לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It’’s My Life


החיים שלי.

Avatarכינוי:  AngelOfDarkness

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

4/2010

השיעמום הורג ....


רשום 20 אנשים שאתה מכיר:

1.נטלי

2.דניאל .ג.

3.מאשה

4.נטשה

5.אוריאן

6.רותי

7.אנה .ר.

8.אמיר

9.דאשה

10.אלינה

11.איגור

12.אלה

13.אור

14.עינב

15.ורד .ס.

16.ארתור

17.קטיה

18.מאור

19.אירה

20.עדן

 

עכשיו, ענה על השאלות:

 

- כמה זמן אתם מכירים את 13?חצי שנה

 - עם מי הייתם מעדיפים להתקע על אי בודד, עם 11 או עם 5? 5

- איזו תכונה אתם הכי אוהבים ב16?האכפתיות שלו

- האם אי פעם הייתם יוצאים עם 9? לא..

- לאחורנה יצא לכם לפגוש את 7? כן

- מה לדעתכם הכי מייחד את 19? ממ היופי xD

- אם הייתם צריכים לאכלס את העולם מחדש, עם מי הייתם עושים זאת?עם 1

- כמה זמן אתם מכירים את 12? שנה

- איזה מוזיקה 8 שומע?מזרחית

- מה הדבר ש17 הכי שונא לעשות? לנקות? S:

- האם הייתם יוצאים עם 20? לא...

- האם ל6 יש פירסינג כלשהו? לא!!

- איזו תכונה במראה החיצוני הייתם מחליפים עם 18? מממ כלום

- מה הדבר ש15 הכי אוהב לעשות?לצאת עם חברות

- האם 3 יותר גבוה מכם? לא

- מהו שם המשפחה של 15?סגאל

- האם אי פעם נמשכתם ל2?חח לא

- האם לדעתם יש סיכוי ש4 ישדוד בנק?יש מצב

- מה הסבירות ש11 יעשה ניתוח לשינוי מין?נמוך מאוד O.O

- מה לדעתם הסיכוי ש15 שייך למאפיה?גבוה , חח סתם

- האם יש סיכוי ש8 הוא בעצם מרגל של הFBI? אני מקווה שלא O:

- מה המתנה הכי טובה שאפשר לקנות ל10 ליומולדת?מממ דובי ענקי

- האם אתם מתגעגעים עכשיו ל16? ברור!!

- האם 18 בנאדם מצחיק?הכי מצחיק שיש!!!

- מה הסיכוי ש4 בעצם שייך לזן חייזרים שבא לחקור את כדור הארץ?חח נמוך

- איפה אתם רואים את 1 בעוד עשר שנים? נשואה וחיה בעושר ואושר (:

- איך הכרתם את 9? בפנימיה

- מה משותף בינכם לבין 2?שנינו שחומים

- האם 6 רווק?כן

-  מה לדעתם המקצוע שהכי יתאים ל17?מממ זמרת

- מה אתם הכי אוהבים ב1?שהיא סטלנית

- את הכל האם 7 יכולל ללקק לעצמו את המרפק?לא נראה לי...

- האם הייתם מוכנים לגור עם3 באותו בית?ברור , עכשיו אני גרה איתה באותו חדר XD

- האם אתם זוכרים את תאריך יום ההולדת של 12? כן ה23.12

- מה לדעתכם כח העל שהכי יתאים ל14? מממ לא יודעת

- האם ל20 יש חיות מחמד?כן - כלב

- מהו לדעתכם הסוד האפל של 13?שהוא מטומטם >.<

-  מה הסיכוי ש10 הוא האח האבוד שלכם?חחח נמוך

-
נכתב על ידי AngelOfDarkness , 24/4/2010 12:46   בקטגוריות שאלונים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מאושרת (:


