים שיגיבו לי ויעודדו אותי לחוות את חויית הכתיבה בבלוג

=]

אני לא יודעת עד כמה בקביעות אני הולכת לכתוב פה...

אבל אני אנסה לפחות פעם בשבוע...

 

אוקיי אז נתחיל עם פרטים עליי ומה אני עושה עם עצמי...

קוראים לי ויקה ונכון לעכשיו אני בת 15 וחצי (לול זה נשמע ממש קצת...XD)

אני בכיתה י'

אני עובדת =]

תחביבי הם לצייר לשיר ולרקוד =]

אני חובבת אנימציה ומנגה (בעיקר מנגה)

אני מתמצאת קצת באיזור המאגיה =]

ואם ישנם שאלות אני יכולה להעביר לאנשים שאני מכירה אם אין בכוחי את האפשרות לעזור =]

אני בליידרית מתחילה =] וכבר בתכנון לקנות אגרסיב (צריכה לחסוך כסף=])

אני מאוד אוהבת לקרוא ספרות אנגלית ומיתולוגיה =]

אמ... ואו כתבתי הרבה... טוב כנראה שבכל סוף פוסט אני הולכת להעלות תמונה אז... תהנו =]

הנה תמונה להיכרות שלי איתכם =]




נכתב על ידי , 10/2/2010 14:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





48
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לvik-vik! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על vik-vik! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)