לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  הכל זה מלמעלה *סיפור בהמשכים*

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

פרק 3 [=


טוב אז אחרי שנים רבות ,,
פרק 3 P:
כמו שהבטחתי ,, פרק ארווך (:
תהנוו ♥



פרק קודם :
"אנג'י אני לא יכולה לשמור את זה יותר בסוד" אמרה לי ג'סי עם פרצוף עצוב .
"ג'סי מה קרה ? תספרי לי .." אמרתי לה .
לא רציתי ללחוץ עליה אבל ראיתי שהיא רוצה לספר למישהו מה מציק לה .
"טוב , אבל את לא מספרת לדניאל או לאף אחד אחר , ברור ?" שאלה אותי .
"ברור ג'סיקה את יודעת שאני לא מספרת סודות" אמרתי לה .
"טוב אז ככה .."

פרק 3 :
"טוב אז ככה .." ג'סי התחילה לומר ונעצרה .
"נו ג'סי דברי כבר מה קרה ?" שאלתי אותה , לחוצה ומודאגת מאוד .
"ראיתי את כריסטין ורון מתנשקים" מלמלה בשקט , כאילו לעצמה , עם מבט על הרצפה .
"מה ? לא שמעתי" אמרתי והתקרבתי אליה כדי שאוכל לשמוע יותר חזק .
"ראיתי את כריסטין ורון מתנשקים" אמרה , מרימה את מבטה אליי .
הייתי כמה שניות בהלם , מנסה לעקל את מה שאמרה לי עכשיו .
"איזו כריסטין !?" שאלתי – צעקתי לבסוף .
"כריסטין של דניאל , איזו עוד כריסטין יש ?" שאלה אותי בציניות .
"עם רון ? רון מהכיתה ??" שאלתי , עדיין צועקת .
"כן .." אמרה לי בטון מדוכא והסתכלה שוב על הרצפה .
נשמתי נשימה עמוקה כדי לא לצעוק שוב .
"איפה ראית אותם ?" שאלתי , יותר ברוגע .
למרות שכעסתי מאוד בתוך תוכי , לא הוצאתי את זה על ג'סיקה .
מה  היא עשתה לי שאני צועקת עליה ?
"את זוכרת את המסיבה שעשיתם לי לפני שעזבתי ?" שאלה אותי .
"כן , שאני ודניאל ארגנו , מה איתה ?" שאלתי .
"ודניאל השתכר והלך הבייתה , נכון ?" שאלה אותי .
"כן .." עניתי , מחכה שתמשיך .
"אז אחרי שמישהו הלך איתו הבייתה , אני כבר לא זוכרת מי , אולי דן ? לא .. טוב לא זוכרת" אמרה לי .
"נו ג'סיקה תגיעי לעיקר" אמרתי , מתחילה לאבד סבלנות .
כן כן , אז אחרי שהוא הלך ראיתי את רון שלקח אותה לצד , לחדר שליד השירותים , ואני בדיוק הייתי צריכה לשירותים .." המשיכה .
ידעתי שהיא לא 'בדיוק הייתה צריכה לשירותים' , אבל זה לא היה קשור לזה עכשיו , אז החלטתי שאני לא ישאל אותה על זה בינתיים .
"והן שכחו לסגור את הדלת של החדר אז תפסתי אותם מתנשקים" סיימה לספר לי .
"ג'סיקה זה היה ממש ממזמן !" אמרתי לה , קצת כועסת שלא סיפרה לי על זה לפני .
בכל זאת , זה קרה לפני חודש .
"כן אבל מתי יכולתי לספר לך ? לא רציתי לספר לך בטלפון !" אמרה לי , מתעצבנת גם .
"למה לא לספר לי בטלפון ?" שאלתי , פחות כועסת .
יש משהו במה שהיא אומרת , אבל זאת לא סיבה מספיק מוצדקת .
"כי לא רציתי שתספרי לדניאל" אמרה לי .
"את יודעת שלא הייתי מספרת !" אמרתי לה , מתעצבנת שוב .
"אבל אנג'לינה אני מכירה אותך ! לא היית יכולה לשמור את זה בסוד חודש מדניאל !" אמרה לי .
"ג'סי חייבים לספר לו" אמרתי לה אחרי שתיקה של כמה דקות .
"לא לא לא לא לא !" צעקה .
"אבל ג'סי .." התחלתי אך היא קטעה אותי .
"לא אנג'לינה בבקשה אל תספרי לו , הוא מאושר עם כריסטין והוא ישנא אותי אם אני יהרוס להם" אמרה לי , מתאפקת שלא לבכות .
"אבל הוא יגלה את זה בסוף ! וישנא אותך יותר אם ידע שידעת על זה ולא סיפרת לו !" אמרתי לה , מנסה להסביר לה אחרת ממה שהיא חושבת .
"אבל את רואה ? הוא בכל זאת ישנא אותי !" אמרה לי , מתחילה לבכות .
"ג'סי זה לא נכון , דניאל לא כזה" אמרתי לה .
"מה לא כזה ? אני לא רוצה שהוא ישנא אותי אנג'י , בבקשה אל תספרי לו" אמרה בבכי .
"אבל ג'סי אם לא תספרי לו הוא ישנא אותך באמת , אם תספרי לו הוא יכעס בהתחלה אבל אז יבין שאת לא באה לרעתו ואת רק רוצה שיהיה לו טוב ! הוא יסלח לך ! הוא אוהב אותך ג'סי , ואם את באמת ידידה טובה שלו את צריכה לספר לו את זה כמה שיותר מהר , בבקשה , תחשי על זה" סיימתי את כל מה שהיה לי להגיד לה מהר לפני שהיא תקטע אותי .
"אני יחשוב על זה , אולי את צודקת" אמרה , מנגבת את הדמעות .
