לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Anticipation

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011

what is good (?)


עננת עשן אחת גדולה אופפת אותי בערך מה26 בחודש שעבר. טוב לי, אני מאושרת, אני מכירה בתחושה געגוע, ופרפרים בבטן וכמיהה עזה... אבל, אני לא יודעת אם זו המציאות. האם זוהי המציאות?


לא עובר יום, מאז לראשונה דרכה כף רגלי במקום, ועד החפץ האחרון שלי אשר הונח באחד מהארונות בדירה הזו, שאני מנסה לשכנע עצמי שאני אפעל, ואעשה ואצור ואלמד ואגש ואסע... כלום זז. אני עודנה אותה מלצרית בחומוסייה רגילה שמרוויחה מספיק בשביל לקיים את עצמה באופן מינימלי, ותו לא. ואני מפנטזת וצוחקת ומבטיחה והכל כל כך נאיבי וכאמור במרחק נגיעה, כל שעלי לעשות זאת 'לפעול', אותה פעולה שאני שוב ושוב מזכירה בכל פעם מאותן שיחות חולין מאולתרות...

כבר לא יודעת מה טוב לי, כבר לא יודעת אם מספיק טובה בשבילו. הוא לא פה עכשיו בכלל, נסע לעבוד ליד ים המלח עד מחר... זה מוזר, לעבור לבית חדש בזמן כשהחבר שלך לא נמצא איתך יותר משני שליש בחודש.

אני מנסה לפתוח יום נוסף בתקווה שהפעם זה לא יהיה נגיש, ולא אתפתה ואולי אפילו אצליח לא לחשוב, אבל זה תמיד שם, וזה נחמד ומרגיע... אבל בכל שאיפה ונשיפה זה שורף, משבת, מוחק. תא נוסף. חלקיק זכרון נוסף. וזה מוגזם כבר... זה לא כמו פעם שאותה ישיבה הייתה אחת לשבועיים אם לא שלושה והכל היה יופי טופי ומחרת חוזר לשגרה כאילו ולא קרתה מהומה. לעומת זאת, בשמונה - תשעה חודשים אחרונים, מאז השחרור אם לא פחות... זו השגרה. זה על בסיס יומי. ואני אוהבת את אותו עניין. אבל זה נטל, עלי, על החברות והאמון שלי באנשים, על הדרך שאני מסתכלת על אנשים, על הדרך שאני מסתכלת על עצמי, הכל. לא יודעת מה רוצה ממני. סביר להניח שאחרי הפוסט אני אקום ואבשל משהו, כדי שאני והשותף החדש שנכנס אלינו נוכל להנות מארוחת צהריים כמו שצריך ולא לרדת לקנות משהו פצוץ בשיט.



עד אז, מקווה שאני והתסביכים נמצא דרך לקיים ביננו סולחה ולהמשיך איש איש אל דרכו.

יום טוב, שבוע טוב ודרך צלחה =)

דניאל~

נכתב על ידי Anticipation , 21/8/2011 09:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האהבה שלי היא לא האהבה שלו


חודש עבר מאז המילה האחרונה שלי, החיים שלי הספיקו להשתנות בלפחות 137 מעלות, אם לא יותר.


הכרתי מישהו, הנשיקה הראשונה לא מיהרה להגיע, אבל באה בדיוק במקום, ניצוצות ופריחות, משהו מדגדג שם למטה, הדופק עולה רק מלחשוב, אני אוהבת אותו.


זה מרגיש לי מוזר באופן שאפילו אני מופתעת מרמת המוזריות שבו.


 ארזתי אתמול מזוודה שמתי את מלוא הבגדים שאני יודעת במאה אחוזים כי הם ילבשו במהלך הזמן הלא מוגדר הזה, ואין סיבה לחשש שיתפסו סתם מקום מיותר בארון. יצאתי כקילומטר מזרחה מכיוון ביתי, אל ביתו של החבר שלי. הוא מתעקש שעתה זה יקרא 'ביתנו', אבל... אוף... קשה לי. מאיפה קפץ עלי כל העול הזה? עול... לא מילה שבדיוק ממחישה את מה שהולך איתי, אבל היא חדורה שם לאחד מהתאים שמרכיבים את כל הראש ההזוי המוזר והאיטי הזה ששמו דניאל.


אחת ל... כל הסאבטוחה בראש נרגעת, אבל אז שוב הקולות האלה חוזרים, זה רק עניין של זמן


חוסר ביטחון


השפלה


דיכאון


ומרמור


רגשות ותחושות פנימיות שתוקפות אותי יום יום שעה שעה, ועל אף החיוכים והשירים והשטויות, זה הכל מעטפת וזו לא אמת


ואני לא מבינה למה, למה זה ממשיך, למה אני לא מצליחה להתנתק מאזיקי הסדום האלה


אני מקבלת אהבה, ואני יודעת שהיא נכונה ואמיתית. אולי היא התרחשה מהר מידי, אולי הותירה אחריה הרבה סימני שאלה, אבל היא שם, והיא מומחשת בדרך שלפי דעתי היא היפה ביותר- זוג אוהבים העוברים לגור יחד. היש יותר מדהים מזה? לוותר על פרטיותיך, על החדר בבית, על המשפחה, כדי לחיות עם האדם שאת אוהבת. אני כותבת את המילים הללו וארשת הפנים שלי מתחרפנת, המילים היפות מנחמות אותי אך ברגע שחדלה מלחשוב עליהן, אותן צרות מלמעלה שבות לביקור.


 


אני מתחילה לחשוש שאולי אני לא יודעת להעניק אהבה... לכן אני רואה את הסוף של כל האגדה הזו. כמעט. כאן.

נכתב על ידי Anticipation , 17/8/2011 08:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,716
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnticipation אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anticipation ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)