לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי אם אני לא אכתוב מי יכתוב?


דברו והקשיבו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

4/2013

האם באמת יש מישהו שם בחוץ?


אלוהים כמה חסרה לי שיחה אינטיליגנטית עם אנשים חדשים מדי פעם... כמה פעמים אני מוצא את עצמי נושך את הלשון מול אמירות של טמטום מזוקק. מה זהו? אלו הם חיי? הפנטזיה הבורגנית הזו לא בדיוק הולמת את מידותיי או צרכיי. 

 

כן יש לנו ילדים, מה זהו? החיים התחילו ונגמרו שם? הכל מסביב לכורח הבינוני להחריד של גידול צאצאים שבוא נהיה כנים, לרוב, הם בינוניים להחריד.

 

יש משהו כל כך מוגבל בקיום הזה. אל תבינו אותי לא נכון, אני מת עליהם. אני נותן להם את חיי בשמחה, רק שמדי פעם, משהו טיפ טיפ שונה היה נחמד מאוד תודה רבה.

 

אני חייב למצוא דרך להכיר אנשים חדשים ששווים משהו, החיים בחור הזה לא עושים את זה קל תנו לי לומר לכם... אבל אני פה כי לילדים טוב כאן... כבר לפני 11 שנה כשהבכור נולד די מהר הבנתי, שזה שהם נולדו עוד לא עשה אותי מת, נשארתי אני, עם רצונות וצרכים ושאיפות. 11 שנה אחרי, מה נשאר מכל זה? לא פאקינג הרבה. פאקינג לא מספיק.

 

 

חוצמזה, בהערת אגב, אני רוצה להודות לכל הפרות החזירים והעופות, שבמותם ציוו לנו את המנגל ואלמלא הם, אולי היתה לנו מדינה, אבל לא היינו מבינים למה זה טוב אחת... אם רק הייתי יכול למלא את החלל באוכל... מה לעשות שזה סותם את הבטן ולא הרבה יותר ממנה מתמלא.

 

בידוד...

 

נכתב על ידי , 16/4/2013 21:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שעמום


אני לא זוכר רגע אחד שלא לווה בתחושה של שעמום...

 

כלום לא משנה או חשוב.

המח האנושי הזה שהתפתח לממדי אסון טבע רק כדי למקסם את סיכויי ההשרדות לא תוכנן להתמודד עם מצב שבו ההשרדות תהיה קלה כל כך.

אז מה עכשיו? 

 

לרדוף אחר רווחה? שמלות? לזפזפ ערוצים עד הקבר?

למלא את השכל במידע שלא יועיל במאום לתולעים שלבסוף ישכנו בו עד שהרקבון יהפוך לאבק ומלבד חלל דבר לא ימלא את עצמות הגולגולת?

 

לא אני לא אופטימי...

נכתב על ידי , 10/4/2013 13:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רגעים חולפים של קושי מול אירועים יומיומיים ושגרה


תוך כדי פעולה מכנית, עניינים רגילים של יום יום, פעולות חוזרות שלא מצריכות מחשבה או בקרה. לעיתים אני מוצא עצמי על קצה תהום של מרה ככה בלתי מוסברת. זה לא מורכב ולא עמוק מדי. אין שם בתחתית שלדים שברחו מן הארון.

 

רק ייסוריי אכזבות קלה, שאלות קטנות שאין להן מענה שמניח את הדעת. לא אמת ולא שקר.

 

זה חולף בתוך פרק זמן קצר, לרוב. והחיים ממשיכים כרצף של עניינים רגילים של יום יום, פעולות חוזרות שלא מצריכות מחשבה או בקרה.

 

אבל מדי פעם בסוף היום, יש איזה חיוך קטן של שביעות רצון שמכפר על אותו משבר קל של חוסר תוכלת.

 

מקורותיו צנועים, תמונה, מילה, מגע.

 

אם די בכך או לא, נסתפק.

נאלץ להסתפק.

 

נדונו לכך...

 

מישהו שאל אותי מה שאני עושה, עניתי

"שום דבר בעל משמעות או חשיבות.

בדיוק כמו כל אחד אחר..."

 

הוא גיחך, ואני חייכתי,

תוכיח אותי טועה התגריתי בו, הוא רק הניד את ראשו בשלילה.

 

סיכמנו שנכון יותר לשאול "מה אתה עושה למחייתך..." אבל זה לא מאוד מעניין לרוב.

 

תגידו לי... למה זה יותר מכל מגדיר אותנו?

נכתב על ידי , 5/4/2013 01:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 48

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנתן נתנזון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נתן נתנזון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)