לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי אם אני לא אכתוב מי יכתוב?


דברו והקשיבו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2012

שקט של בית ריק.


אני לא מחשיב את עצמי כאיש נחמד מדי... אני גם לא מתיימר להיות כזה מול אחרים. יש צדדים לאישיותי שבוא נאמר, לא הייתי רוצה למצוא את עצמי לבדי מולם בסמטה חשוכה. ככה זה, החיים לא לימדו אותי להיות אדם קל, עשבים מרים, מרעילים את הנפש.


 


אם יש לי יתרון כלשהו מול אחרים. אולי רק זה? אני מאמין שאני לפחות מודע לכך שאני סך חוויותיי ולא איזו דמות הרואית שאיכשהו הצליחה להתגבר על הנורא והאפל תוך אמונה בדרך הצדק והיושר ודבקות בעקרונות או אידיאלים שבאמת נתקלתי בהם רק בסרטים של דיסני.


 


אז אני משתדל... למען השם כמה אני משתדל.


 


אשתי לשעבר מאשימה אותי (בפני ילדיי) שוב ושוב שאני אדם רע, זדוני ומרושע. אז כמו שאמרתי אני לא מתיימר לומר שאני אדם נחמד מדי... אבל רע?!?


אני אחסוך לכם את כל הפרטים, זו סך הכל קנאה.


 


היה לה חבר שנתיים, היא גילתה שאני מתעתד להנשא בשנית, לא עבר יום והיא מייד הציגה בפני הבחור שאלה מהותית ומאוד עקרונית...


 


יחסיינו לאן?


 


לזה הנ"ל השיב... מה רע פה?


 


מיותר לציין שהוא היסטוריה. 


 


לא צלחה לה דרכה... ואילו אני, אין לי מה להלין על גורלי. בשנים האחרונות רובו שפר עליי, ומנת חלקי רווחה. שלה, לאו דווקא... אלא שאני תמה. מה גורם לה להשוות את פרוסת העוגה שלה למנה שלי? מה לי ולה? מה הקשר? לא יותר מאיזה סנטימנט ישן ועבש שלא נותר בו די כדי להרטיב את הגרון בקללה עסיסית.


 


צרות עין, לא יותר. 


 


ועכשיו הילדים שלי שם, לשבוע... והילדים האחרים שלי בשם אחר. לאותו השבוע. וכולם חסרים לי עד כאב ואימה. הצער גואה בעיניי.


השקט הזה בבית...


 


כמה פעמים פנו אליי מני אלה ומני אחרים ואמרו הלוואי עלינו איזה סופ"ש בלי הילדים. אני רק מגחך ואומר שסופ"ש פעם ב... זה באמת נחמד. אבל כל סופ"ש שני זה אולי קצת יותר מדי. זה יותר מזה, למעשה הגישה אל הילדים נמנעת במקום כלשהו. אתה מנותק מהם. יש מחסום שכמעט ובלתי אפשרי לעבור.


 


אז אולי אני לא איש נחמד. אבל אין בי רוע או זדון. אני לא מאחל לאף אחד רע. לא משנה כמה הוא ראוי לזה.


 


כל מה שמשנה לי עכשיו זה שהילדים כולם יחזרו כבר הביתה ויפריעו לשקט הזה הכל כך נח ועם זה כל כך לא נעים...


 


 


 


 

נכתב על ידי , 7/8/2012 00:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 48

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנתן נתנזון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נתן נתנזון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)