לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נולדתי לאהוב..ולהרגיש אהובה

אופטימית, הגיונית, יצירתית, שונאת שעמום ואוהבת להפיק את המוטב מכל מצב..הדבר היחיד שאני צריכה זה מעט חום ומעט אהבה.. אוהבת- נולי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2005

ביקור קצר..


מה נשמע חברים שלי..אתם בטח תוהים לאן נעלמתי..

ובכן הבלוג שלי נמחק והייתי צריכה לחדש הכל..

בנוסף לצערי לא היה לי מחשב =/

אתם מסוגלים לתאר לעצמכם שלושה חודשים ללא מחשב?

אני ממש מצפה לספר לכם את כל מה שעובר עלי לאחרונה..

השכלתי המון לאחרונה והלוואי ואוכל לתת לכם קצת מושג על החיים מתוך נסיוני המועט.

כולי תקווה שהמחשב שלי יחזור אלי בקרוב סופית ואז אעדכן באופן קבוע.

בינתיים תזכרו רק שני דברים..

אל תתנו מעצמכם לאף אחד -כי ככל שתתנו יותר יעריכו אתכם פחות וידרכו עליכם.

ואל תסמכו על אף אחד...!

בנימה אופטימית\פסימית (הקף את התשובה הנכונה) זו...אני נפרדת מכם לעוד תקופה..

ניפגש אהובים שלי...

נולי

נכתב על ידי נולי שלך , 15/2/2005 09:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  נולי שלך

בת: 36




109

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנולי שלך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נולי שלך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)