לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  afterglow

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010


הימים האחרונים עוברים מוזר. איתו, כל הזמן...ביום עושה קצת מפה קצת משם, משתדלת לרקוד הרבה, בערב מתמסטלת, עושה סקס פרוע ונרדמת. מנסה להירדם. אוכלת פחות מדי, שזה לא משהו אבל בהחלט עדיף מיותר מדי. משתדלת לא לעשות לידו סצינות, אבל לפעמים מוצאת את עצמי על סף בכי כשהוא מושיב אותי ליד הצלחת ומטיף לי, תאכלי. מועקה ישנה כזאת שנמצאת פה כבר 8 שנים. אולי 9? מי סופר, ומה זה משנה. זאת אותה המועקה שהייתה שם גם כשאמא "הכריחה", כשבאישפוז "הכריחו", וזה לא משנה בכלל אם התכוונתי לאכול או לא. כשמישהו מציב אותי במצב כזה אני משתגעת וישר נהיית אנטי. אז אני אוכלת, קצת, כשהוא ממש מבקש. 

לא יודעת, בזמן האחרון נכנסתי לאמוק של לרזות, מקווה שזאת סתם תקופה ושבקרוב זה ייצא לי קצת מהראש. אין לי כבר כוח לשטויות האלו, אין לי אנרגיות. במיוחד כשהתוצאה במילא לא מתגמלת מספיק...יש לי את הגוף הכי דפוק בעולם, ואני צריכה להגיד תודה על 500 גרם אחרי חודש של 200-500 קלוריות. אז תודה ודיי.

 

טוב, דיי עם השיט הלא מעניין הזה.

בקיצור, אנחנו אמורים לטוס לאנשיהו בקרוב. בנינו על ניו יורק, אבל מסתבר שהדרכון הפולני שלי לא תופס בתור ויזה. כיף. כנראה שזה יהיה תאילנד בסוף...לא כ"כ בא לי תאילנד, אבל לא משנה. העיקר לעוף מפה לקצת.

מה עוד?

נפגשנו אתמול עם הבוס מאנגליה. דיבורים על חתונה...חתונה חתונה חתונה. אני לא רוצה להתחתן. אני רוצה לחזור לתקופה קצרה, איתו, אבל להתחתן..? בשביל מסמכים..?

 

אין לי מוזה.

זזתי לעשן. משהו.

 

 

נכתב על ידי afterglow , 25/3/2010 10:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



nowhere man


He's a real nowhere man,
Sitting in his Nowhere Land,
Making all his nowhere plans
for nobody.

Doesn't have a point of view,
Knows not where he's going to,
Isn't he a bit like you and me?

 

התקף חרדה. אתמול. שנים שלא היה לי...בכלל, אני לא הטיפוס...ובכל זאת.

התחלתי למלצר במקום חדש אתמול. עבודה ראשונה מאז אנגליה. הם לא דורשים הרבה, מינימום של 4 משמרות בשבוע (סבבה לגמרי)-מתוכן 2 בסופ"ש (לא טוב), וכל הדברים הרגילים שדרושים ממלצר, שהם בגדול-תהיה חרוץ וזהו. אבל משהו הרגיש לי רע שם...אני לא יודעת אם זו העובדה שאצטרך גם לפנות זמן לחבר שלי (הוא גר בצפון), לפסיכומטרי, לריקוד ולחברות, או אולי דווקא העובדה שהשכר תמיד נראה לי לא-הולם-בעליל (אני רגילה לעבודות עם שכר גבוה, מדי), או כל הפלצנות הזאת של איך לקפל את המפיות ואיך לסדר את התפריט ובאיזו צורה לשים מעל את תפריט האלכוהול ומעל את הקוקטיילים ורגע זה עקום פה וג'יזס, אין לי כוח! זה פשוט הכל ביחד. התקשרתי לבויפרנד, שרק יום לפני העלה שוב את נושא אנגליה (בגדול-הוא אמור לחזור לנהל שם מס' עגלות עם עוד אחד שעכשיו נמצא שם, הבעיה היא שאין לו דרכון אירופאי. הוא רוצה להתחתן בקפריסין ואז לפתוח אופציה של לחזור לאנגליה ביחד). אז הגבתי לזה כמו שאני מגיבה בדר"כ, "אני אחשוב על זה" קריר ואופייני...

