לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי אם אני לא אכתוב מי יכתוב?


דברו והקשיבו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2012

על הרכבת המהירה לתל אביב


האיש שבמושב שמולי, ראש בצורת ביצה מגולח כדי להסתיר את סימני ההתקרחות, מכנס רכיבה שחור קצרצר, שלא משאיר הרבה מקום לדמיון, אפילו לדברים שלא היית רוצה לדמיין. מדבר בטלפון עם מסך יותר גדול מהלפטופ שבו אני משתמש עכשיו בהתחלה על ענייני עבודה, ועכשיו עם החברה. דברים אישיים יותר או פחות. באנגלית אומרים שאנשים מסויימים לובשים את הלב על השרוול. הכל בחוץ, חשוף ורגיש. זה לא המצב כאן זו קהות מסויימת, לסביבה. לעולם. האמת היא שאני פשוט מעדיף לא לדעת... לא ענייני ולא מעניין, ואני לא בנוי לנטרל רחשי רקע...

 

בדרך לפגישה, תוכנית עסקית על הלפטופ, היחיד מתוך 4!!! שיש לו סוללה שתחזיק נסיעה שלמה לתל אביב. בלב לא קל, וממקום שבו אני כבר כמעט לגמרי לא מעוניין. בוקר קר וריק שהגיע אחרי כל כך הרבה אכזבה... כל מי ששוחחתי אתמול איתו, עצב, צער, פחד, וכמה שקשה לי עם הלב על השרוול להתעלם באלגנטיות, לומר לא ענייני, אתם יודעים לנטרל רחשי רקע.

 

השפעת שקע ברומטרי של מצב הרוח? ומה יהיה לנו היום???

 

מישהו רוצה להפגש מאוחר יותר? היי כמה יוצא לי להגיע למרכז העולם?

נכתב על ידי , 25/12/2012 08:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 48

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנתן נתנזון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נתן נתנזון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)