לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור חיי | סיפורי טוקיו הוטל


סיפור חיי מנקודת המבט שלי

Avatarכינוי: 

בת: 26

MSN:  סיפור חיי | סיפורי טוקיו הוטל

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

פרק 3 (:


תודה לכולם שהגבתם אבל באמת שציפיתי ליותר אבל מה לעשות ? כניאה הבלוג הראשון יותר מוכר ! D:

גם טוב אבל אני רוצה ביקורת על הפרקים לדעת מה כדי לשפר להוסיף כל מיני .. P:

אז בלי חפירות (אני שונאת לחפור ><) לפרק D:

 

                                      פרק 3 | סיפור חיי

                                      ~~~~~~~~~~~~

קמתי בבוקר לקול הציפורים המצייצות להן בהנאה ושרות כמה מנגינות נעימות לאוזן פקחתי את עייני בזהירות לא רוצה לקום מהמיטה החמימה אך לא הייתה לי ברירה ללאוזניי היתנגן לו הצילצול שלי 'DOWN' (באמת שיר יפה !) "דאאאוןן..דאאון.."שרתי לעצמי ובחוסר רצון קמה מהמיטה הצצתי לצג איש הקשר 'ביל' היה רשום על צג הפלאפון שלי חייכתי לעצמי באושר 'איזה כיף להתחיל ככה את הבוקר ' חשבתי אין ספק שהיתאהבתי בבחור "הלו"עניתי בהיתרגשות אך היא לא נישמעה "בוקר טוב נסיכה.."הוא אמר 'אה!!!!!!!!!!!!!!!הוא קרא לי נסיכה !!!!!!!!!!!!!!!!!' היתרגשתי "בוקר טוב מאמי" עניתי 'מאמי ?! זהו??!! מה אני דפוקה ????!!!!!!!!' חשבתי לעצמי כועסת על עצמי "מה נישמה?"שאל מיתעניין בשלומי "ברוך ה' מה איתך?" שאלתי בהיתעניינות "קצת  משעמם הערתי אותך?" שאל בדאגה 'חמודדדדדדדדד ' חשבתי "לא לא לא !! מה פיתאום היתעוררתי לפני 10 דקות "עניתי בהיתרגשות "יופי...דיי משעמם לי רוצה להיפגש היום?" שאל "ברור מתי?"שאלתי 'יאאא אני הולכת להיפגש איתו !!אחותי?שיחקת אותה' חשבתי לעצמי "אממ לא יודע .. מה דעתך על עוד שעתיים ככה?"שאל 'יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא' חשבתי ואושר גדול הציף אותי "מעולה !!!!!!! לאן נלך?"שאלתי "אממ לא יודע דיי חשבתי על סופרלנד אוליי"אמר לי "אין בעיה !" עניתי והמשכתי את עצמי "טוב יאללה אני אלך לי ל..לאכול אר..ארוחתתת אממ בוקר ! כן ואני אתארגן "גימגמתי 'טיפשה ' חשבתי "טוב יאללה ביי יפה .."אמר חייכתי לעצמי "ביי שמקס" ניתקתי 'שמקס??נו באמת אני צריכה לעבוד על עצמי ודחוף' נאנחתי 'בטח עשיתי לעצמי מלא פאדיחות' נאנחתי עוד פעם וירדתי למעטה מחייכת אל עבר מריה ומקפצת בעליזות לעבר המיטבח "אפה מה קרה מותק למה את כל כך מאושרת על הבוקר?" שאלה בחיוך "כלום סתם.." עירבבתי את עיסת הקפה הרותח מוסיפה חלב ומערבבת שוב "אין דבר כזה סתם נו למה קמילוש את יכולה  לספר לי הכל .."נידנדה "סתםם.. זה כלום.." 'נודניקית' חשבה "נו למה !!" שאלה "טוב טוב נודניקית אני יספר לך  .."אמרתי נאנחת היתיישבנו על כיסאות העץ במיטבח סביב שולחן העיגול שלנו "דברי שתפי שפחי.." אמרה לי "אז ככה."אמרתי היא נתנה לי מבט רך אך מגביר "היום בבוקר ביל היתקשר אליי וקבענו עוד שעתיים בסופרלנד " אמרתי "אוללה תמשיכי זה מעניין" חייכה בסיפוק רב "ו..אני די חושבת שאני..."עצרתי "נוווו את מה?"העיצה באי סבלנות "אניחושבתשאנימאוהבתבו" אמרתי במהירות על "את מה?!"שאלה מרימה גבה "אני חושבת שאני...מאוהבתבו" "קמילה!!!!!!!!"צעקה "טוב טוב אני חושבת שאני מ-א-ו-ה-ב-ת ב-ו!!"צעקתי ניכנעת למריה הקרציה "באמת?"שאלה שאלה רטורית בחיוך וסיפוק רב הינהנתי מסמיקה כמו עגבנייה "אהההההההה קמילה שלנו מאוהבת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" צעקה ברחבי הבית "סתמי !!!!!"צעקתי אליה והלכתי לעבר הכיור שוטפת את הכלים ניזכרתי שלא קבענו איפה ניפגש סגרתי את ברז המים עולה לחדרי מריה קרצה לי והרימה את גבותיה גילגלתי את עיניי הבטתי לעבר חדרה של כריס היא ישנה על המיטה בנוחות 'חמודה..' חשבתי ועזבתי את חדרה מניחה לה לישון בשקט ושלווה עליתי לעבר חדרי ניכנסת לחדר האמבטיה  באתי להוריד את החולצה כשניזכרתי שלא קבענו איפה אני וביל ניפגש מהר סימסתי לו 'בילוש,תקשיב איפה ניפגש?' שלחתי לו ובתוך שניה נישלחה אליי הודעתו 'פשש מהר' חשבתי 'אני אצפור לך מי למעטה סבבה?' סימס 'אין בעיה מאמי ניפגש עוד שעה ' שלחתי 'ביי מאמי' שלח לי ניכנסתי מיתחת לזרם המים לא שוכחת להיתפשט קודם המים החמים העבירו בי צמרמורת כעבור שעה סיימתי חפוף ולהיסתבן שטפתי הכל בבת אחת ואחרי 10 דקות יצאתי מהמיקלחת העברתי את מבטי לעבר השעון צמרמורת הכתה בי 'שיט עוד 20 דקות!!' חשבתי בלחץ ריססתי בבית השחי דורדורנט הוצאתי הלבשה תחתונה בצבע שחור החלטתי לילבוש על עצמי חולצת סטרפלס סגולה , מכנסי ג'ינס בגיזרת מיני החלפתי את הכתפיות החשורות לשקופות נעלתי נעלי עקב סגולות בצבע החולצה שלי

