לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Get out alive


לצאת מזה, ולהישאר בחיים ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

The Messenger ..


תקראי את זה או לא.. אני לא יודעת. הייתי רוצה שכן... בעצם, עדיף שלא.

אני רק רוצה להוציא את זה, זה הכל.

 

אני מתגעגעת אלייך.

מתגעגעת ברמות מטורפות..

את חסרה לי, ושום דבר לא יכול להחליף אותך.

ניסיתי להחליף אותך בספרים.. לקרוא ולשכוח ממך. לא ייצא כלום.

ניסיתי למצוא מישהו שיחליף אותך... אפילו ביקשתי שייקראו לי "חומד" וייספרו לי סיפורים על זה שאני "רעה, דיכאונית וחופרת".

לא ממש ייצא לי. האנשים זרמו.. אבל זאת עדיין לא את.

אני לא יודעת מה הסיבה לכל זה..

אמרת שתישארי אובייקטיבית. שנייה אחרי זה אמרת שאני לא יכולה להחליט לך עם מי לדבר ועם מי לא.

אני  מפחדת שזה כבר השפיע עלייך.. בדיוק בגלל זה אני לא כותבת לך ולא מנסה לדבר איתך ראשונה.

אני רוצה שתביני לבד מה קורה, אני רוצה שתתגעגעי אליי.. כמו שאני אליך.

אני רוצה שתרגישי שאני חסרה.. ורק אז תחזרי אליי.

אני לא רוצה שהכל יחזור להיות כמו שהיה בלי שתרצי את זה באמת.

מצחיק, אני לא יודעת למה.. אבל זה מצחיק שכל פעם כשאני לא מדברת איתך, פתאום הכל מתחיל להיראות רע.

אני מתחילה לריב עם אנשים ולנתק קשרים... כאילו שהם אשמים במה שקורה.

רציתי לכתוב הכל.. את כל מה שאני באמת חושבת עלייך, את כל מה שהיה .. אבל פשוט אין לי כוח לזה יותר.

אני שונאת את המצב הזה.

אני רוצה שהכל ייגמר.

לטוב או לרע.

 

אני זוכרת הכל. אני עדיין זוכרת הכל... מקווה שגם את.


When you feel you're alone
cut off from this cruel world
your instincts telling you to run

listen to your heart

those angel faces
they'll sing to you
they'll be your guide
back home where life leaves us blind
love keeps us kind
it keeps us kind !

when you suffered it all

and your spirit is breaking
you're growing desperate from the fight

Remember your loved

and you always will be
this melody will always bring
you right back home

When life leaves us blind

Love, keeps us kind!
When life leaves us blind
Love keeps us kind
!
נכתב על ידי InQuestForMore , 24/6/2011 21:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



for you ...


שינויים.

אני לא יודעת אם זה לטובה או לרעה.. אבל ברור לגמרי שזה הולך לשנות את הכל...

מצד אחד, אני מפחדת. מה יהיה איתך עכשיו? ואם זה לא יצליח? עדיין... פרידה ממשהו כ"כ יקר, כ"כ חשוב ומוכר עד כאב.. עדיין.. פרידה ממה ש"עשה" אותך.

מצד שני, חייבים לקחת סיכונים. ואני גאה בך. הסתכנת, והלכת עם עצמך עד הסוף, לא בגדת במה שאתה באמת מאמין בו.. כמה שזה לא היה קשה.

אני לא יודעת ממה אני מפחדת יותר...

מזה שלא תצליח.. או מההשלכות של ההצלחה.

אבל.. אני עדיין מאחלת לך המון בהצלחה ומחזיקה לך אצבעות.

לא משנה מה יקרה, איך הגלגל יסתובב.. אני תמיד יהיה שם בשבילך.

===

טוב, חזרה אחרונה לפני שאני אומרת לו את זה בפנים.. בלי שאני מתחילה לבכות. לא לבכות. אסור לבכות. אסור. אסור. אסור.

אני יודעת שהוא כבר איפשהו קרוב.. אולי כבר אפילו ליד העיר, ליד הבית..

אני יודעת שלא עידכנתי כבר המון זמן ואני בטוחה שאף אחד ממי שייקרא את זה לא יבין את זה בשיט (אם ייקראו את זה בכלל).

אבל לא אכפת לי...

אני כותבת כדי להוריד מעצמי קצת את הלחץ ..

אני מפחדת. אני כ"כ מפחדת ממה שיהיה עכשיו.

מגניבה אותי המחשבה שההרפתקאה שלו רק מתחילה.. ואני יודעת שאני יהיה חלק לא קטן ממנה. אז אפשר לקרוא לזה כבר "ההרפתקאה שלנו".

אבל מה יהיה אם ההרפתקה לא תצליח... או תצליח יותר מדי. ואז ניצטרך להיפרד לתמיד. ההשלכות של ההצלחה הזאת יהיו יותר מדי קיצוניות...

אחרי כל מה שעברנו.. אני עדיין לא חושבת שהקשר שלנו יוכל להימשך בתנאים שיווצרו מהאובר-הצלחה הזאת.

כמה שזה מוזר..

מצד אחד, אני תומכת ורוצה שהוא הכי יצליח שבעולם .. מצד שני, אני יודעת שאם הוא יצליח.. החלום הזה שלו יהפוך לסיוט שלי.

כמה שזה מסובך.. כמה שזה מפחיד.

טוב, אני מקווה שאף אחד לא ייקרא את זה.. אני מבטיחה למחוק את הקטע הזה בפעם הבאה שאני ייכנס לפה.. כדי שאנשים לא באמת יתחילו לפענח את כל המצב הדפוק הזה .. כי אחרת, אפשר בקלות לגמור באיזה מוסד פסיכיאטרי..

מצטערת על החפירה.

אני לא מפחדת. אני לא מפחדת. אני לא ייבכה. אני לא ייבכה.

נכתב על ידי InQuestForMore , 10/6/2011 22:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  InQuestForMore

בת: 29





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לInQuestForMore אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על InQuestForMore ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)