לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי אם אני לא אכתוב מי יכתוב?


דברו והקשיבו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2013

נחמה פורתא


דברי אליי נחמה


האין זה דבר פעוט לבקש


רק כמה מילים,


מה הם מילים


הבל פה חם שהיית נושפת על אצבעותייך


תני לאד הזה קול, צורה, וכוונה


אולי יהיה בו די


אולי יהיה בו די


כדי להמעיט בערך תחושת האבדן הזו


 


לא אדרוש ממך את הנשגב


לא פתרונים לחזיונות לילה


מזור לפצעים שאי אפשר שיחלימו מאליהם


 


רק כמה הבטחות למחר שבו כל זה יחלוף


הסברים משכנעים לכך שכל שרואות עיני הטובות


אינו שם,


לא באמת


 


לו רק היית מבינה עד כמה אני צמא לבורות והטעיה צוננת,


ואם רק תדעי לנפשי אפשר שארווה


האמנם לא תדעי שהאמת הצרופה אינה חידה לי?


 


שקרי לי,


לך אאמין.

נכתב על ידי , 19/1/2013 04:34  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 48

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנתן נתנזון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נתן נתנזון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)