|
קטעים בקטגוריה: .
לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .
שוד הכספומטים
חי יהוה אל חי אלוהי העברים
לשרות הציבור, להלן מייל חשוב שקבלתי
לשעת חירום.
במקרה ששודד מכריח אתכם להוציא כסף מבנקט יש אפשרות להקליד את הקוד הסודי
הפוך-מהסוף להתחלה.
המכשיר מזהה שהקוד הוקלד הפוך, נותן את הכסף, השודד לא יודע שזה הפוך,
המכשיר יוצר קשר אוטומטי עם מוקד המשטרה שמגיעה למקום האירוע.
|
נכתב על ידי
אפרים העברי
,
18/10/2010 15:32
בקטגוריות אזהרה, גנבות, זהירות, מניעה, משטרה, משיכת יתר, נוכלים, צדק, צרות, ראו הוזהרתם, שוד, שוד דרכים, תסכול, תרמית
הצג תגובות
הוסף תגובה
הוסף הפניה
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
|
עוד ליום זכרון תרועה
חי יהוה אל חי אלוהי העברים
ספר דברים פרק ד
א ועתה ישראל, שמע אל-החוקים ואל-המשפטים, אשר אנוכי מלמד אתכם, לעשותלמען תחיו, ובאתם וירשתם את-הארץ, אשר יהוה אלוהי אבותיכם, נותן לכם. ב לא תוסיפו, על-הדבר אשר אנוכי מצווה אתכם, ולא תגרעו, ממנולשמור, את-מצוות יהוה אלוהיכם, אשר אנוכי, מצווה אתכם.
ספר ויקרא פרק כג פסוק כג "וידבר יהוה, אל-משה לאמור. כד דבר אל-בני ישראל, לאמור: בחודש השביעי באחד לחודש, יהיה לכם שבתון-זכרון תרועה, מקרא-קודש. כה כל-מלאכת עבודה, לא תעשו; והקרבתם אישה, ליהוה".
ספר במדבר פרק כט פסוק א " ובחודש השביעי באחד לחודש, מקרא-קודש יהיה לכםכל-מלאכת עבודה, לא תעשו: יום תרועה, יהיה לכם. ב ועשיתם עולה לריח ניחוח, ליהוהפר בן-בקר אחד, איל אחד; כבשים בני-שנה שבעה, תמימים. ג ומנחתםסולת, בלולה בשמן: שלושה עשרונים לפר, שני עשרונים לאיל. ד ועישרון אחד, לכבש האחד, לשבעת, הכבשים. ה ושעיר-עיזים אחד, חטאת, לכפר, עליכם. ו מלבד עולת החודש ומנחתה, ועולת התמיד ומנחתה, ונסכיהם, כמשפטם: לריח ניחוח, אישה ליהוה".
מצווה ליום אחד, וקורבנות ליום אחד, זאת מצוות יהוה אל חי אלהי העברים לשבתון זיכרון תרועה.
הדברים מדברים בעד עצמם, לא תוסיפו, על-הדבר אשר אנוכי מצווה אתכם, ולא תגרעו, ממנו-לשמור, את-מצוות יהוה אלוהיכם, אשר אנוכי, מצווה אתכם.
מרגע שמישהו כל שהוא מוסיף על המצווה או גורע ממנה, הוא עובר על מצוות יהוה אל חי, ולכן כל אדם, ויהיה נחשב בעיניי עצמו, ובעיניי הנוהים אחריו כחשוב שבחשובים, המוסיף על יום תרועה עוד יום אחד, או מנהג אחד, את יהוה אל חי הוא מחרף, והוא וכל הנוהים אחריו, לא ינקו, עוונם יישאו.
עבד ליהוה אל חי אלוהי העברים
אפרים העברי
|
נכתב על ידי
אפרים העברי
,
5/9/2010 22:40
בקטגוריות אוהל מועד, אמת, דתיים, הולכת שולל, הונאה, הלכה, יהודים, ידיעה, יהוה אחד, יהוה אל חי אלוהי העברים, יום זכרון תרועה, ניכור, עם-ישראל, צדק, תורה
הצג תגובות
הוסף תגובה
הוסף הפניה
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
|
האם עימנואל
חי יהוה אל חי אלוהי העברים
ספר ישעיהו פרק ז " לכן ייתן אדוניי הוא, לכם אות, הנה העלמה, הרה וילדת בן, וקראת שמו, עימנו אל, חמאה ודבש, יאכל לדעתו מאוס ברע, ובחור בטוב ".
אבל בישוב עמנואל שבשומרון, החרדים "האשכנזים" מואסים בטוב, ובוחרים ברע, ומאכילים את המזרחים שם חרא ולא חמאה ודבש.
ההתנשאות הריקה של חסידי סלונים (עיירה בפולין) על המזרחים בעימנואל, תוך שהם נאחזים בתורה כאילו יש בה מצווה להפלות בין איש לאחיו, היא המהות של הקטב המרירי, הקטב המרירי שקורע את העם הזה לגזרים.
בספר דברים פרק לב, בשירת האזינו הלב והליבה של העבר, ההווה, והעתיד של העם העברי, השירה שיהוה אל חי ציוה על משה, ויהושע ללמד את בני-ישראל, אמר יהוה אל חי על עמו הסורר ומורה:
" וישמן ישורון ויבעט, שמנת עבית כשית,
וייטוש אלוה עשהו,
וינבל צור ישועתו.
יקניאוהו, בזרים בתועבות, יכעיסוהו.
