לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Such a lonely day


And it's mine

Avatarכינוי:  It's ok, I'm Batman

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

אני והוא :)



כמה שאני אוהבת את הבן אדם הזה.
הוא הסיבה לחיוך שלי. הוא הסיבה לאושר שלי.
הוא הכל בשבילי. ♥

 
מההתחלה, עד הסוף.




















נכתב על ידי It's ok, I'm Batman , 29/4/2013 17:24  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מתי קמת הבוקר? ומתי הלכת לישון בלילה? כמה שעות שינה זה יוצא?
אתמול הלכתי לישון ב-23:30, נירדמתי בערך ב-2 בלילה. היום התעוררתי ב-06:45 יוצא שישנתי בערך 5 וחצי שעות.

מי האדם הראשון אותו ראית בבוקר?
את אהובי. ♥

מה המקום הראשון אליו הלכת מחוץ לבית ואיך הגעת אליו?
בית ספר. ברגל.

האם קמת אופטימית או פסימית? מצפה ליום החדש או מתבאסת שצריך לסחוב עוד יום?
חצי חצי.

האם היה אירוע ששינה את היום הזה מבחינתך?
כן, סוף סוף ראיתי את אהובי :) :) :)

האם חשבת על מישהו שאיננו את באופן מיוחד?
חושבת רק עליו יום ולילה ♥

אכלת ארוחת בוקר או צהריים או ערב? מה זה היה? טעים?
אני לא אוכלת בבוקר. רק אחרי שעתיים-שלוש אני קונה משהו לאכול.
צהריים- לא הייתי כל כך רעבה, אז עשיתי לי טוסט עם גבינה וקולה קרה.
הו כן, היה טעים בהחלט! D:

אם היית יכולה לבלות את היום המושלם ולא היו לך מגבלות כלשהן - איך היית מבלה אותו?
בים. כל כך בא לי :(

את מרגישה שניצלת את היום הזה? יש משהו שהיית עושה אחרת?
היום עוד לא עבר, אז לא.

נכתב על ידי It's ok, I'm Batman , 29/4/2013 16:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,387
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIt's ok, I'm Batman אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על It's ok, I'm Batman ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)