לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי אם אני לא אכתוב מי יכתוב?


דברו והקשיבו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2012

געגוע ואכזבה


זכרון ותמונה,

הילדה הרזה והגבוהה 

בפיג'מה מהוהה שירשה מאחיה הגדול

השעה מאוחרת מדי ליום הזה ומוקדמת מדי ליום הבא

שערה נופל בגלים על כתפיים שמוטות מעייפות

ועדיין היא ממאנת בטרוניה גלויה

לעלות על משכבה ולישון

 

בימים רחוקים של ורוד חיוור חדש 

כשטרם היו לה מילים לבטא את אותן טענות

בכי קורע לב היה מרעיד את הבית

ואני הייתי נושא אותה על כפיים

ומערסל אותה בחיקי 

ואיכשהו לפעמים זה היה עוזר

ואיכשהו לפעמים היא היתה נרדמת

 

והיא עכשיו סוף סוף במיטתה שוכבת,

אותה מיטה מפעם רק שפעם היתה בה הרבה פחות ילדה

האנחה היא לאזניי בלבד

היא האחרונה שלי

ולרגע אחד ארוך ממאה

אני כואב את כל הילדים שלא ייוולדו לי

 

לרגע אחד אני מתגעגע לורוד ותכלת חיוורים

התחלה חדשה והבטחות גדולות

שלאף אחד לא באמת אכפת אם יתקיימו או לא.

בודאי שלא לי...

נכתב על ידי , 28/12/2012 00:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 48

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנתן נתנזון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נתן נתנזון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)