לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בדרך לרזון עוצרים במקדונלס? no way!


בלוג של אחת שמתחילה את הדיאטה שלה. אתם כאן כדי לעזור או לעוף לי מהבלוג.

Avatarכינוי:  let the sun shin .

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2010

יום א' | 23.5


יום ראשון | 23.5
משקל בבוקר - 38 !
משקל בצהריים - 37.8
משקל בערב - אוסיף בעריכה .


לא עידכנתי מלא זמן בגלל שהתלבטתי אם להמשיך לעדכן או לא בגלל התגובות בפוסט הקודם .
אני לא רוצה להות אנורקסית בטירוף .
אני רק רוצה להרזות .
ראיתי אותה אתמול. את האישה ההיא. זה היה פשוט- נורא .
היא היתה רזה וקפופה נורא, והיא הלכה לאט לאט וצלעה לה, והאכילו אותה מין עיסה כזו, איכס .
אני רק רוצה להיות רזה, באמת, אני ממש רוצה שתבינו אותי .
הבנתי שאין מי שיעזור לי כבר. רק כוח הקצון שלי, אני והבלוג שלי .
לא אתם, המגיבות, מגיבות .
אתם לא באמת חושבים ככה. אתם רק מקנאים באמשים עם כוח סיבולת לזה.
שמעו, נמאס לי ממש מהתגובות בפוסט הקודם והן רק עודדו אותי לצעוד לי קדימה בדרך הישר שלי.
אז תודה, תודה לכם לכולכם שהגבתם ועודדתם אותי .
טוב אז, כנראה נפגש מחר עם עדכון חדש.
אני אוסיף בערב בעריכה את המשקל בערב, אל תדאגו אני עוד ירזה עד אז.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 8< - - - - - - - - - -




נכתב על ידי let the sun shin . , 23/5/2010 17:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



803
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlet the sun shin . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על let the sun shin . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)