לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי אם אני לא אכתוב מי יכתוב?


דברו והקשיבו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  




הוסף מסר

2/2013

פוסטים תכופים... אי של ודאות בעידן המודרני.


תמצית ישראבלוג...


 


נשים:


 


חיי המין שלי.


 


1. כותרת בוטה, תיאור גרפי של מה נכנס לאיפה וכמה חזק, תיאור מדוקדק של מי גמר מתי איפה על מה בתוך מה וכיו"ב. לרוב הקדמה קצרה ובלתי נמנעת לאירוע טרגי/משמח/משמעותי/משמים שהוביל לזיון המתואר + תמונה נטולת ראש בבגדים תחתונים. רק שלה, תודה לאל!


 


2. כותרת בוטה, בכיינות כללית, כמה אכלתי לרוב 2 כפות אורז, בולמוס מטורף. הלקאה עצמית על כמה הכותבת, שמנה, בהמה, חסרת כח רצון, ובאופן כללי עלובת נפש. התחייבות לרוץ עד באר שבע כדי להפטר מהקלוריות. כמה לא מבינים אותי, אף אחד לא אוהב אותי, אהה כן הזדיינתי אתמול, לפני שבוע, החודש, מתישהו אני מקווה להזדיין... אוהבת מלא נשיקות!




3. כותרת שמבטאת כמה אין לכותבת חיי מין!!! למה למה למה??? כי לא מבינים אותי, אף אחד לא אוהב אותי, אכלתי שתי כפות אורז בולמוס מטורף, אני שמנה, אין לי כח רצון. ולא תאמינו כמה מגיבים היו שמחים להציע את שירותיהם לגברת אם רק היתה להם אישיות... חבל...




4. אני מזדיינת המון, אני האמת רוצה זוגיות, אבל מתה מפחד מזה ולא מודה! אז בינתיים אני מזדיינת, לא מספרת איך ומה, כי אני עושה הכל... אז תפעילו את הדמיון... ועדיף שכך כי בחיים אני די כוניפה...




5. זה הבלוג של ורד, אני בת 16, שמתי סקייפ, מסרים מיידיים, ואימייל בבלוג, אני חרמנית אש אבל ביישנית אז בינתיים מוכנה לעשות רק טקסטסקס כשאתם מולי במצלמה, בתמונה רואים שאני נורא חמודה, ובכתיבה שאני נורא בוגרת...  BRB "משה קום מהמחשב ותעזור לי עם  הילדים, ויאללה לך לישון מחר אתה צריך לקום מוקדם לעבודה במכון הטסטים בחולון."




6. אני פה כדי לדבר על דברים אמיתיים, על החיים, אני עמוקה, תראו אותי, קבלו אותי תאהבו אותי... אף אחד לא מגיב... ציינתי כבר שעשיתי פעם סקס???




 


 


 


 


 


גברים:


 


זיוני שכל פילוסופיים.


 


1. אני גאון, הנה דעתי המאוד לא מוסמכת...




2. אני אידיוט אבל הנה דעתי המאוד לא מוסמכת...




3. אני מורד בנשמה, שם זין על העולם, לא אכפת לי מכלום, לוקח הכל בקלות... הנה דעתי המאוד לא מוסמכת...




4. אני ממש רוצה זיון, אולי אם אני אביע בבלוג את דעתי המאוד לא מוסמכת מישהי תתן לי?!?




5. אני עושה קופי פייסט של דעות לא מוסמכות של אנשים אחרים, אין לי זמן לכתוב דעות משלי כי אני מחובר לאינטרנט של השכנים וזה כל הזמן מתנתק לי...




6. אני עובד במכון טסטים. לדעתי בנים מה זה אהבלים ותמימים, אתה שם להם תמונה של איזה כוסית מהעמוד ה17 בחיפוש בגוגל, שואל אם יש להם מצלמה והם ישר מדליקים אותה, עכשיו מה שלא תכתוב להם לעשות הם יעשו המלעונים... חוץ מזה מתי בנושא החם ידברו על טסטים לאוטו יש לי על זה דעה מוסמכת!

נכתב על ידי , 15/2/2013 01:27  
הקטע משוייך לנושא החם: Valentine’s Day - יום האהבה
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 48

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנתן נתנזון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נתן נתנזון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)