לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי אם אני לא אכתוב מי יכתוב?


דברו והקשיבו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  




הוסף מסר

2/2013

יכולת בהיקף נרחב מול העדר שאיפות


את מרבית חיי הבוגרים כמו גם את כל ימי בחרותי ומרבית ילדותי העברתי תחת הצורך לשרוד. לא היה זמן, לא היתה באמת האפשרות לעצור לרגע ולחשוב על רצונות ומטרות. שאלתי את עצמי לראשונה מה אני רוצה להיות כשאהיה גדול לפני שנה בערך. זה כבר די גדול...

 

אז מה היה לנו שם? 

 

הייתי מהנדס, ומנהל פרוייקטים, סטארטאפיסט, איש עסקים, מנהל מכירות ושיווק ובטוח שהיו עוד...

שנאתי כל רגע!

 

אבל הייתי צריך כסף, הסחה, לברוח, לעשות משהו עם עצמי.

היום אני לא צריך כלום, אני אדון לעצמי... היום אני צריך למצוא מה לעשות עם הכסף...

 

 

אף פעם לא הייתי במקום שבו אני יכול לעשות מה שאני רוצה. או אפילו לשאול. היום אני יכול והחלל הזה שבקרקעית הנפש לא מחזיר שום הד.

 

אני לא רוצה... למה לטרוח? מה הטעם, מה התכלית?

 

אני משועמם זה בערך הכל, אבל מה ההבדל? להיות משועמם בעבודה? עשיתי את זה שנים...

 

למישהו יש רעיון לאיזו תכלית נעלה?

כולי אוזן.

 

נכתב על ידי , 2/2/2013 01:43  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 48

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנתן נתנזון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נתן נתנזון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)