לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי אם אני לא אכתוב מי יכתוב?


דברו והקשיבו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2012

ושוב אתכם...


נחתנו בארץ, נסענו לצפון, הלכנו לישון, והנה אנחנו בבית... 
נשמע פשוט לא? אז זהו שלא!!! 

נסענו להית'רו בתחתית, הופרדנו בעליה לרכבת. אשתי והגדולה  נשארו בחוץ, אני ו3 מהילדים  המשכנו ראשונים. חיכינו לאשתי וולבת הגדולה בנמל עד שהגיעו, למרות שהן היו על אחת שיצאה דקה אחרי, שתי רכבות הגיעו והן לא היו עליהן. שלהן עברה בטרמינל 4... 

הופרדנו שוב בנמל בדרך לטיסה, הילדים הלכו לאיבוד במדרגות הנעות. איך? אל תשאלו...

הטיסה עוכבה. עלינו למטוס, והטיסה עוכבה שוב. (פאקינג איגליש וות'ר!!!) פספסנו את הקונקשן בשעה וחצי, התבחבשנו קצת בוורשה, מצאנו מישהו מהחברה, נתנו לנו שובר למלון שהיה דקה הליכה מהנמל. 

ישנו... עד שמישהו התקשר מהארץ והעיר אותנו... 
ארוחת בוקר של מלון כבר היה כדאי. 

הלכנו לנמל לסדר טיסה חדשה ,הנבלות רצו לשלוח אותנו לארץ דרך ברלין (10 שעות בדרכים במקום טיסה ישירה של 3 שעות). התעקשנו! שמו אותנו על הטיסה. רבנו קצת עם המלון, קיבלנו את אחד החדרים עד לזמן העליה למטוס. והאמת? היה כיף!!!לא יצאנו מהחדר היינו כבר בוורשה בהלוך ומיצינו. 

הלכנו לנמל, שמו אותנו כל אחד במושב אחר... זאת בצ'קאין לא יכולה לעשות כלום, דברו עם הבוס. הבוס לא יכול לעשות כלום. דברו עם החבר'ה בשער. לא יכולים לעשות כלום. דברו עם צוות המטוס, לא יכולים לעשות כלום. תבקשו מאנשים להחליף. בלאגן הילדים כמעט בכו. איזה שני יהודים טובים ניסו להעיר לנו (לא כל כך יפה) שהבעיה שלנו זו לא הבעיה שלהם אז שנזוז להם מהדרך. איך אמרתי לאחד... תרגע אדוני כי אני מאוד מתאמץ להשאר רגוע... דווקא אמרתי את זה באופן לא מאוד מרגיע אבל האיש הלא נחמד נרגע ומהר... אחרי זה הייתי צריך להסביר לילדים שלא הלכתי מכות מכיתה ו וזה בעיקר כי פחדתי מה יקרה לצד השני. להוא מכיתה ו עדיין יש את הצלקות, רגשיות ופיסיות...


איום אחד קטן בתביעה משפטית אחר כך, ודיילת אחת נפלאה וחביבה ואדיבה. סידרה לכולנו לשבת יחד בספסל האחורי. 

נחתנו, סוף אוגוסט, מליון טיסות, עד שעברנו ביקורת דרכונים, המזוודות שלנו כבר טיילו עם מזוודות של טיסה אחרת אבל לנו לא סיפרו על איזה מסוע. מצאנו את המזוודות. מזוודה אחת מפורקקת קשות בר מינן. הלכנו לאיש הנחמד מהחברה שיראה וייתן שובר להחלפה בארץ. 

פגשנו את אחי הקטן בחוץ עם האוטו, ויצאנו לצפון, אמא של הילדים אספה את הילדים בדרך, והקטנה היא היחידה שהלכה ליום הראשון של בית הספר (ישנה אולי שעתיים). מי גיבורה??? הגענו, פרקנו את המזוודות והתרסקנו...

חו"ל... איזו חוויה...


נכתב על ידי , 28/8/2012 15:04  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בזמן שחיכיתי לנס של לאונרד...


ויהי בחצי הליל...

