לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה לא אתם, זה אני

הא הא הבנתם???

Avatarכינוי:  laughoutloud

בת: 27

Skype:  Dasha 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

:DDD תמונוות


שלומות L:
נהנה בננה חזרתי מסנקט פטרבורג אם משפחת דניאל ורוננים *ככה אנחנו  קןוראים למשםחה שלהם*  והיה כיף.
קודם כל היה כיף כי כל יום אכלנו במסעדה. ו...........אכלנו *גלידה* שלוש פעמים ביום כי בלי סגולת ה*גלידה* שתחזק אותנו היינו נמסים והופכים לשלולית שילדים שכן היו אוכלים גלידה היו פשוט דורכים בה.
ברצינות, מי שזה לא יהיה שהמציא את הגלידה, צריך להפוך אותו לקדוש (אם עוד לא עשו את זה).
מה אמרתי?? אה כן. טוב אז מפני שלצערי הרב אני גרה במקום הנוראי הזה שאנשים בעולם בוחרים לקרוא לו מוסקווה, יכולנו לסוע לשם ברכבת. כן ולמרות שניסינו להלחם ברעיון כל עוד כוחנו בנו הם אמר שהרבה יותר נוח לעלות על רכבת בערב ולרדת בבוקר. טוב אז כזה ברכבת שלנו הין צרפתים, וההורים שלנו ושל דניאל ורונן החלו ברוב טיפשותם לחכות אותם (לפעמים מבוגרים הם מוזרים כך כך) ונראה לי שהצרפתים הבינו את זה כי בכל פעם שההורים עברו במסדרון של הרכבת הצרפתים שחו לעברם מבטים עוינים. כן אני ואח שלי רשמית גרים עם פסיכים. בעצם לא ממש, אני ואבא שלי גרים עם פסיכים כי אבא שלי לא פסיכי, ואח שלי הוא בהחלט כן, בהתחשב בעובדה שכשהוא עשה שאלון של מה הם הדברים שאף אחד לא יודע עלייך, הוא כתב שהוא יודע לשיר אופרה, אף על פי שאני יודעת שהוא לא כי אחרי שראינו את נוטר דם דה פרי שזה בכלל מחזמר לא אופרה,הוא נורא אהב לשיר את השירים משם במקלת בסגנון "אופרה", חוץ מזה הוא נורא אוהב לבוא כל פעם שאני רואה טלויזיה ולהחיל לעקם לי את הידיים במטרה לקבל את השלט, למרות שיש לנו בבית 4 טלויזיות, אה ונחשו מה הוא עושה עכשיו? משחק בפלייסטיישן ומקלל בקוריאנית, אז אתם יכולים לתאר לעצמכם איזה פסיכ הוא. אה נכון, התמנות. טוב הנה מיטב התמונות שהצלחתי לגרוף, את רוב התמונות צילמה אמא שליבגלל הפעם ההיא שהפלתי אותה בטעות-בכוונה (אוקי רק בכוונה) על הספה, אבל היא בחרה שלא ליפול לשם ונפלה לה על הרצפה. 
כן, כן התמונות: (אה ובסוף צא שכל התמנות שאני מפרסמת זה תמונות שאניצילמתי כי הן הכי יפות)























אני חייבת להודות שהאיכות גרועה אבל לא משנה.





 אוקיי מאוד גרועה. ועדיין.





טוב אז התמנות האלה הם מהארמון קיץ של פיטר I, שזה האיש הגבוה בתמונה. (בובת שעווה לא מוצלחת במיוחד)הוא היה דמות חשובה מאוד בהסטוריה של רוסיה ומלך מאוד בולט. הוא אחד המושלים החביבים עלי :)) אני יודעת שזה דפוק אבל אני  ממש אוהבת היסטוריה אז אל תצחקו







טוב ז התמונות הבאות יהיה הארמון של אילזבת, ואתם מאמינים, אחרי שהיא נפטרה, ספרו בארון שלה מעל 15000 שמלות, את רובן היא בחיים לא לבשה, ואף שמלה היא לא לבשה פעמיים. אהה והנה דמות השעווה שלה. 
 












שמלה של יקטרינה II, גם דמות בולטת.
אגב זאת דמות השעווה שלה. 










הנה תמונה של אח שלי ובר שלו שצילמתי כשהיינו בגובה של 50 מטר למעלה ואני שמה אותה כי הנוף ממש מגניב.















ולסיום, התמונה שאח שלי מקווה שמחקתי, כי הוא ניראה פה דפוק בטירוף, וזה כאילו, הסיבה שאני מעלה את זה :)))
ולסיום תמונה שאח שלי ברוב טיפשותו חושב שמחקתי

טוב אני מצטערת על האיכות וכל זה כי אניבאמת לא צלמת. יש עד מלא ויותר טובת אבל אני לא רוצה להקטין אותן רק בשביל להעלות לבלוג אז אני פשוט לא מעלה .
מממ טוב די השקעתי כזה, אזז תגיבו?? :)) 



נכתב על ידי laughoutloud , 14/7/2010 23:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlaughoutloud אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על laughoutloud ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)