לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"!Awesomeness approaching"


כי פטריק מציג את הפילוסופיה שלי בצורה הטובה ביותר.

Avatarכינוי:  I'mAWESOME

בת: 29



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

החלטה.


אני אמחק את הבלוג בשעות הקרובות. לא משהו אישי בכלל, זו החלטה שהיתה צריכה להיעשות מזמן. אני כבר שש שנים בישראבלוג, זה נראה לי כבר כרוני. אני צריכה לצאת קצת מהעולם הזה, ולחזור לעולם שלי. אולי לפעמים אגיב לכם פה ושם, אבל המטרה היא להתנתק. אם בכל תתגעגעו, הנה מייל: [email protected]. לא מצפה כל כך שמישהו ישתמש בו, אבל זה יכול להיות נחמד. ובנימת סיום, אמליץ על ספר: "למדוד את העולם". רוב הספר דיי הכרתי אז אני קצת מדלגת על פסקאות, אבל הוא בהחלט עושה סדר בראש. הוא מדבר על איך גילו גדלים בסיסיים כמו רדיוס כדה"א, המרחק ביננו לשמש, מסתו ומטענו של האלקטרון ועוד ועוד. שני דברים נחמדים בספר: הגילויים באים בסדר כרונולוגי, ויש משוואות. סוף סוף ספר מדע פופולארי שלא מפחד להשתמש במשוואות! כי הם תמיד אומרים "מחישובים שנעשו התגלה..." וזה לפעמים חישובים ממש פשוטים שתלמידת תיכון, כמוני, יכולה להבין. אה, ובקשר למיון שהייתי אתמול? זבל. אין מצב שאקבל את התפקיד.
-הקטע נשלח דרך הטלפון הסלולרי-
נכתב על ידי I'mAWESOME , 26/6/2012 09:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Oh, lovely. ב-26/6/2012 10:04
 



אוף.


אני לא מצליחה לעדכן דרך המחשב, אז אני עושה את זה דרך הפלאפון. אולי זה עוד סימן שהעולם שולח לי כדי שאני אסגור את הבלוג. הבגרות בתנך היתה קלה באופן מחשיד.

מחר יש לי את המיון לתפקיד, רוב הסיכויים שאני לא עוברת, כי זה נשמע תפקיד לחכמים טחונים כאלה. מזל שהמיון לפני שמילאתי בכלל מנילה. עוד יש סיכוי לתפקיד מגניב!

 

עריכה:

פאק יה מצאתי דרך לעדכן. פשוט לערוך עדכונים מהפלאפון. דאמב, אבל הולך.

נכתב על ידי I'mAWESOME , 24/6/2012 15:30  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של I'mAWESOME ב-25/6/2012 19:07
 



"אברידיי איים שאפלינג!"


הציעו לי לעשות פוסט שבו אני פשוט עושה שאפל לשירים בפלאפון, ורושמת את עשרת הראשונים.

זרמתי!

 

All I Need - Radiohead

Her lies - Asaf Avidan

Territorial Pissings - Nirvana

I Get Around - The Beach Boys (מאוד חביבים עליי בחודשים האחרונים)

Dani California - Red Hot Chili Peppers

Dizzy Miss Lizzy - The Beatles

מכה אפורה - מוניקה סקס (לול תראו את הטופ קומנט)

New Born - Muse

Born This Way - Lady Gaga

Joy Ride - The Killers

 

קצת באסה שלא יצאו כמה להקות וזמרים שאני אוהבת, אבל מה אתם מצפים משאפל?

זה כמעט חוסך את הרשימה המעצבנת הזאת של להקות\הרכבים\זמרים שבלוגרים רבים מרבים לשים. לא יודעת איך יש להם כוח.

נכתב על ידי I'mAWESOME , 21/6/2012 17:26  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של I'mAWESOME ב-22/6/2012 20:36
 



כשהגבול מטשטש.


 וואלה? לא מרגיש יום אחרון ללימודים.

אני עדיין לומדת. מחר אני באה לבית ספר להביא מתנה למורה שלי למתמטיקה. בכל זאת, 5 שנים לא הולכות ברגל.

שבוע הבא יש לי את הבגרות בתנ"ך ובהיסטוריה, יום אחרי הבגרות בתנ"ך יש לי את המיון שאני כל כך רוצה לעבור.

אח"כ גם הבגרות בפיסיקה, ואז מועדי ב'.

 

עברה עליי שנה קשה. אני לא אשקר, באמת היא השפיעה עליי. בכלל, בשנתיים - שלוש האחרונות המשפחה שלי עוברת דברים מאוד קשים, רק אני עם הראש פחות או יותר על הכתפיים במשפחה. באסיפת ההורים האחרונה המורה שלי הסבירה לי שכנראה הנפילה שהייתה לי בציונים (לא מדברת על איזה 10 נקודות. יש מקצועות שיש לי נפילה בסביבות ה30 נקודות), היתה בגלל כל האירועים האחרונים. מתישהו לקחתי את עצמי בידיים, ואני חושבת שראו את זה על הציונים שלי. המורה הגישה לי את התעודה והיא פשוט היתה, כמוני, בהלם. אני קיבלתי הצטיינות יתרה, ואין לה (ולי) מושג איך עשיתי את זה. גם לי אין מושג מאיפה היו לי הכוחות. עזבו שבכלל ציפיתי לציונים נמוכים יחסית (בסביבות ה75-80). אפילו במקצועות שאני מאוד מאוד חזקה בהם נפלתי קשה. אז אפילו לא ציפיתי להצטיינות, אז הצטיינות יתרה?!

אני מרגישה סופרמן, באמת.

אני כל כך גאה בעצמי.

 

אני באמת השתניתי השנה, כשחושבים על זה. כתבתי על זה פעם, אבל היום אני יותר שלמה עם זה.

אני באמת מרגישה שמצאתי את עצמי, שהכרתי את עצמי. במה אני טובה ובמה אני לא, מה אני אוהבת. מה אני רוצה.

 

לעזאזל, יש לי דמעות בעיניים ואין לי פאקינג מושג למה. בני אדם, לכו תבינו.

נכתב על ידי I'mAWESOME , 20/6/2012 21:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של I'mAWESOME ב-20/6/2012 22:26
 



לדף הבא
דפים:  

11,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI'mAWESOME אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I'mAWESOME ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)