לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

NEGLY - הבלוג לבנות . ^^


בנות ? זה הבלוג בשבילכן .

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

3/2010

פוווסט ראשון ומשגע P :


שאלום אנשות העולם הרחב D:

כאן עמית בפוסט ראשון לנגלי =]

הפוסט עומד להיות מאוד קצר, רק כדי שתתרשמו :)

אז מה יהיה לנו היום ?

- איך להגיד לו שאת לא רוצה להיות חברה שלו ?

- חתימות להשלמה .

- חסר ברזל ? מה אוכלים ?

- פרק ראשון בסיפור בהמשכים .

- 5 תמונות לעיצובים .

- סקר: האח הגדול .

 

 

 

 

נתחיל ?

איך להגיד לו שאת לא רוצה להיות חברה שלו בלי לפגוע בו ?

לכל אחת, מגיע השלב בחיים שבו מישהו שהיא לא רוצה בתור חבר, מציע לה חברות .

עד אותו שלב, תמיד תייעצי לחברות "תגידי לו וזהו" . בתכלס? זה הכי טוב ! אבל לא תמיד זה הכי פשוט .

לי אישית, זה קרה ממש לא מזמן >,<

קוראים לו מתן . הכרנו בבר מצווה של בן דוד שלי... הוא היה נחמד, אבל אני חשבתי עליו בתור ידיד וזהו .

מסתבר שהוא חשב אחרת...

הוא הציע לי חברות וכשאמרתי לו שאני לא בטוחה כי קשה לי להפתח לאנשים חדשים, הוא הבטיח לחכות לי עד שאחליט .

אבל אחרי זה דיברתי איתו על זה והסברתי לו שאני לא רוצה אותו בתור חבר... ואנחנו ידידים :)

איך אומרים לו את זה ? תקשיבו לי .

אפשר לגרור את זה, אבל רוב הסיכויים שזה סתם ייפגע בו, ולא יצור בו רצון להישאר איתך בידידות .

לכן אני אומרת לעשות ככה:

תדברי איתו, פנים מול פנים, בטלפון, באייסי\מסן, בפייסבוק, זה לא משנה .

ותסבירי לו, איך את מרגישה, הכי פשוט .

אולי עכשיו, כשאת קוראת את זה, זה נשמע כאילו אני לא מכירה את הבעיה .

אבל להפך ! בגלל שאני מכירה, אני יודעת שאין ברירה, פשוט תסבירי לו .

זה דבר שתיאלצי לעבור מתישהו בחייך, זה בטוח .

זה יכול להיות עכשיו, זה יכול להיות בעוד חודשיים ויכול להיות בעוד שלוש שנים .

תסבירי לו שאת לא מעוניינת בקשר, או שאת לא מרגישה אליו כלום .

את יכולה לייפות קצת את הדברים...

נגיד, את חושבת שהוא חופר ו'דביקי' מידי, אז את יכולה להגיד לו "אני לא בנוייה לקשר כל כך תמידי, אני צריכה את המרחב שלי", אבל את זה אני ממליצה לעשות רק אם את כבר נואשת כי הוא לא מתרחק.. כי זה קצת כמו לשקר, וזה הדבר האחרון שהייתי ממליצה לעשות .

כי שקר זה דבר שנגרר אחרייך , שצמיד יישאר שם, מציק במוח, כמו שק שתלוי לך על הגב...

ובחיים על עקבים, אתן לא רוצת עוד משקל הא ? ;]

 

קרה לך? את מוזמנת לשתף :) אותי זה באמת מעניין D=

חתימות להשלמה- (על רקע לבן, סורי .)

1.

2.

 

3.

 

4.

5.

6.

 

 

 

 

חסר לך ברזל בדם? מה עושים?

חסר לך ברזל בדם, אבל ממש לא בא לך להתחיל לקחת כדורים ?

אז את חייייבת לאכול יותר בריא !

צריכת הברזל המומלצת למתבגרים מגיל 10 עד גיל 18 היא 16 מיליגרם .

הבאתי מוצרים שונים וכמות הברזל שיש בהם (ב100 גרם מהמוצר) :

* טחול בקר או עוף (מבושל) - 16 מ"ג .

* קקאו (לא כולל חלב) - 12.9 מ"ג .

* חובזה - 12.7 מ"ג .

* שומשום - 10 מ"ג .

* בשק בקר (ללא עצם) - 9.8 מ"ג .

* כבר עוף - 9.5 מ"ג .

