לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just Fashion.


האופנה דרך העיניים שלי.

Avatarכינוי:  Fashionable :)

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

פינת הבקשות :)


שאלום לכם!

טוב, קודם כל-

בפוסטים הקודמים לא קיבלתי יותר מדי תגובות...

בקושי היה לי זמן להגיב בכל מיני בלוגים, אז יכול להיות שזו אחת מהסיבות-

שגם הבלוג חדש, וגם לא מפורסם ברחבי ישראבלוג.

בכל אופן? אני לא דואגת יותר מדי.

אמנם היו לי פעם בלוגים שו מגיעים לרמות 200+ תגובות בכל פוסט,

מה שעכשיו מספיק. וכשנגיע לשם נגיע לשם.

 

ואמ, אני עובדת על פוסט מושקע ברמות מטורפות בנוגע לסטייל אישי, עם המון תמונות וכאלה,

אבל הקטע שבינתיים אין לי זמן ממש להגיב אצל אחרים,

אז יוצא מצב שהבלוג די... שומם.

 

מוזמנות לבקש כל בקשה לפוסט ואני אנסה הכי טוב שלי לבצע אותה!

[ושזה יהיה קשור לאופנה, אה? חח]

 

אוהבת המוווווווווון

ולמה אני טורחת לעדכן בשעה הזאת? ממילא כולם בטח רואים האח הגדול. ארג.

נכתב על ידי Fashionable :) , 3/3/2010 21:49  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFashionable :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fashionable :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)