לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי אם אני לא אכתוב מי יכתוב?


דברו והקשיבו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

9/2012

חברים


אם יש תובנה טראגית אחת בחיי היא שכל אדם שיוצא מהם למעשה משאיר אותי ברווח.

למה זה כך?

אינני יודע, אבל אין לי אף לא אדם אחד בחיי שנותן יותר משהוא מקבל.

 

אבל יש כאלה שמנסים, שמעריכים, וזה מספיק, בד"כ. זה מספיק עד שפתאום נאמר משהו מספיק בוטה כדי להבהיר לך עד כמה אתה נלקח כמובן מאליוץ

ואז, מה לעשות, קשה לי להבליגץ. אין לי שיבה להבליג בעצם, אני ממילא לא מקבל כאן הרבה.

 

אני מניח שזו הסיבה שהבלוג הזה ניעור לחיים, זה מספק איזה צורך באינטראקציה. מוקף ככל שלא אהיה ב"חברים", חלקם פה עשור וחלקם שניים. מרביתם אנשים טובים שקשה לי לדבר בהם סרה, אלא מה, זהו העולם... אדם חי ב ד' אמותיו, וכל המתרחש מחוצה להן... לא עניינו...

 

אני תוהה אם באמת אני מצפה לכל כך הרבה?

לתחושתי, כשאני מעז לצפות למשהו בכלל אז הכל מתפוצץ לי בפנים.

 

בקיצור, מתפנה המקום של החברה הכי טובה, אין הרבה דרישות, יש הרבה הטבות. קורות חיים במייל...

נכתב על ידי , 20/9/2012 01:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 48

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנתן נתנזון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נתן נתנזון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)