לעומת זאת, אתמול זה פתאום נראה לי דווקא כמו רעיון דיי טוב. לברוח מפה שוב, הפעם איתו. לגור שם בתנאים יותר טובים מאלה שהיו בפעם הקודמת, להרוויח אחוזים יותר גבוהים, לא לשלם שכר דירה ואולי לעבוד פחות ממה שעבדתי אז. ובראש יש לי ציור של שנינו בלונדון בסתיו, מטיילים ברחוב, הוא עם הקוסטה שלו ואני נשארת נאמנה לסטארבקס העממי. בראש יש לי ציור של שנינו מתנשקים באיזה פארק עירוני.

ואני חושבת שאם שוב אשחק בעבודה אטוס קצת לפריס, או לאמסטרדם, או לאן שארצה..אולי אפילו אשאר בלונדון כמה ימים ואחרוש על פיינאפל (סטודיו). כי בסך הכל, הפעם -רשמית- אוכל לעשות כמעט כל מה שמתחשק לי.

אז דיברתי איתו. ואין לי מושג למה, אבל תמיד התשובות שלו מכניסות אותי לסרטים (לאו דווקא בצדק) ואני מתחילה לחשוב שאולי זה הכל בשבילו. שאולי הוא רואה אותי בתור דרכון מהלך. והוא מצדו מנסה לשדר לי שהוא לא בטוח רוצה לחזור, ושאפשר להתחתן ולהחליט אחר-כך. אבל אני בכלל לא רוצה להתחתן! אני עושה את זה רק בשביל המסמכים, בשבילו, בשבילינו. שנוכל להיות שם ביחד. אז השתגעתי...

התחלתי לבכות בהיסטריה ולגמגם והוא שואל ואני לא מצליחה לענות והוא לא מבין ואיזו רוטינה מעצבנת!!! ואני מחפשת עובדה שתאשש את החששות שלי, ולא באמת מוצאת. ואז כשאני חושבת שמצאתי הוא נעלב. אבל אנחנו לא רבים.

אני אוהבת אותו מאוד. וזה מפחיד אותי. מפחיד אותי כשלפעמים אני חושבת שאולי הכל הצגה, ואולי כל מה שהוא עושה זה פשוט למכור לי כל היום. "always the salesman", תמיד אמרתי לו את זה והוא היה נעלב. הוא לא מבין שזה חלק ממה שאני אוהבת בו, אבל מצד שני, אני חושבת, אני לא עוד לקוחה שהוא ייסתכל לה בעיניים ויחמיא לה והיא תתאהב בו ותחזור לקנות ממנו עוד, סתם כי בא לה איזה פלירט. או שאולי אני כן? איך אפשר לדעת?

אני פשוט מבולבלת מדי...

 

נכתב על ידי afterglow , 10/3/2010 11:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תופעה?


אתן פתטיות. ומטומטמות. רובכן הגדול.

 

זה הכל.

לא פסיכיות, לא משוגעות, לא חולות,

פשוט פתטיות.

 

רוצות להישמע חכמות ואינטלגנטיות ועמוקות וחזקות,

אבל בעצם אתן לא יותר משכפול עלוב וילדותי אחת של השנייה.

 

בהצלחה בנסיון שלכן להרוס לעצמיכן את החיים. (מאחלת לכן שתצליחו. כמוני. כי זה מה שמגיע לאנשים שלא מעריכים כלום).

נכתב על ידי afterglow , 9/3/2010 18:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לafterglow אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על afterglow ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)