לבשתי קשת שחורה עם פפיון סגול עשיתי פאן (החלקתי את השיער) סירקתי אותו בעדינות מניחה את הקשט בזהירות תליתי על אוזנייי זוג עגילי חישוק שחורות והחלתי להיתאפר מרחתי על שפתיי ליפגלוס ועל עייני מרחתי עיפרון שחור שמתי מסקרה \ רימל (איך שאתם קוראים לזה) צללית סגולה בהירה ומרחתי על פני מעט מייק אפ הבטתי על עצמי במראה 'מושלם' חשבתי ולקחתי תיק תואם הצבעים שחור-סגול שמתי בפנים כסף,מפתחות,פלא,תעודת זהות,מראה קטנה,וכמה מוצרי איפור לכל מיקרה ירדתי לסלון באתי להיתיישב ליד מריה אך שמעתי צפירה מבחוץ 'אהה ' חשבתי לעצמי בהיתרגשות "ביי מריוש !" נישקתי אותה על הלחי "ביי קמ'"נישקה אותי בתשובה נאנחתי וחיוך רך נע על שפתיי "בהצלחה"חיבקה אותי והרימה את גבותייה היא סרקה אותי במהירות ופלטטה"כוסית" ושרקה הסמקתי מחייכת יצאתי מדלת  ביתי 'הינה זה מתחיל' חייכתי וירדתי במדרגות הבית.

פתחתי את דלת הפרארי היתרשמתי מהמכונית ! היתיישבתי בכיסא העור ליד ביל מבטינו היצתלבו "היי מאמי"חיך אליי" היי" נישקתי את הלחי שלו הוא ניראה מעט מאוכזב אך חייך אליי "טוב אז יאללה נוסעים לסופרלנד" חייך "יאללה.."אמרתי וחייכתי 'יאללה??!!יאללהה??!!! לא יכולת להמציא משהו יותר טוב?!..' גארתי בעצמי "היגענו " אמר לי כעבור חצי שעה של נסיעה ומחשבות "יאי"אמרתי ויצאנו מהאוטו הלכנו לעבר הקופות "שני כרטיסים " אמר ביל באתי לשלם אבל ביל עצר בידי "תני לי.."חיך "לא ביל !!"אמרתי ושוב באתי לשלם "נו בבקשה.."עשה לי את אותו הפרצוף המשכנע של הכלב העזוב שלו "נו טוב.."אמרתי ונאנחתי החזרת יאת הכסף לתיק ויצאנו עם לעבר הסופרלנד ניכנסנו מחוייכים פתאום ראיתי את זה.. ליבי ניצבט...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

מתח מתח? (:

תגובות!

אתן לא מאמינות איבדתי 200 שקל אני בוכה פה.... ):):):):):

נכתב על ידי , 22/2/2010 14:57  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

382
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיפור חיי | סיפורי טוקיו הוטל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיפור חיי | סיפורי טוקיו הוטל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)