יזבחו, לשדים לא אלוה
אלוהים, לא ידעום
חדשים מקרוב באו
לא שערום אבותיכם.
צור ילדך, תשי
ותשכח, אל מחוללך.
וירא יהוה, וינאץ,
מכעס בניו, ובנותיו.
ויאמר, אסתירה פניי מהם
אראה, מה אחריתם,
כי דור תהפוכות המה
בנים לא אמון בם.
הם קינאוני בלא אל,
כיעסוני בהבליהם,
ואני אקניאם בלא עם
בגוי נבל אכעיסם
כי אש קדחה באפי,
ותיקד עד-שאול תחתית,
ותאכל ארץ ויבולה,
ותלהט מוסדי הרים
אספה עלימו,
רעות חיציי, אכלה בם
מזי רעב ולחומי רשף,
וקטב מרירי "
כל מי שרואה את מה שקורא בעימנואל, ומי שרואה את מה שקורה לעמנו בארץ האבות בימים האלה מבין כי בגלל הקטב המרירי:
" מחוץ, תשכל-חרב,
ומחדרים, אימה
גם בחור, גם בתולה
יונק, עם איש שיבה."
ובשבוע הזה ראינו באשדוד ברחוב הר סיני (לעג לרש), כי הקטב המרירי פוגע גם בעובר בבטן אימו, לקטב המרירי הזה קוראים לא פחות מאשר, מזל, בר, אושר, ומתוך כך אתה למד, כי למי שמאמין במזל, האושר הוא דבר יחסי, וחולף.
אם הינו נקראים שוב להר סיני, כדי לקבל שוב את התורה, העם העברי על כל תפוצותיו לא היה מסכים שהתורה תינתן שוב רק על הר אחד הר סיני, העם לא היה מסכים לקבל תורה אחת לעם, אלא שכל עדה, כל פלג, וכל זרזיף, היה דורש לקבל את התורה על הר שהוא רק שלו, ותורה מסוג אחר, ובנוסח אחר משיש לכל הזרמים האחרים.
לא בכדי קרא לנו יהוה אלוהינו בשירה הנהדרת שלו האזינו:
" שיחת לו לא, בניו מומם
דור עיקש, ופתלתול.
הליהוה, תגמלו זאת
עם נבל, ולא חכם."
כי נכון אנחנו עם נבל ולא חכם, אנחנו עם טיפש, שניתפס רק בעיניי עצמו כעם חכם, אבל הוא ממש לא כזה, לא עם שמפורד בכל הגויים, אלא עם שמפורד בתוך עצמו, ובכך אנחנו עם שמפורר את עצמו לדעת.
הקטב המרירי מושל בנו בכל אורחות חיינו, אנחנו בוחרים בימין או בשמאל, אבל אף פעם אנחנו לא בוחרים בדרך הישר, שהיא לא שמאל ולא ימין.
לא דרך החרדים, ולא דרך האתיאיסטיים, אלה דרך הישר כפי שציוה לנו, ולימד אותנו יהוה אלוהינו אדון כל הארץ.
לכל אחד ואחד מאיתנו יש חלק בחורבן שממשש לבוא עלינו, ואף אחד מאיתנו לא יוכל להגיד ידי לא שפכה את הדם הזה, ועיני לא ראתה, ידע כל אחד מהעברים בני-ישראל כי ידיו שפכה את הדם הזה, אם במעשה, ואם במחדל, ועיניו ראו, והעדיפו לא לראות.
יש עוד סיכוי אחד להסיר את רוע הגזרה מעלינו בטרם פורענות, אבל הסיכוי הזה לא נמצא בימין, ולא נימצא בשמאל הסיכוי הזה נמצא בדרך הישר, בתורת יהוה אל חי שנתן ביד משה עבדו בהר סיני, ובערבות מואב.
דרך הישר אינה דרך ההלכה והרבנים, ולא בדרך החילונים, הדרך היא הדרך שיהוה אל חי אלוהינו התווה לנו בצמצום בשירה הנהדרת שלו שירת האזינו, ובברכה שברך משה עבד יהוה לפני מותו, לאמור " ויהי בישורון מלך, בהתאסף ראשי עם יחד שבטי ישראל".
ואם לא יהיו יחד שבטי ישראל, הם יוכו בשבט יהוה מכות גדולות ונוראות כפי שיהוה הכה אותנו בחרון אפו בשואה שהבאנו על עצמנו במלחמת העולם השנייה.
ידע כל איש ישראל, ותדע כל אם עבריה, כי את החורבן המתרגש עלינו בקרוב הם הביאו עצמם ועל צאצאיהם הם הביאו במו ידיהם.
ולעיר אשר בשומרון לא יקרא עוד עימנו אל, ויקרא שמה סר אל וצל מוות, כי סר יהוה האלוהים ממנה.
אפרים העברי
|
נכתב על ידי
אפרים העברי
,
17/6/2010 02:23
בקטגוריות אובדן, אזהרה, אימה, אכזבה, אמת, אפליה עדתית, בג"ץ, ביקורת, גולה, גירוש, דחיה, דתיים, הדדיות, הלכה, השמדה, התנחלות, זהירות, חורבן, חרדים, חרפה, טרוף, יהוה אל חי אלוהי העברים, יהוה אחד, יחסים, ישר, צדק, קטב מררי, רבנים, שמאל, שמע ישראל, תורה
הצג תגובות
הוסף תגובה
הוסף הפניה
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
|
דפים:
| כינוי:
אפרים העברי מין: זכר |