 

אי שם תן יילל בשקע שבין הר אחד להר שני, למי הוא קורא שאלתי את עצמי? מי חסר לו שם בין שיחי הסירה לעצי האלון? האם הוא יודע געגוע הוספתי לדרוש בדבר שאין בו צורך או תועלת. מה בין תן זה לתן אחר? הראשון והאחרון ובינם כולם אינם נבדלים בדבר בעצם. כל תכלית קיומם הלא מאוד ארוך הוא למצוא די טרף כדי לשרוד עוד יום אחד ועוד לילה, ולהמנע מלהפוך לטרף בעצמם תחת גלגלי מכונית שנוסעת מהר מדי רק כדי לחזור בסוף למקום מוצאה. גולת הכותרת של הקיום הזה שראשיתו ואחריתו מאבק וכורח מגיעה אם וכאשר התן זוכה להעמיד צאצאים, שלא יזכו לדבר אלא לחלוק את אותו גורל פשוט, מעיק וחסר יומרות. שהיה מנת חלקם של הוריהם למן יומם הראשון עלי אדמות ויהיה כזה עד ליומם האחרון.

 

לתן אין דבר נעלה מכך, אין שאיפה גדולה מזה, אין תפקיד ואין ייעוד נעלים יותר. 

 

אז מה הוא מיילל שם? מה הוא כבר רוצה?


 


ואז לאונרד אמר לי להעמיד פני טיפש ורק לומר שחיכיתי לנס שיבוא, איזה חליל וגיטרה נמוגו שם לכלום אבל אלו היו המילים האחרונות. כל מה שיכולתי לחשוב עליו היה לצאת החוצה אל הרחוב הריק והחשוך ובכל גרוני ליילל ערגה נוקבת.

אל מי? אל מישהו אחר אבל בדיוק כמוני.


 

בדיוק אותו דבר.


 



 


 

נכתב על ידי , 9/8/2012 23:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פערים בחשק ופערים בכלל.



אישית...
היה לי ניסיון מאוד לא טוב בזוגיות שבה היה פער בחשק. אני תמיד הייתי מיני ופתוח וכל כולי מוכן לקבל ולתת, לגלות כל מקור עונג חבוי. ידעתי שכל אושרה וטובתה מופקדת בידיי ולא היה דבר שהייתי מונע ממנה מתוך איזו עכבה שלי או חוסר רצון.
באיזשהו מקום זה לא הגיוני? אם יש בין זוג איזו התחייבות לנאמנות מינית, האם הם לא לוקחים על עצמם תמיד לספק את צרכי האחר? אחרת איזו אכזריות זו? איזו הפקרות (no pun intended). מה בדיוק מוסרי בלהיות נאמן לאדם שמרעיב אותך, שגורם לגוף שלך לצרוח מצורך ותסכול?
היא מצידה פשוט החליטה  שמשהו איתי לא בסדר והציעה שאקח כדורים...
מעניין, רוב הגברים שאני מכיר שלוקחים כדורים בהקשר המסויים הזה, מחפשים תוצאה הפוכה לפחות חשק... (הערת אגב, סקס על ויאגרה או סיאליס, זה פשוט סקס על סמים על כל המשתמע... לא משהו שמצריך יותר מהתנסות אחת או שתיים ובכנות, עם ההיא המסויימת בלי זה לא הייתי מצליח... שעמום!!!!!!!!!!!!! אבל חוויה שלאו דווקא הייתי פוסל על הסף)
אבל זה היה בסדר כמעט תמיד.
עד שמתישהו הכמעט איבד את כף ונהיה מעט ודי מהר הצטרף אליו מדי. 
מעט מדי...
יום אחד היא לא היתה מה שהייתי צריך, ולא יכולתי להעמיד פנים אחרת.
הטעויות שעשיתי בעקבות כך, היו מהטובות שעשיתי בחיי. הן היו יקרות לי ולאחרים אבל על זה בפעם אחרת, וספק אם בפורום כל כך פומבי. 
במקרה היום היתה לי שיחה עם מטפלת בפסיכוטרפיה, אישה חביבה מאוד שנשואה כבר 31 שנה לאותו גבר שהיה החבר שלה בגיל 19. אהבה גדולה. ששורדת שנים, הילדים כבר מחוץ לבית. עלומיהם מאחוריהם, והוא אומר לה שאם הוא לא היה נשוי לה הוא היה רוצה איתה רומן... 
הוא גבר מקסים אבל מימיו לא פתח ספר, ולה היה חסר בזה משהו. הפלפול והידע לשוחח על דברים בעלמא. איכשהו מתישהו היא מספרת לי, היא הבינה שהיא יכולה ואף צריכה לענות לצורך הזה במקום אחר, שאין לה מה להפנות אליו את התסכול הזה. הוא מי שהוא.
אז היא מצאה את המקום עם אנשים קוראים, וחושבים, שדנו על פילוסופיה ומהות החיים. 
הבטתי עליה ואמרתי שבנישואיי הראשונים בין שאר הצרכים שלי שלא נענו, היה אחד. שאיך לומר? לא היה מקובל או סביר מדי חברתית לענות עליו במקום אחר.
האם זה שונה כל כך? מסתבר שכן,עבור הרוב, אבל לא עבורי.
אם לאשתי הנוכחית, יהיה רצון או חשק לחוות משהו עם מישהו אחר, למה אני צריך לעמוד בדרך? למה זה מקרין עליי? הזוגיות שלנו יציבה כסלע, ביני ובינה אף אדם לא יבוא. אבל החיים הם לא הרבה יותר מאסופה של טעויות. ויש ביננו כאלה שיש להם צרכים שונים, רצונות וחשקים. 
מה נעלה כל כך בלהתגבר על עצמך? הרי החיים ממילא גדושים פשרות...
בכל אופן... בוהה... תגידי לו להפסיק להילחם במח שבתחתון... אהה כלומר התחתון. יום אחד הצנרת כבר לא מי יודע כמה אז כל עוד אפשר בלי כדור קטן כחול... יש לו אישה נאה ותוססת. אז שינצל ועד תום...
ממזר בר מזל!
 
