לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי אם אני לא אכתוב מי יכתוב?


דברו והקשיבו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

4/2013

רגעים חולפים של קושי מול אירועים יומיומיים ושגרה


תוך כדי פעולה מכנית, עניינים רגילים של יום יום, פעולות חוזרות שלא מצריכות מחשבה או בקרה. לעיתים אני מוצא עצמי על קצה תהום של מרה ככה בלתי מוסברת. זה לא מורכב ולא עמוק מדי. אין שם בתחתית שלדים שברחו מן הארון.

 

רק ייסוריי אכזבות קלה, שאלות קטנות שאין להן מענה שמניח את הדעת. לא אמת ולא שקר.

 

זה חולף בתוך פרק זמן קצר, לרוב. והחיים ממשיכים כרצף של עניינים רגילים של יום יום, פעולות חוזרות שלא מצריכות מחשבה או בקרה.

 

אבל מדי פעם בסוף היום, יש איזה חיוך קטן של שביעות רצון שמכפר על אותו משבר קל של חוסר תוכלת.

 

מקורותיו צנועים, תמונה, מילה, מגע.

 

אם די בכך או לא, נסתפק.

נאלץ להסתפק.

 

נדונו לכך...

 

מישהו שאל אותי מה שאני עושה, עניתי

"שום דבר בעל משמעות או חשיבות.

בדיוק כמו כל אחד אחר..."

 

הוא גיחך, ואני חייכתי,

תוכיח אותי טועה התגריתי בו, הוא רק הניד את ראשו בשלילה.

 

סיכמנו שנכון יותר לשאול "מה אתה עושה למחייתך..." אבל זה לא מאוד מעניין לרוב.

 

תגידו לי... למה זה יותר מכל מגדיר אותנו?

נכתב על ידי , 5/4/2013 01:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 48

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנתן נתנזון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נתן נתנזון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)