לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי אם אני לא אכתוב מי יכתוב?


דברו והקשיבו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

9/2012

דברים שלא מדברים עליהם


הטינאייג'רית: "השמלה שלי יפה?"

אני: (מבט בוחן מלמעלה למטה.) "לא! היא די מזעזעת, זה בד שהיה יותר מדי קיטשי כדי לעשות ממנו מפת פיקניק, גזרה שדחו בשנות החמישים כי היא היתה שמרנית מדי, וילדותי ברמה של פורנו פדופילי."

האם: "אני דווקא חושבת שזה יפה"

אני: "אני מניח שגם לאסונות טבע יש את החן שלהם"

הטינאייג'רית: "בעיני זה יפה ואני לובשת את זה להיום בערב"

אני: "לפחות כל הגברים שיהיו שם הם או הומואים או אוטיסטים (מצד המשפחה של אשתי אני גרסא מופרכת למשפחה מודרנית"

האם: "כן והם כולם דודים שלה"

אני: "מסורתית פדופילים הם בדרך כלל דודים"

 

ושתבינו שמשם זה עוד התדרדר...

 

נכתב על ידי , 21/9/2012 16:01  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 48

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנתן נתנזון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נתן נתנזון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)