כל כך טוב לי עכשיו .... יש לי מצב רוח טוב והכל הולך טוב ... ערב יום העצמאות היה פשוט מעולה!!! היה מצחיק בטירוף ונהניתי מכל רגע D: אני חושבת על להמשיך את שנותיי האחרונות בתיכון בפנימיה.. לסיים על זה ולהמשיך הלאה , הרי בשביל 3 שנים להתחיל הכל מחדש , לשנות את חיי בין רגע זה מטומטם ולפעמים צריך להסתכל על החצי כוס המלאה ולא על הריקה .. אני מרגישה שהזמן עושה את שלו וכל יום ויום חיי משתפרים , סוף סוף הבנתי שהכל ביידים שלי ואני לא צריכה לחכות שמה שאני רוצה , שמה שעושה לי טוב פשוט יפול מהמשמיים אלא ללכת ולהשיג אותו , מי יעזור לי אם לא אני עצמי . אני מקווה שהמצב שלי ימשיך ככה!! נמאס לי מהדיכאונות , נמאס לי לחשוב על מוות , על הרע שבחיים!!! צריך להתחיל לחשוב חיובי , לחיות את החיים כמו שצריך בדרך שלי !!! התחלתי להתחבר לאנשים בחיים לא חשבתי שאתחבר אליהם ... צריך לתת לכל בנאדם צ'אנס ולגלות את החיובי , שלא תמיד מה שנראה הוא מה שמסתתר.

נכתב על ידי AngelOfDarkness , 23/4/2010 21:48   בקטגוריות אופטימי, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רע לי :-(


 

 

אוףף הראש לי כל כך מתפוצץ...

אני מרגישה כאילו כל כך בא לי לשבור משהו מרוב עצבים....

אני לא מבינה מאיפה מהם !! אני לא מבינה למה אני נכנסת לדיכאון!!!

אילו דברים שקורים כל הזמן ואני נכנסת לדיכאון פתאום....

גם הנושא הזה של לעזוב תפנימיה או לא משגע אותי , אני כל כך לא יודעת מה לעשות ואני מפחדת לעשות טעות שתעלה לי ביוקר....

אני משתגעתתתתתתתתתתתת

ועוד זה שהייתי מאוהבת בו ונפרדנו אחר כך חזרנו לכמה זמן ואז נפרדתי ממנו למרות שהיו לי עדיין רגשות אליו הרגשתי שהקשר הזה סתם נמרח אבל הוא כל הזמן מתקשר ושולח הודעות באייסיקיו ואני כמו מטומטמת עונה לו , זה חזק ממני ואני לא מצליחה לסנן אותו בגלל הרגשות שעוד נשארו לי אליו ... הוא כל הזמן אומר שהוא אוהב אותי , שהוא מתגעגע ואני מנסה לשקר לו אני לא אוהבת אותך וזה אבל העניין משגע אותי.. ואפילו ניסיתי לשכנע אותו לרפות ממני אבל הוא אומר שהוא לא מוכן לוותר עליי ... יהיה לי הרבה יותר קל לשכוח אותו אם הוא ירפה ממני.... אפילו שאני מנסה לחסום אותו מהאייסי למשל אני מורידה תחסימה בעצמי כמו מטומטמת...

אני לא יכולה ככה ><

אני לא יודעת מה לעשות.... אולי אני אנסה לתת לו צ'אנס??? אולי לא???

לא יודעת כברר ... אני לא יכולה איתו ולא יכולה בלעדיו... זו הרגשה כל כך מוזרה S:

 

 

נכתב על ידי AngelOfDarkness , 15/4/2010 11:46   בקטגוריות פסימי, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון חמדמד P=


 

צבעים:

 

איזה צבע אתה שונא? צהוב צבע עיינים שאתם שונאים: אין ממש כזה... צבע בשיער שאפעם לא היית צובע? כתום איזה צבע של בגד בחיים לא תלבש? אין כזה

צבע שבחיים לא תצבע את החדר: צהוב , כתום , שחור מאכלים: המאכל שאמא מכינה הכי שנוא עלייך? בורש הפרי השנוא עלייך? יש הרבה XD ואחד מהם זה אבוקדו (זה פרי נכון? O: )

איזה מסעדה אתה הכי שונא? למה לי לשנוא מסעדה ?? O.O אוכל של איזה עדה אתה הכי פחות אוהב? של בוכרים , יותר מידי בשר השתיה השנואה עלייך? אשכוליות!!!

בגדים: איזה בגד בחיים לא תלבש לדייט ראשון? ממממממ מכנס רחב XD עם איזה בגד בחיים לא תלך לישון? שמלה או ג'ינס צמוד מה מותג הבגדים השנוא עלייך? אין כזה... עם מי אתה שונא ללכת לקניות? אם בנים שאין להם כח להסתובב בהרבה חנויות .

