לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Cest MAGNIFIQUE.



Avatarכינוי:  Cest-MAGNIFIQUE

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

MIU MIU


love every beat of it!

לא צריך לציין שקולקציית S/S של מיו מיו מופיעה יותר מהרגיל בהמון בלוגי אופנה בזמן האחרון,

גם לא צריך לציין שכמעט כל הבלוגריות מאוהבות כבר ממזמן!!

אז מה נשאר לציין? שהן יפות ומדהימות ובלה בלה בלה ובלה, או שפשוט לחלוק על דעת הרוב?

אני ילך עם הזרם ויגיד שאני מ א ו ה ב ת ! מאוהב *surprise*

My favorites

בלוגריות שהנעליים בבעלותן: *Hate you!!*

miu-miu-flower-shoes

miu-miu-duchesse-rondine-rosa-1

Surce: The cherry blossom girl

 

Surce: Sea of shoes

 

miu MIU.

נכתב על ידי Cest-MAGNIFIQUE , 24/3/2010 21:02  
1918 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Happy B-day :)


 

Tumblr_kstxketmpx1qzyrwvo1_500_large

Tumblr_kychrwfyc11qztz63o1_500_large

4313086015_ff2fc43df0_large

 

כן כן יום הולדת.

ואאו היום הזה תמיד מרגש אותי יותר מהצפוי,

בדרך כלל הימי הולדת שלי לא כאלה מוצלחים

אבל נראה לי שטונייט גוננה בי אה גוד נייט (;

חוץ מזה הפייסבוק שלי מלא בהודעות ככה שהיה יום פורה בנוטיפיקיישנס.(:

 

גיפט קארד ענקקי בH&M ומלא בגדים מP&B וZARA אם אתם שואלים..

ללהלהלהלללההל.

נכתב על ידי Cest-MAGNIFIQUE , 12/3/2010 18:08  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



my bebes ;)


אתם יודעים, ישלי יומולדת עוד כמה ימים....... האמהאמ

מישהו???

ואו, באמת שהתאהבתי חזק במיו מיו האלה,לא יכולה להפסיק להסתכל!!

הם בדיוק מה שאני צריכה עכשיו!

משהו מעניין מכל החורף השחור הפרוותי והמשעמם הזהההה.

 

נכתב על ידי Cest-MAGNIFIQUE , 7/3/2010 14:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



New start.


בלוג חדש! מקווה לשמור על ערנותכם בשעה שאני מספרת את כל ה.....אני יתן לכם להחליט.

ממ.. טוב אז קוראים לי רוני(מקוריים ההורים שלי,הא?) ולא! זה לא בלוג אופנה,

אני קוראת לזה יותר.... 'notes blog',מממ איך אני יסביר, מין טוויטר כזה :) 

המטרה שלו היא להגיד מה עובר ומה עבר עלי היום, אולי גם קצת הומור(אולי לא, רוני!).

לא הולכת לחפור ולהראות את כככככללללל הקולקציות של גוצ'י!

ולא הולכת לעשות פה משטרת אופנה ולחשוב שאני מבינה משהו.

ההתעניינות שלי באופנה לא קשורה לבלוג עצמו ואני מקווה שזה לא יכנס הרבה לפוסטים פה!

Have a nice day <3

 

נכתב על ידי Cest-MAGNIFIQUE , 4/3/2010 19:40  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





506

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCest-MAGNIFIQUE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Cest-MAGNIFIQUE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)