* טחינה - 9 מ"ג .

* גרעיני דלעת \ סויה \ מלון - 8 מ"ג .

* גרעיני אבטיח - 7.4 מ"ג .

* חומוס - 7.1 מ"ג .

* חמניות ועדשים - 7 מ"ג .

* דורה וחילבה - 6 מ"ג .

* קמח תפוחי אדמה - 5.6 מ"ג .

* פטרוזיליה - 5.1 מ"ג .

* שמרים - 4.9 מ"ג .

* חזה הודו - 4.5 מ"ג .

* משמש מיובש \ שוקולד מריר - 4.5 מ"ג .

* בשר הודו \ חיטה - 3.8 מ"ג .

* תרד \ בורגול \ קמח - 3.5 מ"ג .

* שזיפים מיובשים - 3.2 מ"ג .

* חסה - 3.1 מ"ג .

* בקלה \ קמח תירס - 3 מ"ג .

* תאנים - 2.9 מ"ג .

* גריסים - 2.8 מ"ג .

* פופקורן - 2.7 מ"ג .

* לחם \ כרפס \ צימוקים - 2.5 מ"ג .

*שומשום קלוי - 2.4 מ"ג .

* כרוב \ בצל - 2.2 מ"ג .

*אגוזים - 2.1 מ"ג .

*בוטנים (לא קלויים ולא אמריקאים!) \ אגוז קוקוס - 2 מ"ג .

* תפוחי עץ - 2 מ"ג .

* אפונה \ חמאת בוטנים - 1.9 מ"ג .

* תות שדה - 1.6 מ"ג .

בשר כבש \ תפוח אדמה - 1.4 מ"ג .

בשר עוף \ אגסים \ צנון - 1.3 מ"ג .

צנונית \ פלפל אדום - 1.3 מ"ג .

זיתים - 1.2 מ"ג .

@ אני העתקתי את זה מדף מודפס שקיבלתי מדיאטנית למחשב .

פשוט תרכיבו לכם תפריט ככה שכל יום יש לכן לפחות 16 מ"ג של ברזל .

פרק ראשון לסיפור- (אני כתבתי)

"אני מתגעגעת לדניאל..." אמרתי למור.

"גם אני" ענתה לי.

חשבתי על דניאל . על הצחוק שלה, על החיוך... לא היה בה משהו מיוחד, חוץ מהחיבור בינינו.

"את חושבת שהיא חושבת עלינו?" שאלתי... השאלה הזאת ניקרה במוחי מאז היום הראשון  של הטיול.  האם אני פטתית שאני חושבת עלייה הרבה ? היא החברה הכי טובה שלי אבל... בכל זאת.

"ממ.. כן . אנחנו אולי לא חברות הכי טובות, אבל דניאל משוגעת על שתינו.." אמרה מור בחיוך.

לפעמים מור הייתה צבועה, שקרנית ומגעילה אליי, אבל בפעמים אחרות היא הייתה אחד הדברים הכי נחמדים שהיו לי, וידעתי שלצערי ייעלמו לי. יש לה מצבי רוח כאלה, שמוציאים את כולם מדעתם.. אבל כולם אוהבים אותה . איך ? למה זה לא ככה לגביי ? אני לא מושלמת ואני יודעת את זה. גם לי יש עצבים לפעמים ואני לא הכי יפה.. האנגלית שלי חלשה ויש לי כמה וכמה שונאות... אבל יש לי גם דברים טובים בי. נכון ?... זה לפחת מה שחברות שלי אומרות לי . אבל כמה חברות אמיתיות כבר יש לי ? אני לא יודעת.

"סיוון! במממבה !!" צרחה ענבל לעברי. אם יש משהו שבאמת גורם לענבל להיות חברה שלי, זה במבה וצ'יפס.  זה נשמע ממש כמו ניצול, ותכלס, אולי זה באמת רק ניצול . עזבו, סיפור ארוך....

 "אני באה..." אמרתי, שלחתי מבט 'סליחה אבל זה במבה' לעבר מור והלכתי לענבל. "על מה דיברת עם מור?" שאלה אותי ענבל והוסיפה "חשבתי שאת שונאת אותה, ושאמרת שהיא חשה וצבועה ושלא שווה להיות חברה של ילדה כזאת...מה קרה פתאום ???". התעצבנתי . מי היא חושבת שהיא שתגיד לי עם מי להסתובב ועם מי לא?! אני חייבת לה משהו? התכוונתי לצעוק עלייה, אבל מבט בשקית הבמבה הזכיר לי שלא כדאי לי... לפעמים אני מתפלאת איזה אופי חלש יש לי...אני מוותרת על צעקות על ענבל בשביל במבה? מה קורה לי ?!