על החתום זקן טרחן שצריך לקחת את העצה של עצמו,
לדבר פחות ולזיין יותר...

נכתב על ידי , 8/8/2012 01:02  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שקט של בית ריק.


אני לא מחשיב את עצמי כאיש נחמד מדי... אני גם לא מתיימר להיות כזה מול אחרים. יש צדדים לאישיותי שבוא נאמר, לא הייתי רוצה למצוא את עצמי לבדי מולם בסמטה חשוכה. ככה זה, החיים לא לימדו אותי להיות אדם קל, עשבים מרים, מרעילים את הנפש.


 


אם יש לי יתרון כלשהו מול אחרים. אולי רק זה? אני מאמין שאני לפחות מודע לכך שאני סך חוויותיי ולא איזו דמות הרואית שאיכשהו הצליחה להתגבר על הנורא והאפל תוך אמונה בדרך הצדק והיושר ודבקות בעקרונות או אידיאלים שבאמת נתקלתי בהם רק בסרטים של דיסני.


 


אז אני משתדל... למען השם כמה אני משתדל.


 


אשתי לשעבר מאשימה אותי (בפני ילדיי) שוב ושוב שאני אדם רע, זדוני ומרושע. אז כמו שאמרתי אני לא מתיימר לומר שאני אדם נחמד מדי... אבל רע?!?


אני אחסוך לכם את כל הפרטים, זו סך הכל קנאה.


 


היה לה חבר שנתיים, היא גילתה שאני מתעתד להנשא בשנית, לא עבר יום והיא מייד הציגה בפני הבחור שאלה מהותית ומאוד עקרונית...


 


יחסיינו לאן?


 


לזה הנ"ל השיב... מה רע פה?


 


מיותר לציין שהוא היסטוריה. 


 


לא צלחה לה דרכה... ואילו אני, אין לי מה להלין על גורלי. בשנים האחרונות רובו שפר עליי, ומנת חלקי רווחה. שלה, לאו דווקא... אלא שאני תמה. מה גורם לה להשוות את פרוסת העוגה שלה למנה שלי? מה לי ולה? מה הקשר? לא יותר מאיזה סנטימנט ישן ועבש שלא נותר בו די כדי להרטיב את הגרון בקללה עסיסית.


 


צרות עין, לא יותר. 


 


ועכשיו הילדים שלי שם, לשבוע... והילדים האחרים שלי בשם אחר. לאותו השבוע. וכולם חסרים לי עד כאב ואימה. הצער גואה בעיניי.


השקט הזה בבית...


 


כמה פעמים פנו אליי מני אלה ומני אחרים ואמרו הלוואי עלינו איזה סופ"ש בלי הילדים. אני רק מגחך ואומר שסופ"ש פעם ב... זה באמת נחמד. אבל כל סופ"ש שני זה אולי קצת יותר מדי. זה יותר מזה, למעשה הגישה אל הילדים נמנעת במקום כלשהו. אתה מנותק מהם. יש מחסום שכמעט ובלתי אפשרי לעבור.


 


אז אולי אני לא איש נחמד. אבל אין בי רוע או זדון. אני לא מאחל לאף אחד רע. לא משנה כמה הוא ראוי לזה.


 


כל מה שמשנה לי עכשיו זה שהילדים כולם יחזרו כבר הביתה ויפריעו לשקט הזה הכל כך נח ועם זה כל כך לא נעים...


 


 


 


 

נכתב על ידי , 7/8/2012 00:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 48

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנתן נתנזון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נתן נתנזון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)