לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Space Cat


A Cat Diary


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

הופ הופ טרללה- גדלתי בשנה


יום-הולדת:

חיבוקים, שירים מטופשים, מתנות רבות מדי והרבה הרבה אוכל.

זוהי תמצית ימי ההולדת שלי. מבחינתי, ה"חג" הזה איננו משמעותי והוא בכלל איננו סיבה למסיבה, אבל נראה שהאנשים סביבי חושבים אחרת.

כבר די ממזמן השלמתי עם העובדה שיש דברים שהעולם החליט ככה ואני החלטתי אחרת, אבל כשזה הגיע לימי הולדת מעולם לא הבנתי את ה"ככה".

מכירים את אלה שסופרים את הימים עד יום ההולדת שלהם? הם בד"כ באים אלייך ביום-ההולדת שלך ואחרי ברכת ה"מזל טוב" השחוקה הם מודיעים לכל העולם אשתו אחותו וחתולו ש"גם לי יש יום- הולדת בדיוק בעוד שלושה חודשים, שבועיים וחמישה ימים!".

אח, לעולם לא אבין את דרך החשיבה של אנשים. למי אכפת אם יש לך יום-הולדת בעוד שלושה חודשים ושבועיים או שלושה חודשיים ושבוע? לאף אחד! אז למה אתם טורחים לציין את זה בכלל? זה סתם מעצבנים אחרים ובייחוד אותי, שלא סובלת אנשים חולי צומת לב שכמותכם!

[פיצול האישיות החתולי שלי: תרגעי! את מקטרת בלי סוף! המטרה לא הייתה לספר להם מה את עושה היום? או שאת מעדיפה להמשיך להישמע כמו איזה זקנה במשבר גיל המעבר?]

אהמ, סליחה. אז איפה הייתי? אה, כן, מזל טוב לי!

[ושוב, תורו של החתול: זה הכל?! קצת קסם! קצת עניין! ספרי איזה חוויה מטופשת!]

משהו מעניין- אפיתי עושת שוקולד. היא יצאה שוקולדית למדי!

[החתול מכה שנית: איפה פה הקסם?!]

אוי, נו! לא באמת אכפת לכם אם אני בת חמש עשרה או ארבע עשרה? קחו תמונה חמודה ותנו לי לישון בשקט:

 

 

נכתב על ידי Space Cat - AloNa , 31/5/2010 09:20  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לומדת למבחן בספרות, והתוצאה לפניכם:


מצב מדוכדך למרות שזה סוף שבוע

ללכת מכות זה לא כדאי עם מפלצת

שאוכלת ילדות קטנות

עוגת הגבינה נגמרה ועימה החופש

הסוף חובט בגבי ודוחף את ישבני

והצחוק המריר ממלא את הספינה

המפליגה אל עבר קצה המטריה

שמגנה על החתול מפני גשם הגלידה

שנוטף מהשמיים

"אבל מה עשיתי?" היא שואלת

"תביני בעצמך" זוהי בתשובה

הדלי מתמלא בפרפרים קטנים

שצועקים עלייה להילחם בחזרה

ולמרות הכל

ואולי בזכות הכל

היא נרדמה

 


ולא, אני לא על סמים.

 

נכתב על ידי Space Cat - AloNa , 22/5/2010 19:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Space Cat - AloNa

בת: 28




855
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSpace Cat - AloNa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Space Cat - AloNa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)