לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Astronaut

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

Bitch, Its my birthday


עדיין מתלהבת מהבלון



 

HBD

   

נכתב על ידי Astronaut , 8/8/2014 18:01  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יולי אוגוסט




שלום לכולם! בשעה טובה חזרתי מישראל.

למרות המצב הלא מתוכנן, הספקתי לעשות רוב מה שרציתי.

השנה לא הרגשתי טוב כמו שהרגשתי שנה שעברה. אולי בגלל שזה לא מרגש כמו שנה שעברה,

או כי לא פגשתי את האנשים שפגשתי שנה שעברה, וכנראה גם בגלל המצב.

אבל היה נחמד.


קצת לפני זה הייתי בטקס הסיום של בית הספר שלי.

אני לא אוהבת שברוב הפעמים, פה במונטריאל לפחות, הכיתה נורא לא מגושבת. אנשים לא ממש מכירים אחד את השני, אולי בשם, וגם לא תמיד.

ובטקס סיום זה לא היה מרגש ומאוחד, לעומת נגיד טקסי סיום בישראל.

אבל סוף סוף סיימתי בית ספר. ועכשיו אני חופשייה וכול החיים לפני... סתם לא. עכשיו קולג'. אמל'ה.

אם המצב לא ישתנה, ואני עדיין אהיה מנודה ובודדה, אל תדאגו, אתם תיהיו הראשונים שתדעו


אין לי כוח להעלות תמונות מישראל, וגם אין טעם.

גם אין טעם להעלות את התמונות האלה, אבל טוב שיהיה, זה רק איזה 5 תמונות.

 










 

 

ודרך אגב, אם בא לכם להיות ממש חמודים, תוכלו להמליץ לי על שירים טובים לשמוע!
אני במחסור שירים מטורף... אז זה יהיה ממש נחמד מצדכם:)

נכתב על ידי Astronaut , 7/8/2014 02:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





25,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAstronaut אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Astronaut ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)