לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  דנדושית הדרדסית XP

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

עדכון - חוויות מליל הסדר D:


וואיי הרבה זמן לא עדכנתי פה O:

האמת? לא היה לי חשק וגם לא היה כ"כ על מה.

אבל עכשיו אחרי ליל הסדר והכל חזר החשק ויש גם על מה לעדכן (:

~~~~~~

אז בסדר היה ממש כיף ! D:

אצלנו גם קוראים את כל ההגדה כי דוד שלי דתי אבל זה לא כזה נורא.

זה דווקא נחמד ויש גם קטעים שכולם מביאים יציאות מצחיקות כאלה XD

אני לא כ"כ זוכרת אותם אבל שאני יזכר אולי אני אכתוב ואני אני זוכרת שממש ממש צחקתי ><"

וואי נכון תמיד ששרים אחד מי יודע תמיד יש את זה שנחנק שמגיעים ל-13, תמיד יש את זה שמתבלבל באיזשהו שלב ותמיד יש את זה ששר אלוהינו אחד יותר מכולם (הפעם זאת הייתה אני שהמשיכה XD)

ותמיד יש מישהו שצועק את המספרים.

ולא משנה באיזה בית זה תמיד יהיה את האנשים האלו אהה ויש את היבשים שלא שרים בכלל XD

אצלנו יש את כל הסוגים וזה מצחיק כי אם יש מישהו שממתבלבל תמיד יש אחד שמתקן אותו, בקיצור מצחיק

בליל סדר אני ובת דודה שלי ישבנו אחת ליד השנייה ובן דוד של אמא שלי (הוא גם שלי אז לא?) הוא בן איזה 20 ומשו התחיל לזרוק עלינו כרפס ואז זרקנו עליו ניירות וכמובן את מי תפסו? אותי !

אבל היה מצחיק XD

וזהו חפרתי יותר מדי ><"
~~~~~~

יום אחרי הסדר עשינו על האש.

היה ממש ממש ממש טעים ! D:

אני מתה על פרגיות זה השיפוד הכי טעים מכל השיפודים. P:

~~~~~~

היום אני הולכת עם המשפחה לשיט ורכיבה על סוסים (אני רוכבת כבר 4 שנים D:)

נראלי יהיה ממש כיף ! (:

 

טוב יאללה ממש חפרתי אז תמונה וסלאמת


 

ביי ביי, גיבו P:

נכתב על ידי דנדושית הדרדסית XP , 31/3/2010 10:00  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

506

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנדושית הדרדסית XP אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנדושית הדרדסית XP ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)