לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי אם אני לא אכתוב מי יכתוב?


דברו והקשיבו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2012

לכבוד מר יאיר לפיד.


מר לפיד הנכבד,


קראתי היום שהדף שלך בפייסבוק עבר 70,000 חברים. ברכותיי. עם זאת קשה לי לומר שהמספר הזה מרשים אותי. האופן בו אני רואה את מדינת ישראל היום לא בדיוק גורם לי להעריך מדי את דעת הרוב. דעת הרוב זיכתה אותנו בכמה מן האנשים היותר נלוזים שזכו לעמוד בחוד החנית של הנהגת מדינת ישראל. והם אלו שדרדרו את אמות המידה וטוהר המידות כאן לשפל שקשה למצוא לו אח ורע בכל אומה. מתוקנת יותר ופחות.



נשיא המדינה, יושב על אונס.

ראש ממשלה אחד הודח בשל חשדות מזעזעים בחומרתם.

בכלל הנשימה נעתקת כשאני מונה בראשי כמה מבעלי התפקידים הבכירים ביותר במדינת ישראל הורשעו בעבירות כאלו ואחרות. 



לאט לאט אני משתכנע שאתה אדוני האיש הנכון. מודה ומתוודה שהרבה מזה נובע פשוט מאכזבה רבה מהקיים. אני כמובן לא היחיד שמרגיש שהאנשים ששולטים פה, עושים את זה כבר הרבה מדי זמן ועושים את זה די רע. בודאי לא היחיד ששואל האם לא הגיע הזמן לשינוי מהותי? לא רק לטרוף את הקלפים אלא להחליף לגמרי את החפיסה.



אני לא היחיד שכבר הגיע מזמן למקום שבו אני מתלבט אם לעודד את ילדיי לעזוב את הארץ (נסיבותיי האישיות לא מאפשרות לי לעשות זאת בעצמי) מאידך, כמה לא קל לי להודות בתבוסה מול אותם אנשים שמנווטים אותנו אל מה שמרגיש כמדחי אל דחי. קשה לי לוותר על הפטריוטיות שהיתה בי בצעירותי אך היום, זו נלחמת על קיומה.



לא רק מול פרשיות השחיתות שעולות חדשות לבקרים. באיזו זחיחות דעת אנשים שמורשעים בדין, שוב ושוב מתברגים לרשימה כזו ואחרת. באיזו הרשעה בדיוק אין קלון?!? מבחינתי אין כזו, ב36 שנותיי איכשהו הצלחתי להשאר נקי כפיים לא ברור לי למה שמנהיגיי לא יהיו מסוגלים לעשות זאת.


די להציץ בחדשות, והתמונה המטיירת... לא מחמיאה.



מר לפיד, אני מוכן לתת לך את קולי בבחירות הקרובות, רק אבקש להסביר מדוע אני מוכן לעשות כל מה שאזרח אחד יכול כדי שאתה תבחר להנהגת המדינה הזו. כי בתוך תוכי אני רוצה להאמין לך, שאתה פה לא כדי לפאר את שמך אלא כדי לעשות משהו כדי להבטיח את עתיד המדינה הזו, שהיא כל מה שעומד בין כל יהודי וכל ישראלי לבין... ההיסטוריה מלמדת שהאפשרויות פה מגוונות ולא מלבבות.



אני רוצה להאמין שתזכור מי היית רגע לפני שיכריזו על תוצאות המדגמים והבחירות. מה הבטחת ומה אמרת. שתזכור כמה אני ושכמותי עייפים מהבטחות ריקות, והצהרות שאין מאחוריהן דבר. שתבין שהצבעתי עבורך לא בגלל שזיהיתי את פנייך ממהדורת החדשות, ולא בגלל ייחוסך המרשים. תזכור שנתתי בך אמון שתקיים את ההבטחות שנתת רגע לפני. ושתעשה הכל כדי לקיים. רובנו ריאליים ומבינים ששום שינוי לא יחל ויגמר ברגע אחד. אבל היינו רוצים לראות אותך צועד 4 שנים בכיוון הנכון.



האם לא הגיע הזמן שמישהו יעשה את זה? 


האם לא הגיע הזמן שהמילה מנהיג סוף סוף תשוייך לאדם שאכן יוביל אותנו למקום טוב?


מר לפיד, אני רוצה להאמין שאתה תהיה מנהיג כזה.

אני מבקש ממך להיות מנהיג כזה...


נכתב על ידי , 4/10/2012 03:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 48

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנתן נתנזון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נתן נתנזון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)