לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אן - בלוג עזרה ועיצובים .


רקעים , באנרים ,עיצובים , כפתורים , מדריכים ועוד D:

Avatarכינוי:  An H&D

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

2/2010

טרום פתיחה .


היי , אני סופיה .

קראו לי גם סופ , סופה וכו ' .

טוב אז ב - 1.3 הבלוג יפתח [:

וביינתים אני מחפשת שותפה לבלוג ש :

* יודעת לעצב .

* ישלה זמן לבלוג .

* לא עמוסה D;

אם יש מישהי כזאת ? שתגיד לי בתגובות D:

החלפת שלטים

שלי :

* לא לשחק עם הגודל / קישור ! *

שלכם :

 

 

השלמה D=

כדי שלא יהיה משעמם ביינתים בבלוג , הכנתי

השלמה כזאת חמודה יחסית [;

אני עושה עד 10 , אם יבקשו עוד - אולי ליותר @ <

 1. gemma 

2.sivanoon

3.shir ♥

4.Mast Team

5.The Team

6.

7.

8.

9.

10.

סופיה 3>

עריכה 1 :

תתחילו להיות מנויים , בפוסט הבא יהיו דברים רק למנויים D:

עריכה 2 :

תודה על כל התגובות 333 ' >

הפוסט הראשון קצת מוכן אבל הוא קצר > <

תציעו לי מה להוסיף ...

עריכה 3 :

* הזמנה לקטיה

* השלמות

* להעלות פוסט 1 כטיוטה

עריכה 4 :

יש מנהלת חדשה ~ אלה D:

נכתב על ידי An H&D , 16/2/2010 19:31  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAn H&D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על An H&D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)