לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי אם אני לא אכתוב מי יכתוב?


דברו והקשיבו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2012

תראי אמא בלי ידיים


למה יותר מהכל קשה להרפות?

גם מדברים שאינם, מעולם לא היו, ולא יכולים להיות?

 

היום הזה התחיל בשבירת קירות (בשיא הרצינות קיר קיר חגורת בטון ולבנים קונגו ופטיש 5 קילו) והמשיך בניפוץ אשליות.

 

למצוא זוגיות ששווה משהו קשה בכל גיל, ב60 זה מאוד מאוד קשה.

אחרי 20 שנה לבד, את סחורה פגומה, אין לך הרבה סיכוי לקיים או להתקיים במערכת יחסים נורמלית.

אחרי 20 שנה בלי, את לא שווה כלום בסקס.

 

ashes to ashes

dust to dust

if you don't take it out and use it

it's going to rust!

 

שנה מגיל פרישה, לא את לא מועמדת אטרקטיבית לשום מקום עבודה. לא זה לא שמנה כמה את מתאימה טובה או מרגישה צעירה.

לא זה באמת לא משנה כמה את מרגישה צעירה, לכל מי שייגע בך תרגישי זקנה לפחות כמו שאת באמת. 

לשים את כל חסכונות חייך על בית חלומותייך עלולה להיות טעות בכל גיל, בגיל 60 זו טעות ודאית וברורה.

 

לא היתה לי מטרה לפגוע, היתה לי מטרה להעיר אותה לפני שהמים עולים מעל לראש.

העבודה הזו שלא נראית לך, קחי אותה! תמצאי אחת טובה יותר? קחי. אבל אל תשארי בלי כלום.

הבחור הזה שלא נראה לך משהו, קחי אותו! תתאמני עליו, תאמיני לי את לא מציאה.

 

אבל בינתיים הזמן עובר, וכל דקה שחולפת לא תחזור...

לא מתיימר לומר שיש לי את כל התשובות, אבל אם את לא רוצה לשמוע את אלה שיש לי, פאקינג אל תשאלי כלבה!

 

נכתב על ידי , 10/10/2012 01:45  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 48

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנתן נתנזון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נתן נתנזון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)