לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"!Awesomeness approaching"


כי פטריק מציג את הפילוסופיה שלי בצורה הטובה ביותר.

Avatarכינוי:  I'mAWESOME

בת: 29



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

תמיד עושה לי טוב.


בדיחות מימים. בעיקר מימים של מדע כאלה.

ספרים, בעיקר קלאסיקות בזמן האחרון כמו שרלוק הולמס ואליסה בארץ הפלאות (מומלצת מאוד הגרסא המוערת).

שבוע הספר. 

רדיוהד.

מוזיקת "אינדי", שלא משנה מה אף פעם לא משאירה אותי אדישה. אני תמיד חייבת להביך את עצמי ולהתחיל לשיר ולרקוד. מזל שאף אחד לא בבית באותו זמן...

להתווכח עם אנשים מבוגרים ממני (אני לא יודעת למה, זה תמיד מרגיש טוב יותר!).

אייס קפה חזק חזק.

מיץ תפוזים.

דברים חמוצים.

לצלם, בכל זמן, ובכל מצב.

בדיחות צ'אק נוריס.

טחינה, אבל רק זאת שאני מכינה שמכילה כמות לימון אסטרונומית. ורק טחינה מלאה. לרגילה אין טעם.

לאפות. גם לבשל, אבל בעיקר לאפות. יש את תחושת האופוריה הזאת כשמצליחים איזה מתכון צרפתי קשה קשה, שכמעט משתווה לתחושה כשמוציאים שורש עגול וממשי (שכמובן, היא נשגבת).

להתרחץ בבית אחרי יום שלם בים, ולקלוט שכמה שלא ניסיתי להתחמק מהחול - עדיין היה אותו בכמויות.

אני לא יודעת איך לקרוא לחוף הזה כי לא נראה לי יש לו שם, אבל יש חוף ממש מבודד בחוף ראשון שאני הולכת רק אליו עם חברים בדר"כ.

לקנות ספרים ופרטי לבוש. 

אקססוריז מטריפים, מגניבים ומעניינים.

לגלוש בthink geek ולהגיד "יום אחד, כל זה יהיה שלי".

דוקטור הו (יש בקרוב עונה חדשה, אז בכלל אושר גדול).

לגלות שאנשים שלא ציפיתי בכלל אוהבים דוקטור הו. זה בכלל היה נהדר לגלות כשבאתי בתחפושת טארדיס לבית ספר.

רוברט דאוני ג'וניור. בכל תפקיד, any time.

סרטים שמבוססים על קומיקס.

לצייר בניינים. לא יודעת למה, סתם פטיש מוזר בשנתיים האחרונות. אחותי חושבת שיש לי נטיות אובדניות O_ם

לדעת דברים מיינדפאקים.

בכלל, ללמוד. כלומר, דברים מעניינים. לא בולשיט.

לקבל ציון גבוה, כשבכלל לא ציפיתי (מחזיקה אצבעות חזק חזק שיהיה ככה במתכונת בהיסטוריה. כרגע מצפה ל75, לא שזה חדש, אבל אולי אני אפתיע!).

להסתובב באנטר, סתם כדי לראות אילו דברים מגניבים יש בלי לקנות אותם. 

חנויות לציוד משרדי או אומנותי. my favorite, אפילו שזה מרושש את כיסי מדי חודש.

בריטים. ולא, ממש לא רק המבטא. זה מעבר לכך!

סוליטר. יאפ.

שוקו. לא קר, מהשוקואים האיכותיים האלה, עם הטעם החזק הזה של השוקולד.

יין רימונים. פאקינג אחד הדברים. כמעט הצליח לשכר אותי סופית הדבר הזה....

לראות ש20 אנשים עשו לי לייק על שיר בפייסבוק, כשבכלל לא ציפיתי שמישהו יכיר אותו.

תחושה של התרגשות וציפייה כזאת בלתי מוסברת.

"סופו של מיסטר Y". עדיין הספר האהוב עליי, לעולם ועד.

מדע! ♥

מד"ב ופנטזיה.

אייקון.

ימי הולדת.

להשקיע באנשים.

לנסוע ברכבת. 

תל אביב.

קולנוע "לב" בדיזינגוף.

בכלל, דיזינגוף.

ערוץ 8.

אנשים גבוהים (סתם כי זה נחמד לדבר בגובה העיניים, בעיקר כשאת 1.76).

שינויים.

מופתניקים.

חננות.

אסטרונומיה ♥

להצליח לשכנע מישהו לצאת החוצה לערבי אסטרונומיה בספונטניות. בונוס אם יש לו טלסקופ. ואין הרבה כאלה, לצערי.

אנשים שיש להם ביטחון עצמי, אבל מסוגלים לשמור על האגו.


אני חושבת שאעצור פה.

בקריאה חוזרת של הפוסט ניכר כי שיחקתי משחק אסוציאיות עם עצמי. אוי לי. לא נורא, נשאיר את זה ככה.


פספסתי שיעור פיסיקה כשעשיתי את הבגרות בכימיה, שבו הם למדו בו על בוהר ורמות אנרגיה ושאר הירקות, והמורה אמרה לכיתה שהיא תשלים לי אותו כשלהם תהיה הבגרות במדעי המחשב. ישר הכיתה אמרה למורה שכנראה לא אצטרך את זה. הו, זה בהחלט מחמיא לי

נכתב על ידי I'mAWESOME , 2/6/2012 10:55  
הקטע משוייך לנושא החם: מה עושה לכם טוב, מחייך אתכם, גורם אושר
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של I'mAWESOME ב-6/6/2012 21:02



11,775
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI'mAWESOME אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I'mAWESOME ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)