איזה בגד בחיים לא תקנה לעצמך? ג'ינס רחב.. חיות: שמות של חיות שאתה הכי שונא? אמממ אין כזה איזה קול של חיה אתה הכי שונא? דג

איזה תחפושת אתה הכי שונא של חיות ואפעם לא תתחפש? מקק איזה חיה הכי מכוערת בעייניך? מקק!! איזה חיה בחיים לא תגדל בבית? אממממ פילים , ג'ירפות וכדומה בני זוג: איזה תכונה של הבן/בת זוג אתה הכי שונא? חוסר כנות

עם איזה מישו בחינת אופי לא היית יוצא? מישהו שחושב את עצמו ליותר ממה שהוא.

לאיזה מספר של בני זוג אתה רוצה להגיע עד יום מותך? אמממ לא יודעת

עם איזה מישו בחינה חיצונית לא היית יוצא?שנראה כמו סיני XDD סתם לא יודעת...

עם איזה בן זוג הכי כייף לישון בלילה? מישהו מלא XDD

>
נכתב על ידי AngelOfDarkness , 14/4/2010 15:06   בקטגוריות שאלונים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Take It Or Leave It


 

וואו כמה זמן לא כתבתי בבלוג...

לא מצאתי זמן מתאים ולא הייתה לי מוזה לכתוב אבל עברו עליי הרבה דברים בשבועיים האחרונים...

הנושא שהכי מהדהד לי בראש שגורם לי פשוט לרצות להתפוצץ  להיכנס לתרדמת ולהתעורר שנה הבאה עם החלטות

שלא אני צריכה להחליט.. החלטה חשובה מאוד , ההחלטה הזאת שתקבע לי את שלוש שנים הבאות

האם להישאר בפנימיה ובביה"ס  או לעזוב ולעבור לבית ספר בעיר שלי או בעיר קרובה יותר

דיברתי עם כל כך הרבה אנשים  וכולם נתנו לי עצות חשובות ובסופו של דבר החלטתי שהדבר ביותר בשבילי

כדי להיות מאושרת באמת  הוא לעזוב את הפנימיה ולעבור לביה"ס ... אבל אחרי שדיברתי עם אח שלי ,

ודעתו חשובה לי מאוד וחוץ מזה הוא היה בפנימיה הזאת והוא מבין הרבה בעניין הזה ,

 אמר לי שזה ממש טיפשי מצידי לעזוב ואמר לי את החיובי שבפנימיה  פתאום  ההחלטה שלי התערערה

 ואני פשוט לא יודעת מה לעשות.. מרוב שהראש שלי מתפוצץ החלטתי שאני אשתמש בעצה 

שמישהי נתנה לי לכתוב את הדברים הרעים והטובים בפנימיה ולראות איפה יש יותר דברים...

 עשיתי את זה ורשמתי כל מה שעלה לי לראש והדברים הטובים והרעים

היו בערך אותו דבר , וזה עוד יותר ערער אותי!!!

מה עוד נישאר לי לעשות??? אן דן דינו?? כזאת החלטה חשובה ואני לא יודעת מה לעשות....

אבל מה ששמתי לב אחרי שכתבתי את זה שבצד הדברים הרעים בפנימיה יותר קשורים לבית , למשפחה , למרחק

ואילו בצד של הדברים הרעים היו דברים שיותר קשורים לביה"ס ...

נכון שזה בית ספר מעולה והוא עוזר לי הרבה , אבל האושר שלי עדיין יותר חשוב!!!

בנתיים אני חושבת יותר על לעזוב מאשר להישאר , אבל אני עדיין לחשוב טוב מה יהיה יותר טוב לי

אני מפחדת שאם אני אישאר אני אתחרט על זה כי אני לא יודעת מה יהיה שנה הבאה

אבל מצד שני גם אני לא יודעת מה יהיה בבית ספר חדש עם אנשים חדשים שאני לא מכירה

חוקים אחרים ומורים אחרים ...

אוףףףףףףףף ><

זו החלטה כזאת קשה ובסופו של דבר אני צריכה להחליט אותה ואני מקווה שיהיה טוב וההחלטה שלי

שרוב הסיכויים תהיה לעזוב תהיה ההחלטה הנכונה.

 

אני מקווה שיהיה טוב ושיהיה בסדר (:

אחרי הכל יש לי עד הסוף השנה להחליט....

 אוהבת את כולכם  3>

 

 

 

 

 

נכתב על ידי AngelOfDarkness , 13/4/2010 21:28   בקטגוריות בית ספר, פנימיה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngelOfDarkness אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AngelOfDarkness ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)