חייכתי אליה חיוך ענק והיא חייכה לי בחזרה .
"טוב יאללה בואי , אנחנו יושבות כאן כבר מלא זמן" אמרתי לה , שגיליתי שאנחנו עוד במטבח .
"חח טוב , לאן ?" שאלה אותי בזמן שקמנו ושמנו את הצלחות בכיור .
"ממ .. להכין שיעורים" אמרתי .
תמיד אהבתי להכין שיעורים לפני שאני משחקת או רואה טלוויזיה .
לא יודעת למה .
אני חושבת שזה פשוט בגלל שאני לא מצליחה להתרכז בטלוויזיה כי אני כל הזמן בלחץ שאני ישכח לעשות את שיעורי הבית ואז המורים יכעסו .
אבל מה לעשות ? אף אחד לא מושלם !
"לא השתנת" אמרה ג'סי ונאנחה .
כן , ג'סיקה מכירה כבר את כל השיגעונות שלי .
"לא" אמרתי וצחקקתי קצת .
אחרי שעה שבה סיימנו את שיעורי הבית ירדנו לסלון לראות קצת טלוויזיה .
"לא מעניין , לא מעניין , לא מעניין .." ג'סי דפדפה בערוצי הטלוויזיה .
"אוף אין שום דבר מעניין !" אמרה לי לבסוף , מבואסת .
"חח אז ממ .." ניסיתי לחשוב מה נעשה עכשיו .
"מתי החצי שנה של דניאל וכריסטין ?" שאלה אותי לפתע .
כשהיא אמרה את שמה של כריסטין היא עשתה פרצוף מעוות ונגעל .
"עוד שבועיים בערך , למה ?" שאלתי אותה .
"סתם ..." התחמקה מהשאלה שלי .
"טוב" אמרתי עם חיוך קטן .
ידעתי שבמוקדם או במאוחר היא תספר לי .
וכמו שאני מכירה את ג'סי היא לא תוכל לשמור את זה בסוד מדניאל כל כך הרבה זמן .
אני רק מקווה שזה יהיה לפני החצי שנה שלהם .
דניאל הולך להשקיע , וחבל לי שישקיע ובסוף יגלה שהיא בגדה בו .
אני הכי לא מבינה את כריסטין !
איך היא , לפני יותר מחודש בגדה בחבר שלה ולא מרגישה קצת אשמה , איך ?
דניאל אוהב אותה וכל הזמן אומר לה את זה .
ומה שאני עוד יותר לא מבינה , זה איך יכול להיות שהיא אומרת לו 'גם אני אוהבת אותך' ?
היא לא באמת אוהבת אותו ?
אולי היא סיפרה לו והוא לא עשה עם זה כלום ?
לא לא , אין סיכוי , זה דניאל , הוא לא יעביר את זה בשתיקה .
"אנג'יייייייי !" צעקה עליי ג'סיקה , מעירה אותי ממחשבות .
"מה ???" צעקתי , נבהלת .
"זאת כבר פעם שמינית שאני שואלת אותך ! את רוצה לצאת לקניון ?" שאלה אותי .
"אוף תמיד אהבת להגזים , וכן אני רוצה" אמרתי , נושמת עמוק ומנסה להירגע .
"יש לך פה כסף ?" שאלה אותי .
"תמיד יש לי" אמרתי לה .
"אז אני הולכת לקחת כסף ובאה" אמרה לי , הולכת לחדרה .
"טוב" אמרתי .
אחרי כמה דקות היא ירדה עם ארנק פלאפון ומפתחות .
"מוכנה ?" שאלה אותי .
"ברור" אמרתי מחייכת .
היא נעלה את דלת הבית והלכנו לקניון .
בזמן ההליכה לקניון אמא התקשרה .
"אמא אני הולכת עם ג'סי לקניון , הודעתי לך כבר שיש סיכוי שאני יחזור היום מאוחר !" אמרתי לה .
"כן רק רציתי לדעת שאת בסדר , אל תחזרי מאוחר !" אמרה לי .
"טוב אמא , ביי" אמרתי וניתקתי .
הגענו לקניון אחרי כמה דקות .
אחרי שהסתובבנו בכמה חנויות וקנינו יחד כמה בגדים חזרנו הבייתה .
הלכתי לג'סיקה כדי לקחת את התיק שלי .
"ביי ג'סי , היה כיף" אמרתי וחיבקתי אותה חיבוק גדול .
"ביי , והיה ממש כיף" חיבקה אותי בחזרה .
התנתקנו , חייכתי אליה והלכתי הבייתה .
אחרי 5 דקות הליכה הגעתי לבית .
"אני בבית !" צעקתי .
"בואי למטבח !" צעקה אמא .
"רגע" אמרתי .
הלכתי לחדר שלי לשים את התיק ואז באתי למבטח .
"מה קורה ?" שאלתי את אמא .
"בסדר , מה קנית ?" שאלה .
"לא משהו מיוחד , קצת בגדים ." אמרתי .
לקחתי תפוח ועליתי לחדר .
פתחתי טלוויזיה בזמן שאני אוכלת את התפוח .
כשסיימתי לאכול , לקחתי בגדים מהארון ונכנסתי להתקלח .
ישר אחרי המקלחת נכנסתי למיטה , שוקעת לשינה עמוקה ...



טוב זהו ,, אין מתח . D:
הפרקים הראשונים לא מעניינים אני יודעת .
הקטעים המעניינים יתחילו עוד פרק אחד או שניים . (:
מקווה לתגובוות ♥

נכתב על ידי הכל זה מלמעלה *סיפור בהמשכים* , 23/2/2011 15:04  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכל זה מלמעלה *סיפור בהמשכים* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכל זה מלמעלה *סיפור בהמשכים* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)