החלטתי ללכת על האופצייה הבטוחה ביותר. "דיברנו על דניאל" אמרתי לה.

"אני יודעת שאת חברה טובה שלה והכל אבל היא די מעצבנת... הקטעים שהיא עושה, החוסר הערכה שיש לה לכולם, והצרחות על רוני ומתן שלא עשו לה כלום המסכנות, היא מקללת אותן ומתנהגת בצורה דיי מגעילה.. רוני ומתן הן ילדות ממש נחמדות וחברות ממש טובות שלי..! רק אתמול הן באו אליי וזללנו המון ביסלי וראינו סרטים בתשלום בוי.או.די וצחקנו והיה נורא נחמד והן קראו לי מכוערת אבל לא נורא כי הן התכוונו בצחוק.. דיברנו על דניאל והיא ממש מגעילה! אתמול דיברתי איתה בפייסבוק והתנהגתי כאילו הכל כרגיל כי לא בא לי לריב עם אף אחד אבל בלב קיללתי אותה." אמרה ענבל.

לפעמים אני מתפלאת איך ענבל כזאת מושפלת. היא יודעת שהן מנצלות אותה ולא אכפת לה כי הן 'מקובלות'. ומה שהכי הפריע לי, זה שהיא התחילה להתנהג כמוהן, להיות פרחה ולרדת על דניאל.. פעם היא הייתה באמת חברה שלי, אולי אפילו הכי טובה.. עכשיו אני לא יכולה לסבול את הצביעות הזאת. אם את מעדיפה להיות חברה של ילדות שטוחות וצבועות ששונאות אותך רק כי זה 'משנה' לך את המעמד החברתי, לפחות בעינייך, אפילו שכולם קוראים לך מושפלת ושפוטה מאחורי הגב, אז בכיף. אני בוחרת את החברות לפי חיבור ואופי. אין לי מילים לתאר אותה חוץ ממושפעת ומטומטמת.

"טוב.." אמרתי.. לא רציתי לצעוק עלייה, הבמבה הייתה לי מול העיניים ולא רציתי להפסיד אותה. כן. אני חלשת אפי, כבר אמרתי את זה אבל בכל מקרה- למה לי מריבות? לא מספיק יש לי את מתן המגעילה הזאת ואת רוני הדוחה.. לא רציתי לריב. כשיש מסביבי חברות, גם אם אני לא באמת נהנת בחברתן, זה נותן לי הרגשה טובה, שיש כאלה שרוצים להיות בחברתי, שמעריכים אותי ואולי גם אוהבים אותי.

ענבל התחילה להגיד משהו אבל לא הקשבת לה, הייתי עסוקה בכאב החד שפילח לי את הבטן, הכאב הנוראי הזה שאני כל כל שונאת, שמגיע כשאני כועסת מאוד... הכאב היה יחסית חלש, אבל היא היה כאב מפלח, פתאומי ונורא.

רציתי שמור תהיה לידי. היא תמיד ידעה מה להגיד כדי להרגיע אותי. אבל מור יצאה לטיול שורשים באוסטרליה והיא לא יכלה לעזור לי משם... אז נשמתי נשימות עמוקות והחזקתי את בטני.

"סיוון? את בסדר?" שאלה ענבל..

הכן שמלמלתי נבלע על ידי הצלצול שבקע באותו רגע ממערכת הקריזה של בית הספר.

5 תמונות לעיצובים-











 

 מי אתם חושבים שצריך לנצח באח הגדול ?

אני לא רואה את זה, כי לדעתי זה סתם רדוד, אבל בכל בלוג יש את השאלה הזאת, אז את מי אתם מעודדים ?

*זאת תחרות, תרשמו ואני יוסיף בתור קולות .*

אלירז שדה-   |

פותנה-

אלין-

סער- סער שיינפין (צילום: רונן אקרמן ,יחצ)

גואל- גואל פינטו יושב על הרצפה

*הסקר נגמר, אלירז ניצח בסקר ובגמר :)*

 

זהו :)

והכל לאישי נכון ?

עמית ♥

נכתב על ידי , 3/3/2010 15:56  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





271

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לremember this name - NEGLY אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על remember this name - NEGLY ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)